eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogówdostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do posiadanych analizatorów oraz wewnętrznego czytnika kodów kreskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Głogów: dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do posiadanych analizatorów oraz wewnętrznego czytnika kodów kreskowych
Numer ogłoszenia: 146972 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do posiadanych analizatorów oraz wewnętrznego czytnika kodów kreskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do posiadanych analizatorów oraz wewnetrznego czytnika kodów kreskowych, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.21.61.30-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) oświadczenie dot. dopuszczenia do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Załącznik Nr 4 do siwz. b) karty charakterystyki odczynników c) instrukcję obsługi w języku polskim czytnika kodów kreskowych d) aplikacje (instrukcje użycia) dla wszystkich odczynników i materiałów kontrolnych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy, wypełnionego według formularza określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ b) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ) c) wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ - tylko w przypadku zaangażowania podwykonawców, d) warunki gwarancji czytnika - Załącznik Nr 7 do SIWZ - tylko dla Zadania Nr 1 e) oświadczenia wymagane zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej - tylko dla Zadania Nr 1, f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. g) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyć : a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c) zmiany stawki podatku vat , przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. d) innych okoliczności, których nie można będzie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 2. W wyniku dokonania zmian ilościowych, o których mowa w pkt.1.b Zamawiającemu bedzie przysługiwało uprawnienie do zmniejszenia wartości zawartej umowy. 3. Zmiany wymienione w pkt.1 lit. c i d będą mogły być dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia o zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15, Dział Administracyjny, Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki, materiały kontrolne oraz wewnętrzny czytnik kodów kreskowych wraz z montażem do analizatora hematologicznego K 4500 firmy Sysmex.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji odczyników i materiałów kontrolnych oraz 1 pozycja - wewnetrzny czytnik kodów kreskowych BR-4500 oraz jego montaż, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.21.61.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odczynniki i materiały zużywalne do analizatora glukozy EBIO basic firmy Eppendorf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora glukozy EBIO basic firmy Eppendorf, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odczynniki i materiały zużywalne do OSMOMETRU 800 cl firmy TRIDENT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji odczynników i materiałów zużywalnych, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.54.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odczynniki i materiały zużywalne do analizatora biochemicznego SYNCHRON CX5/CE firmy BECKMAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje odczynników i materiałów zużywalnych, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały zużywalne do STACJI WODY firmy SUW Service dla analizatora biochemicznego SYNCHRON CX5/CE firmy Beckman.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje materiałów zużywalnych, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odczynniki i materiały zużywalne do analizatora biochemicznego AU 400 firmy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji odczynników i materiałów zużywalnych, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały zużywalne do STACJI WODY MEDICA firmy USF Elga dla analizatora biochemicznego AU 400 firmy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały zużywalne, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.