Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Kamienna Góra: Remont budynków komunalnych przy ul. Karola Miarki 3 i Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 146931 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków komunalnych przy ul. Karola Miarki 3 i Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków komunalnych w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Remont budynku komunalnego przy ul. Karola Miarki 3 w Kamiennej Górze W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę kominów ponad dachem, - wymianę świetlików w połaci dachu, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - wymianę okien na poddaszu, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - renowację i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej Część II - Remont budynku komunalnego przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę i budowę kominów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie i wzmocnienie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - docieplenie części ścian zewnętrznych budynku. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami umowy oraz przedmiarami robót. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja projektowa, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. przedmiary robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadanie polegające na remoncie elewacji obejmującym wymianę tynków (z wyłączeniem dociepleń) oraz 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dachu krytego dachówką o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych stosownie do wymogu § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, praz restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987 z 2011 roku).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym, umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. 1. Zamawiający może zmienić termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego, b) zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, d) Zlecenia Wykonawcy robót budowlanych dodatkowych w rozumieniu przepisu art. 67 Ustawy. 2. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego okolicznościami określonymi w pkt 1. 3. W przypadku wystąpienia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej dopuszcza się zmiany w umowie. Pozostałe zmiany: 1.W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości umowy). 2. Przypadki losowe (np. katastrofy lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy. 3. Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czy Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra wyłącznie sekretariat (pok. 209) lub listownie/ przesyłką na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku komunalnego przy ul. Karola Miarki 3 w Kamiennej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę kominów ponad dachem, - wymianę świetlików w połaci dachu, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - wymianę okien na poddaszu, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - renowację i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku komunalnego przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę i budowę kominów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie i wzmocnienie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - docieplenie części ścian zewnętrznych budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa materiałów budowlanych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Księcia Bolka I w Kamiennej Górze
- Zakup kolumny laparoskopowej z torem wizyjnym 4K z możliwością wykorzystania ICG oraz wyposażeniem dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Remont mostu drogowego w ciągu drogi 3468D w Krzeszowie
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.