eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoZakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Krosno: Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli
Numer ogłoszenia: 14691 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie , ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375796, faks 013 4366037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko-ładowarki 1szt. Koparko-ładowarka musi spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego dotyczące poruszania się po drogach publicznych. Koparko-ładowarka musi posiadać następujące wyposażenie techniczne i cechy: -rok produkcji od 2002, -przebieg według wskazań licznika nie więcej niż 6500 mtg , -sprawna technicznie po przeglądzie, nowy filtr paliwa, filtr oleju silnikowego, filtr powietrza. -silnik czterocylindrowy, wysokoprężny o mocy od 86KM -skrzynia biegów Power Shift lub Syncroshuttle, 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu, przełącznik zmiany kierunku jazdy przód- tył, -napęd na wszystkie osie 4x4 z możliwością rozłączenia napędu przedniej osi, -mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną, z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, -przednia oś skrętna, układ kierowniczy ze wspomaganiem, -koła zróżnicowane- z przodu mniejsze o rozmiarze 12,5x18(nowe opony), z tyłu większe o rozmiarze 18,4x26 (min 20% dobre), -łyżka ładowarkowa otwierana typu 6w1 z widłami do palet - nowa, montowana na szybkozłączu mechanicznym, -system amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy, -instalacja elektryczna 12V z oświetleniem drogowym (zgodna z wymogami Prawa o ruchu drogowym) -dwoje drzwi do kabiny, umożliwiające dostęp z prawej i lewej strony, -kabina- wyciszona, wentylowana i ogrzewana, poziom hałasu max 74dB, -konstrukcja kabiny zapewniająca widoczność łyżki załadowczej w czasie pracy, -koparka wyposażona w licznik motogodzin, -sprawny układ hydrauliczny bez wycieków, -sprawna skrzynia biegów bez wycieków, -brak wycieków paliwa i olejów, -ramię koparkowe z wysięgnikiem teleskopowym, ramię koparkowe bez luzów, -układ hamulcowy tarczowy, mokry z możliwością hamowania prawą i lewą stroną, -łyżka koparkowa o szerokości 610 mm, -układ centralnego smarowania w pełni sprawny, -wysokość załadunku przedniej łyżki min- 3,15 m, -serwis pogwarancyjny w odległości do 80 km od siedziby zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenie; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej; Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ - dołączonych do oferty przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wymagane dokumenty 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, w postępowaniach określonych w art. 26, ust. 2 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26, ust. 2 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy 3. Wypełnionego formularza OFERTY, W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Oświadczenie Oferenta o gotowości oferowanego sprzętu do pracy i przejazdu po drogach publicznych, 5. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 Ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (tylko, jeśli dotyczy). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrosno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROŚNIE ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno Tel. : (0-13) 43-75-796 Fax.: (0-13) 43-66-027.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1, pok. 613.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.