eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja szkoleń komputerowych realizowanych w ramach projektu Domowy dostęp do Internetu drogą do budowania społeczeństwa informacyjnego (zwanego dalejProjektem), współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Grodzisk Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja szkoleń komputerowych realizowanych w ramach projektu Domowy dostęp do Internetu drogą do budowania społeczeństwa informacyjnego (zwanego dalej: Projektem), współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 146957 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95809 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja szkoleń komputerowych realizowanych w ramach projektu Domowy dostęp do Internetu drogą do budowania społeczeństwa informacyjnego (zwanego dalej: Projektem), współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenia będą realizowane w ramach projektu Domowy dostęp do Internetu drogą do budowania społeczeństwa informacyjnego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. I. Wymagania dotyczące organizacji szkoleń 1. Liczba uczestników (BO): 100 osób. 2. Liczba grup szkoleniowych: 10 grup szkoleniowych (po ok. 10 osób w grupie) 3. Liczba godzin: 80 godz. na jedną grupę szkoleniową (20 dni szkoleniowych na jedną grupę szkoleniową) 4. Dzień szkoleniowy: 4 godziny (4 x 60min.) + 15 min na przerwy szkoleniowe dla uczestników 5. W tym samym tygodniu kalendarzowym (poniedziałek-niedziela) dla danej (jednej) grupy szkoleniowej zostaną zrealizowane nie więcej niż 2 dni szkoleniowe. 6. Jeżeli Wykonawca przewiduje 2 dni szkoleniowe w tym samym tygodniu dla jednej grupy szkoleniowej to: jeden dzień szkoleniowy będzie realizowany w dzień pracujący (tj. poniedziałek - piątek), a drugi dzień szkoleniowy będzie realizowany w weekend (tj. sobota-niedziela) - w następujących ramach czasowych: a) poniedziałek - piątek: 17.00-21.15, b) sobota: 8.00-21.00, c) niedziela: 12.00-21.00. W przypadku organizacji szkoleń w wymiarze 1 dnia w tygodniu obowiązują te same ramy czasowe. 7. Maksymalny czas realizacji wszystkich dni szkoleniowych dla wszystkich grup szkoleniowych objętych zamówieniem nie dłuższy niż 20 tygodni (20 x 7dni = 140 dni) od dnia realizacji przez Wykonawcę pierwszego dnia szkoleniowego w ramach zamówienia. 8. Sale wykładowe zapewnia Wykonawca. 9. Miejsce realizacji szkoleń: Miasto Grodzisk Mazowiecki. 10. Sale wykładowe muszą spełniać wymagania umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) posiadać liczbę stanowisk komputerowych z dostępem do Internetu równą liczbie kursantów + 2 stanowiska rezerwowe (sprzęt komputerowy nie starszy niż 3 lata) na jedną grupę szkoleniową/ jedną salę wykładową, b) w sali wykładowej muszą być zapewnione warunki, analogicznie jak dla stanowiska pracy z komputerem według właściwych przepisów prawnych, w szczególności odpowiednia temperatura, wentylacja i oświetlenie sali, c) wyposażenie sal wykładowych musi być zgodne z właściwymi przepisami BHP, d) posiadać w bezpośrednim sąsiedztwie zaplecze sanitarne e) posiadać odpowiednią do liczby uczestników liczbą stołów i krzeseł, f) sala wykładowa musi być utrzymywana w czystości. 11. Pierwszy dzień szkoleniowy zostanie zrealizowany przez Wykonawcę nie później niż 30 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji zamówienia wraz ze wzorem sprawozdania miesięcznego oraz końcowego w ciągu 14 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych. 13. Harmonogram zawiera w szczególności określenie dat i godzin realizacji poszczególnych dni szkoleniowych w rozbiciu na poszczególne grupy szkoleniowe. 14. Wykonawca wyda kursantom zaświadczenia i lub certyfikaty w terminie do 30 dni od zakończenia szkoleń. Wydanie wszystkich zaświadczeń i lub certyfikatów upoważnia Wykonawcę do złożenia sprawozdania końcowego. II. Obowiązki Wykonawcy Do obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją zamówienia należy: 1. Obsługa administracyjna szkoleń i uczestników szkoleń, w tym: a) rejestrowanie uczestników i udzielaniu informacji o zajęciach, w tym wszelki kontakt telefoniczny z uczestnikami szkoleń i służbami Zamawiającego (dane kontaktowe zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy), b) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności uczestników, zawierającej w stosunku do każdego uczestnika: imię i nazwisko, telefon i adres e-mail, podpis. c) uczestnictwo w szkoleniu powinno być potwierdzone przez uczestnika własnym podpisem, złożonym na udostępnionej przez Wykonawcę liście. d) przyjmowanie zaświadczeń lekarskich od uczestników w przypadku nieobecności na zajęciach, e) opracowanie sprawozdań: miesięcznych oraz końcowego z realizacji zamówienia. (wzór do akceptacji Zamawiającego) 2. Przeprowadzenie testu sprawdzającego początkowy i końcowy poziom wiedzy uczestników szkoleń. 3. Przeprowadzenie podziału uczestników szkoleń na grupy według testu kompetencji i wiedzy. 4. Bieżące raportowanie do służb Zamawiającego o występujących problemach i przeszkodach w realizacji zamówienia, 5. Obowiązek modyfikacji harmonogramu na wniosek Zamawiającego, w tym także uzgadnianie harmonogramu, ew. zmian w zakresie tematycznym zajęć, treści testów i ankiet z przedstawicielem Wykonawcy. 6. Zbadanie poziomu zadowolenia uczestników z poziomu realizacji szkoleń w połowie oraz na koniec okresu realizacji szkoleń, wraz z jego analizą i opracowaniem wyników z przeprowadzonego badania w formie tabelarycznej oraz podanie wartości w postaci średniej arytmetycznej. 7. Wykonawca udokumentuje fotograficznie przebieg szkoleń odrębnie dla każdej grupy szkoleniowej i przekaże zdjęcia na nośniku CD DVD Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu szkoleń z daną grupą. Wykonawca wykona przynajmniej 5 zdjęć każdej z grup szkoleniowych (rozpoczęcie i przebieg). 8. Wykonawca przygotuje i wyda uczestnikom zaświadczenie i lub certyfikat ukończenia kursu, po akceptacji treści i formy przez Zamawiającego. 9. Ubezpieczenie uczestników szkoleń w zakresie NW. 10. Wykonawca przenosi w związku z realizacją zamówienia autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi do wszystkich materiałów szkoleniowych, tekstów zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) na Zamawiającego. 11. Kontakty Zamawiającego z Wykonawcą będą odbywać się przy użyciu poczty elektronicznej oraz telefonicznie lub faksem. W specyficznych sytuacjach, gdzie taki kontakt nie będzie wystarczający, Wykonawca będzie zobowiązany do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego, jeśli Zamawiający uzna to za konieczne. III. Materiały szkoleniowe i pomoce 1. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe i ponosi koszty wszelkich druków i opracowań materiałów niezbędnych dla realizacji zamówienia. 2. Wykonawca zapewnia dla uczestników szkoleń: po 2 szt. następujących materiałów piśmiennych: długopisy, ołówki z gumką, bruliony zeszyty, oraz: pen-drive 2 GB, podręcznik/podręczniki tematycznie związane z zakresem zajęć. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił 1 dodatkowy komplet materiałów piśmiennych oraz: pen-drive 2 GB, podręcznik podręczniki tematycznie związane z zakresem zajęć w celu zarchiwizowania na potrzeby kontroli a także Wykonawca zobowiązuje się przekazać w w przedmioty Zamawiającemu. 4. Każdy ze 100 uczestników szkoleń powinien otrzymać zestaw materiałów szkoleniowych, dydaktycznych i piśmienniczych. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie: list obecności, ankiet ewaluacyjnych, testów. 6. Wykonawca oznaczy wszystkie materiały zgodnie z wytycznymi ds. promocji. Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: http://www.poig.gov.pl ZPFE Documents/przewodnik_dla_benef_promocja_0412081.pdf IV. Zakres tematyczny szkoleń i metodologia 1. Szkolenia zostaną przeprowadzone w formie wykładów lub ćwiczeń, jednak wykłady powinny stanowić nie więcej niż 20% wszystkich dni szkoleniowych dla danej grupy szkoleniowej. 2. Szkolenia zostaną przeprowadzone na 2 poziomach zaawansowania: podstawowym i średniozaawansowanym. 3. Zakres tematyczny szkoleń: Obydwie grupy obowiązkowo: - nauka obsługi płyty diagnostycznej firmy Dell - nauka reinstalacji: systemu operacyjnego Windows XP Professional PL wraz ze sterownikami, oprogramowania Microsoft Office Professional 2007, oprogramowania antywirusowego Panda Antivirus Pro 2009 oraz modemów ZTEMF636 i AnyDATA ADU-635 WA. a) Grupa podstawowa Podstawy obsługi komputera - schemat podłączenia komputera i urządzeń peryferyjnych - podstawowy schemat budowy komputera Windows - skróty klawiszowe w środowisku Windows - uruchamianie oraz logowanie do komputera - rozeznanie się w Menu Start oraz rozeznanie ikon na pulpicie - funkcje ekranu (tło, ustawiania rozdzielczości itp.) - usuwanie, wycinanie, wklejanie, kopiowanie , tworzenie folderów - podstawowa obsługa panelu sterowania - ustawianie godziny i daty - instalowanie oraz zasady instalacji aplikacji w środowisku Windows - tworzenie nowych profilów użytkownika MS Word - formatowanie akapitów - formatowanie tekstu: czcionek, strony - wykorzystanie stylów oraz motywów - wzbogacanie dokumentów poprzez umieszczanie obiektów graficznych MS Excel Podstawy programu Excel - wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek - kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów - wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka) - nazywanie komórek i zakresów MS Power Point - tworzenie prezentacji - tworzenie szablonów - odtwarzanie dźwięków - odtwarzanie filmu Microsoft Outlook - zakładanie oraz konfigurowanie kont pocztowych - tworzenie folderów, podfolderów w skrzynkach nadawczych, odbiorczych Internet - tworzenie kont e-mail na darmowych portalach - obsługa przeglądarek internetowych np. Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, funkcje przeglądarek i ich możliwości - instalacja wtyczek typu Flash, Video, Macromedia, Java oraz ich aktywacja - obsługa programu antywirusowego Panda 2009 r. : aktywacja, bazy sygnatur wirusów, opcje firewalla, skanowanie podstawowe i zaawansowane oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wykrycia szkodliwego oprogramowania b) Grupa średniozaawansowana Windows - skróty klawiszowe w środowisku Windows - uruchamianie oraz logowanie do komputera - rozeznanie się w Menu Start oraz rozeznanie ikon na pulpicie - funkcje ekranu (tło, ustawiania rozdzielczości itp.) - usuwanie, wycinanie, wklejanie, kopiowanie , tworzenie folderów - podstawowa obsługa panelu sterowania - ustawianie godziny i daty - instalowanie oraz zasady instalacji aplikacji w środowisku Windows - tworzenie nowych profilów użytkownika Microsoft Outlook - zakładanie oraz konfigurowanie kont pocztowych - tworzenie folderów, podfolderów w skrzynkach nadawczych, odbiorczych Internet - tworzenie kont e-mail na darmowych portalach - obsługa przeglądarek internetowych np. Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, funkcje przeglądarek i ich możliwości - instalacja wtyczek typu Flash, Video, Macromedia, Java oraz ich aktywacja - obsługa programu antywirusowego Panda 2009 r. : aktywacja, bazy sygnatur wirusów, opcje firewalla, skanowanie podstawowe i zaawansowane oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wykrycia szkodliwego oprogramowania MS Word - formatowanie akapitów - formatowanie tekstu: czcionek, strony - wykorzystanie stylów oraz motywów - wzbogacanie dokumentów poprzez umieszczanie obiektów graficznych - automatyzacja najczęściej wykonywanie zadań podczas edycji tekstu - tworzenie oraz formatowanie tabel. Łączenie i podział komórek w tabeli - pola tekstowe (dodanie lub usunięcie pola tekstowego, edycja pola tekstowego). MS Excel Podstawy programu Excel - wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek - kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów - wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka) - nazywanie komórek i zakresów - formatowanie graficzne (typy danych i formatowanie według typu danych) - komentarze: wstawianie, wygląd, edycja Formuły - podstawowe i najczęściej używane funkcje matematyczne - funkcje finansowe - wybrane funkcje pomocnicze (czasu i daty, tekstowe) - funkcje logiczne Formularze Sortowanie danych i filtry - wykorzystanie autofiltrów Sumy częściowe Praca z wykresami - typy wykresów i określanie źródeł danych - formatowanie wykresów Drukowanie - przygotowanie arkusza do druku Zarządzanie skoroszytami - tworzenie i organizacja skoroszytów - odnośniki między skoroszytami Tabele przestawne i wykresy przestawne - sortowanie i filtrowanie wykresu przestawnego Zarządzanie danymi - formaty plików i ich charakterystyka - importowanie i eksportowanie danych MS Power Point - tworzenie prezentacji - tworzenie szablonów - odtwarzanie dźwięków - odtwarzanie filmu - tworzenie animacji - dostosowanie pasków narzędzi i menu MS Access - wprowadzenie do pracy z bazami danych, praca na istniejących bazach danych - menu i paski narzędzi - tabele MS Publisher - omówienie programu - praca z kreatorem - formatowanie pola tekstowego - operacje na obrazach - samodzielne rysowanie obrazków - wizytówki i zestawy papeterii osobistej - kalendarze i karty okolicznościowe - korespondencja seryjna - drukowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.22.00 - 80.53.22.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • The Quality of Life, Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.