Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-07
Warszawa: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego w tym Budowa Pawilonu Internistycznego wraz z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową.
Numer ogłoszenia: 146805 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego w tym Budowa Pawilonu Internistycznego wraz z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora zzastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego w tym Budowa Pawilonu Internistycznego wraz z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dokumentacją budowlaną - załącznik nr 10 do SIWZ. 3.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany projektu budowlanego pod względem zmiany technologii z oddziału internistycznego na oddział internistyczno-kardiologiczny. 4.Szpital Wolski posiada tytuł prawny do władania przedmiotową nieruchomością, natomiast prawo własności przysługuje m. st. Warszawa..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 75.14.10.00 - 75.14.10.00 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 72.51.00.00 - Usługi zarządzania wspierane komputerowo 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.32.40.00 - Usługi mierzenia ilości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5 500.00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonywaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług inwestora zastępczego przy realizacji robót budowlanych wraz z finansowym rozliczeniem inwestycji, w tym jeden budynek użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 12.000.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: niezależnie od nazwy świadczonej usługi (np. inwestor zastępczy czy nadzór inwestorski) warunek doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli świadczone usługi obejmowały nadzór inwestorski oraz finansowe rozliczenie inwestycji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, w każdej z poniższych specjalności: a) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, b) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową w swojej specjalności, c) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową w swojej specjalności, d) co najmniej jedna osoba posiadająca w zakresie niepalnych gazów medycznych aktualne dyplomy/certyfikaty/ zaświadczenia o ukończeniu kursów kwalifikacyjnych i legitymująca się co najmniej 12-sto miesięcznym okresem doświadczenia zawodowego po odbyciu kursów. e) z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej i teleinformatycznej z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową w swojej specjalności, f) nad powołanymi inspektorami nadzoru ma być ustanowiony Koordynator/Kierownik Zespołu z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. Funkcja ta może być łączona z inspektorem o uprawnieniach w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z których każda jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: funkcji, o których mowa w punktach a, b, c nie można ze sobą łączyć.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, w każdej z poniższych specjalności: a) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, b) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową w swojej specjalności, c) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową w swojej specjalności, d) co najmniej jedna osoba posiadająca w zakresie niepalnych gazów medycznych aktualne dyplomy/certyfikaty/ zaświadczenia o ukończeniu kursów kwalifikacyjnych i legitymująca się co najmniej 12-sto miesięcznym okresem doświadczenia zawodowego po odbyciu kursów. e) z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej i teleinformatycznej z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową w swojej specjalności, f) nad powołanymi inspektorami nadzoru ma być ustanowiony Koordynator/Kierownik Zespołu z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. Funkcja ta może być łączona z inspektorem o uprawnieniach w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z których każda jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: funkcji, o których mowa w punktach a, b, c nie można ze sobą łączyć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000,00 zł na jedno zdarzenie w rocznym okresie ubezpieczenia (słownie: złotych trzysta tysięcy groszy 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)możliwość zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku: a)konieczności zaniechania realizacji części zakresu przedmiotu umowy na roboty budowlane, b)konieczności przerwania robót lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy na roboty budowlane.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Szpital Wolski, Kancelaria Główna, budynek nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.