eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówŚwiadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Miechów: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 146914 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112376 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: 1. DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM 1.1. zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w okresie 14.06.2011r. - 17.06.2011r. (4 dni pobytowych) dla 49 osób (beneficjentów) oraz 3 opiekunów - razem 52 osoby, w tym: 1) 49 osoby - uczestnicy projektu (beneficjenci - odbiorcy usług) tj. - 18 osób dorosłych ( w tym jedno małżeństwo) - 31 dzieci: - w wieku od 0 do 3 lat - 7 dzieci (dwoje dzieci w wieku do 1 roku życia) - w wieku od 4 do 10 lat - 20 dzieci - w wieku od 12 do 16 lat - 4 dzieci Wyszczególnienie wg składu rodzin oraz sposób zakwaterowania: - 1 osoba dorosła bez dzieci - 3 rodziny - 3 x 1 osobowy pokój - 1 osoba dorosła z 1 dzieckiem - 4 rodzin - 4 x 2 osobowy pokój - 1 osoba dorosła z 2 dzieci - 5 rodzin - 5 x 3 osobowy pokój - 2 osoby dorosłe z 2 dzieci - 1 rodzina - 1 x 4 osobowy pokój - 1 osoba dorosła z 3 dzieci - 2 rodziny - 2 x 4 osobowy pokój - 1 osoba dorosła z 4 dzieci - 1 rodzina - 1 x 5 osobowy pokój lub przystosowane dla 5 osób - 1 osoba dorosła z 5 dzieci - 1 rodzina - 1 x 6 osobowy pokój lub przystosowane dla 6 osób Wśród uczestników wyjazdu nie ma osób niepełnosprawnych fizycznie. Nie przewiduje się dodatkowych wymagań w stosunku do osób niepełnosprawnych. 2) 3 opiekunów (2 kobiety, 1 mężczyzna) - pracownicy GOPS w Miechowie koordynujący projekt i wspomagający opiekę nad dziećmi Zakwaterowanie opiekunów: - 1 x 2 osobowy pokój (dla kobiet) - 1 x 1 osobowy pokój - dla mężczyzny 2. KONTRAKT SOCJALNY: 2.1. w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: przeprowadzenie zajęć grupowych dla 18 osób z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 20h (godzin) 2.2. w siedzibie Zamawiającego: przeprowadzenie zajęć grupowych dla 15 osób z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 20h (godzin) 2.3. w siedzibie Zamawiającego: przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 33 osób z zakresu doradztwa zawodowego 66 h (33 uczestników x 2 h) oraz zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 66h (33 uczestników x 2 h): Zakres przedmiotowy zajęć: - podniesienie zdolności motywacyjnych - zwiększenie koncentracji na wynikach pracy - poprawienie autoprezentacji - umiejętność radzenia sobie przy rozwiązywaniu problemów - nabranie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych - określenie preferencji zawodowych uczestników - umiejętność poruszania się po lokalnym rynku pracy Forma prowadzenia zajęć: zajęcia grupowe oraz indywidualne. Zajęcia opisane w p. 2 pkt. 2.1 zostaną przeprowadzone w czasie wyjazdu integracyjno - edukacyjnego (pkt. 1.1). Zajęcia opisane w p. 2 pkt. 2.2 i 2.3 zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w okresie 20.06.2011r. - 31.07.2011r. Zajęcia będą odbywały się w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie, który dysponuje odpowiednią salą konferencyjno-szkoleniową i użycza jej bezpłatnie. Podczas zajęć w siedzibie zamawiającego, zamawiający wymaga zapewnienia cateringu uczestnikom zajęć. Catering w postaci poczęstunku - kawa, herbata, sok, słodycze, czas wydania zostanie ustalony z zamawiającym. Zakwaterowanie oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług przez trenerów w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego oraz zajęć odbywających się w siedzibie zamawiającego ponosi wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników lub zmian liczby godzin zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę. Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu: opiekuna, odpowiedni transport autokarowy uczestników z Miechowa (GOPS) do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Miechowa (GOPS) po zakończeniu wyjazdu integracyjno - edukacyjnego, noclegi, pełne wyżywienie w stołówce położonej na terenie ośrodka (śniadanie, obiad i kolacja), ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu obejmujące dojazd i odwóz uczestników oraz w czasie pobytu i pomoc medyczną w razie potrzeby. Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu integracyjno-edukacyjnego. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-edukacyjnego przez jego uczestnika. Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację wyjazdu integracyjno - edukacyjnego. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek lub gospodarstwo agroturystyczne itp. położony w odległości do 200 km od siedziby Zamawiającego, dysponujący pokojami, które umożliwią zakwaterowanie beneficjentów odpowiednio wg. wykazu rodzin opisanych w p.1 pkt.1 oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. Każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV, czajnik bezprzewodowy, szklanki, ? litra wody mineralnej gazowanej i nie gazowanej na 1 uczestnika dziennie. Pożądane jest aby zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu odbyło się w jednym budynku. Jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym pełnym zapleczem, należy zapewnić uczestnikom wyjazdu integracyjno - edukacyjnego możliwość korzystania z takiego zaplecza poza ośrodkiem, w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport do takiego zaplecza podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na opiekę osób zależnych (dzieci). W czasie zajęć osoby zależne (dzieci uczestników projektu) będą musiały być pod opieką opiekunów min 3 osób, których zapewni wykonawca (wymagane jest aby opiekunem osób zależnych był pedagog), oraz będą miały zorganizowany czas wolny w postaci zabaw, gier, zajęć plastycznych, muzycznych itp. Wykonawca zapewni nieodpłatnie uczestnikom wyjazdu integracyjno-edukacyjnego programów (min. 3) integracji społecznej w tym m.in. wieczorku zapoznawczego, oraz grill, ognisko lub innego typu atrakcji miejscowych wraz z poczęstunkiem odpowiednim do tego typu imprez. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. Każdy z uczestników zajęć musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. Wykonawca zapewni opłacenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu integracyjno - edukacyjnego, jeśli jest to wymagane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnię Socjalną OPOKA, ul. Rabsztyńska 3/4, 32-310 Klucze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53753,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.