eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy- Miejskiego Przedszkola Nr 10 - Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - Szkoły Podstawowej Nr 11 i Miejskiego Przedszkola Nr 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Puławy: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Miejskiego Przedszkola Nr 10 - Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - Szkoły Podstawowej Nr 11 i Miejskiego Przedszkola Nr 3
Numer ogłoszenia: 146900 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach , ul. Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804510, faks 081 8804511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Miejskiego Przedszkola Nr 10 - Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - Szkoły Podstawowej Nr 11 i Miejskiego Przedszkola Nr 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Miejskiego Przedszkola Nr 10, - Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1, - Szkoły Podstawowej Nr 11 i Miejskiego Przedszkola Nr 3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy przeznaczonych do pełnienia funkcji oświaty i nauki. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: CZĘŚĆ 1. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola Nr 10 przy ul. Karpińskiego 8 w Puławach. Zakres części 1 zamówienia obejmuje: - termomodernizację ścian zewnętrznych w technologii lekkiej-mokrej z wymianą rynien i rur spustowych, podsufitki, - wymianę instalacji grzewczej, płukanie grzejników, regulację instalacji z zastosowaniem regulatorów i termostatów grzejnikowych, - wymianę instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego. CZĘŚĆ 2. Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 9 w Puławach. Zakres części 2 zamówienia obejmuje: - termomodernizację ścian budynku szkoły w technologii lekko-mokrej, - docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej, - docieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą, - pokrycie powierzchni dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - remont kominów, schodów, podestów, opasek odwadniających, koszy podokiennych, - wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, - modernizację istniejącej instalacji centralnego ogrzewania polegającej na płukaniu instalacji, montażu zaworów termostatycznych, regulacji instalacji, - wymianę instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego. CZĘŚĆ 3. Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 11 i Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Puławach przy ul. Legionu Puławskiego 8. Zakres części 3 zamówienia obejmuje: - docieplenie metodą lekką-mokrą ścian nadziemia z kolorystyką elewacji oraz piwnic z izolacją przeciwwilgociową, - docieplenie stropodachu granulatem i styropapą z pokryciem papą termozgrzewalną, - wymianę instalacji odgromowej, opaski odwadniającej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów podokiennych, stolarki drzwiowej i okiennej z zabudową ściany klatek schodowych po zdemontowanych oknach, - remont instalacji c.o., schodów zewnętrznych, kominów, ścian oporowych, oświetlenia zewnętrznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.22.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.32.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: na CZĘŚĆ 1 - w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). na CZĘŚĆ 2 - w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). na CZĘŚĆ 3 - w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, w stosunku do żadnej z części zamówienia, nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla CZĘŚCI 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 2 roboty budowlane, każda o wartości min. 80 000,00 zł brutto, w zakres których wchodziło wykonanie m.in. dociepleń budynków w technologii lekkiej mokrej, oraz - minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, oraz - minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia zewnętrznego i instalacji odgromowych. Dla CZĘŚCI 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 2 roboty budowlane, każda o wartości min. 800 000,00 zł brutto, w zakres których wchodziło wykonanie m.in. dociepleń budynków w technologii lekkiej mokrej, stropodachów, pokryć dachowych papą termozgrzewalną, oraz - minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, oraz - minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia zewnętrznego i instalacji odgromowych. Dla CZĘŚCI 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu dociepleń ścian w technologii lekkiej mokrej oraz dociepleń dachów lub stropodachów z pokryciem papą termozgrzewalną i wykonaniem instalacji odgromowej, każda o wartości min. 800 000,00 zł brutto oraz - minimum 2 roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w budynku wielorodzinnym lub użyteczności publicznej, każda o wartości min. 150 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, w stosunku do żadnej z części zamówienia, nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla CZĘŚCI 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi miedzy innymi na wykonaniu robót termomodernizacyjnych w technologii lekkiej-mokrej, - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych - lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania, - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego lub instalacji odgromowej. Dla CZĘŚCI 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi miedzy innymi na wykonaniu robót termomodernizacyjnych w technologii lekkiej-mokrej oraz dociepleniu stropodachów, - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych - lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania, - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego lub instalacji odgromowej. Dla CZĘŚCI 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi miedzy innymi na wykonaniu robót termomodernizacyjnych w technologii lekkiej-mokrej oraz dociepleniu stropodachów, - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych - lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania, - osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie w kierowaniu min. 2 robotami w zakresie instalacji elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, w stosunku do żadnej z części zamówienia, nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Dowód wniesienia wadium. - Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 i CZĘŚCI 3: Zamawiający zastrzega, iż stronom przysługuje prawo do zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji zaistnienia następujących okoliczności: - konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, - konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, - konieczność zmiany terminu realizacji spowodowanej: - wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, np. wczesna zima z opadami śniegu i temperaturami poniżej 0 stopni C, długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni powodujące konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp., - zmianą przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego albo zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - realizacją zamówień dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. - konieczność zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu umowy, - zaistnienia zdarzeń niezależnych od woli stron mających obiektywny wpływ na realizację zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Marszałka Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Marszałka Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, pokój nr 14 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola Nr 10 przy ul. Karpińskiego 8 w Puławach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola Nr 10 przy ul. Karpińskiego 8 w Puławach. Zakres części 1 zamówienia obejmuje: - termomodernizację ścian zewnętrznych w technologii lekkiej-mokrej z wymianą rynien i rur spustowych, podsufitki, - wymianę instalacji grzewczej, płukanie grzejników, regulację instalacji z zastosowaniem regulatorów i termostatów grzejnikowych, - wymianę instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 9 w Puławach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 9 w Puławach ). Zakres części 2 zamówienia obejmuje: - termomodernizację ścian budynku szkoły w technologii lekko-mokrej, - docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej, - docieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą, - pokrycie powierzchni dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - remont kominów, schodów, podestów, opasek odwadniających, koszy podokiennych, - wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, - modernizację istniejącej instalacji centralnego ogrzewania polegającej na płukaniu instalacji, montażu zaworów termostatycznych, regulacji instalacji, - wymianę instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.22.00.00-0, 45.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 11 i Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Puławach przy ul. Legionu Puławskiego 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 11 i Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Puławach przy ul. Legionu Puławskiego 8. Zakres części 3 zamówienia obejmuje: - docieplenie metodą lekką-mokrą ścian nadziemia z kolorystyką elewacji oraz piwnic z izolacją przeciwwilgociową, - docieplenie stropodachu granulatem i styropapą z pokryciem papą termozgrzewalną, - wymianę instalacji odgromowej, opaski odwadniającej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów podokiennych, stolarki drzwiowej i okiennej z zabudową ściany klatek schodowych po zdemontowanych oknach, - remont instalacji c.o., schodów zewnętrznych, kominów, ścian oporowych, oświetlenia zewnętrznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.