Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Opole: Dostawa dla jednostek Policji woj. opolskiego
radiotelefonów noszonych, urządzeń ładujących oraz osprzętu specjalistycznego w ramach ustawy ``Program Modernizacji Policji ...``
Numer ogłoszenia: 146924 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla jednostek Policji woj. opolskiego radiotelefonów noszonych, urządzeń ładujących oraz osprzętu specjalistycznego w ramach ustawy ``Program Modernizacji Policji ...``.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla jednostek Policji woj. opolskiego radiotelefonów noszonych, urządzeń ładujących oraz osprzętu specjalistycznego w ramach ustawy ``Program Modernizacji Policji ...`` Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania funkcjonalno użytkowe stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który wykonawca może pobrać, ze wskazanej strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy). - Zamawiający wymaga aby urządzenia dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia miały aktywowane oprogramowanie przed ich dostarczeniem zamawiającemu. - W przypadku konieczności wymiany w okresie gwarancji podzespołów będących nośnikami danych, nośniki nie podlegają zwrotowi wykonawcy. - W okresie gwarancji wykonawca ma obowiązek dostarczenia zamawiającemu aktualizacji oprogramowania wewnętrznego i serwisowego dostarczonych urządzeń. - W okresie gwarancji usunięcie wszelkich stwierdzonych wad i usterek ma nastąpić w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia uszkodzenia wykonawcy. Przekazanie i odbiór urządzeń do i po naprawie następuje na koszt wykonawcy i w sposób uzgodniony z wykonawcą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.60.00 - Radiotelefony Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.60.00 - Radiotelefony Oryginalny kod CPV: 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: *spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy, iż: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie wraz z ofertą dokumentów potwierdzających. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające. Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania jeżeli: * z oświadczeń wykonawcy wynika, że: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a żądane dokumenty potwierdzają, że wykonawca: * jest uprawniony do prowadzenia działalności na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. * posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu będącego przedmiotem niniejszej specyfikacji o wartości każdej z nich nie mniejszej, niż: dla zadania nr 1 - 300 000,00 zł. brutto, dla zadania nr 2 - 60 000,00 zł. brutto, dla zadania nr 3 - 40 000,00 zł. brutto, i charakterystyce odpowiedniej dla zamawianego przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzaju przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że realizowane dostawy sprzętu, zostały wykonane należycie. Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych, - o treści zamieszczonej na formularzu ofertowym. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw polegających na realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu będącego przedmiotem niniejszej specyfikacji o wartości każdej z nich nie mniejszej, niż: dla zadania nr 1 - 300 000,00 zł. brutto, dla zadania nr 2 - 60 000,00 zł. brutto, dla zadania nr 3 - 40 000,00 zł. brutto, o charakterystyce odpowiedniej dla zamawianego przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzaju przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że realizowane dostawy sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole pok. 168.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole pok. 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa łącznie 318 szt. radiotelefonów noszonych GP 360 z osprzętem dodatkowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łącznie 318 szt. radiotelefonów noszonych GP 360 z osprzętem dodatkowym wg opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 stanowiącego załącznik do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6, 32.34.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa osprzętu audio..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dodatkowego osprzętu audio przystosowanego do współpracy z radiotelefonami GP 360 w następujących ilościach: - kamuflowany zestaw słuchawkowy przewodowy szt. 15 - kamuflowany zestaw słuchawkowy bezprzewodowy szt. 15 - nagłowny zestaw słuchawkowy Temco HG21 lub równoważny szt. 10 wg opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 stanowiącego załącznik do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa osprzętu audio.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15 szt. zestawów audio przystosowanych do współpracy z radiotelefonem GP 360 przeznaczonych do instalacji w kasku ochronnym z przyłbicą wg opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 stanowiącego załącznik do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa (modernizacja) lokalu użytkowego przy ul. Książąt Opolskich 10/1C na cele lokalu służącego do wymiany odzieży używanej wraz z aranżacją wnętrza i wyposażeniem.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola
- Usługa zaopatrzenia w kamizelki defibrylujące na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
- Serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Brzegu, Głubczycach, Kędzierzynie-Koźlu, Kluczborku i Nysie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.