eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówWykonanie usługi opracowaniaZintegrowanego Projektu Przekształcania Kluczowych Przestrzeni Publicznych Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Chorzów: Wykonanie usługi opracowania: Zintegrowanego Projektu Przekształcania Kluczowych Przestrzeni Publicznych Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic.
Numer ogłoszenia: 146813 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121967 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi opracowania: Zintegrowanego Projektu Przekształcania Kluczowych Przestrzeni Publicznych Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zasad postępowania z kluczowymi przestrzeniami publicznymi (łącznie zakłada się, że takich przestrzeni będzie 8, po 3 przestrzenie dla Chorzowa i Rudy Śląskiej i 2 przestrzenie dla Świętochłowic rozpatrywane jako studium przypadku ), celem zapewnienia wysokiej jakości tych przestrzeni, racjonalnego gospodarowania zasobami, estetycznego , przyjaznego i wygodnego dla mieszkańców oraz przyjezdnych . Przygotowując Projekt Przekształcania Kluczowych Przestrzeni Publicznych (PPKPP ) winien on odnosić się do zasad wsparcia inwestycji w ramach funduszy europejskich na lata 2014-2020: 1.Powstrzymania żywiołowego rozlewania się miast, zapobiegania rozpraszaniu zabudowy i pogłębianiu chaosu przestrzennego, 2.Kształtowania w maksymalnym możliwym zakresie przestrzeni publicznych przyjaznych dla mieszkańców z dostępnym transportem publicznym, 3.Uwzględniania w polityce przestrzennej kwestii adaptacji do zmian klimatu, w tym lokalizacji silnych generatorów ruchu w obszarach obsługiwanym wysokowydajnym transportem miejskim, 4.Preferowania ponownego wykorzystania terenu i uzupełnienia zabudowy zamiast ekspansji na tereny niezabudowane (priorytet brownfield ponad greenfield), 5.Troskę o estetykę poszczególnych przedsięwzięć inwestycyjno-budowlanych i ich dopasowania do otoczenia z poszanowaniem kontekstu przyrodniczego, kulturowego i społecznego, 6.Zapewnienia szerokiej i faktycznej partycypacji społecznej w procesach planowania przestrzennego i przygotowania inwestycji ( np. debaty ,warsztaty, ankiety ). Dla każdej przestrzeni przewiduje się sformułowanie scenariuszy przyszłości, które zostaną wypracowane w metodzie Charette. Każdy scenariusz przestrzeni publicznej powinien mieć kartę scenariusza zawierającą, co najmniej: zachowania, mechanizmy, procesy i skutki zastosowania proponowanych rozwiązań do konkretnej przestrzeni publicznej. Każda przestrzeń publiczna winna być określona na odpowiednim załączniku mapowym, który wykonawca pozyskuje na własny koszt. Dla każdej przestrzeni publicznej powinna zostać przeprowadzona analiza uwarunkowań ( w tym funkcjonalnych, technicznych, społecznych, konserwatorskich, przyrodniczych, prawnych). W trakcie opracowania scenariuszy Wykonawca winien wykorzystać zapisy tabeli 3.7 Rekomendowane działania dla poszczególnych rodzajów użytkowania terenu ujęte min. w opracowaniu -Wyzwania zrównoważonego użytkowania terenu na przykładzie województwa śląskiego - scenariusze 2050- praca zbiorowa pod redakcją Leszka Trząskiego, Główny Instytut Górnictwa Katowice,2012. Dla każdej przestrzeni powinien zostać ustalony program funkcjonalno - użytkowy czyli zakres zmian w tej przestrzeni wraz z przedstawieniem go na mapie uwzględnieniem zapisów Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego (SUiKZP ) danego miasta, chyba, że w zapisach Studium nie będzie tej kluczowej przestrzeni. Powinien być szacunkowo dla każdej przestrzeni publicznej podany zakres i koszty prac, określenie sposobu i ogólnych ram czasowych wdrożenia programu. Dla każdej przestrzeni publicznej zostanie wykonana jedna wizualizacja tego obszaru zawierająca, co najmniej 3 karty wizualizacyjne w formie elektronicznej wykonane w formatach z rozszerzeniem .jpg oraz .tif lub równoważnym (czyli w sumie 24 karty wizualizacyjne oraz 1 obraz z wydrukiem wizualizacji z jakością fotograficzną wybranej przez dane Miasto z zastrzeżeniem, że dla każdego miasta powstaną dwa egzemplarze trwałych plansz ekspozycyjnych o wymiarach 70 cm x 100 cm , a rozdzielczość min. to 300 DPI (czyli w sumie 16 sztuk) z czego pierwsze egzemplarze (czyli 8 sztuk) powinny być oprawione w trwałe ramy lub inne wzmocnienie umożliwiające ich zawieszenie. Szczegóły w tym zakresie Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Każda wizualizacja powinna zawierać tytuł projektu -określa miasto i nazwę przestrzeni, której dotyczy oraz zawierać herby wszystkich trzech miast i oznaczenia projektu unijnego. Projekt Przekształcania Kluczowych Przestrzeni Publicznych (PPKPP ) winien być przygotowany w formie opracowania w formacie A-4 i zawierać powyżej 60 stron ( w tym materiał zdjęciowy kolorowy, wizualizacje, schematy, tabele, ankiety. plany ,mapy itp.) , a jego wersja robocza i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 12 egzemplarzy. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu . Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 4 egzemplarze PPKPP na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 15 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programie Power Point. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w PPKPP i na nośniku elektronicznym. Zarówno pełny dokument PPKPP oraz prezentacja multimedialna mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miast Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic oraz na stronie internetowej projektu www.miasto3com Wykonawca powinien zapewnić 3 spotkania konsultacyjne ( po jednym w każdym mieście uczestniczącym w projekcie ) z udziałem moderatora trwające do 4 godzin , salę zapewnia miasto , na to spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 30 osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystosowaniem ich dla wegetarian przy założeniu około 3 kanapek dla jednej osoby. Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne, jak również informacje o projekcie. Konsultacje winny się odbyć do września 2014 r. w każdym z miast. Ponieważ konsultacje w metodzie Charette potrzebują ekspertów do grupy planistycznej np.: urbanistów, architektów, lokalnych specjalistów zajmujących się zagospodarowaniem przestrzeni. Wykonawca winien takie osoby zapewnić do udziału w konsultacjach. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób: 1.Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi powstać protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu. 2.Zamawiający upubliczni wyniki konsultacji oraz przedstawi wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. Zamawiający zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania. W trakcie prac nad projektem Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentu stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej przez Wykonawcę ankiety wykonanej w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania. Uwaga: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi niezwłocznie od rozstrzygniecia postępowania, a zakończenie do 06.10.2014 r. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 8 stron..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic, realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny, na finansowanie i współfinansowanie działań podejmowanych w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna w części dotyczącej projektów realizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCA Biuro Projektów Urbanistyki i Architektury Michał Stangel, ul. Konarskiego 6/3, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45528,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44895,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.