Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Sędziszów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu pn.Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bugaj, Wojciechowice oraz Podsadek-Mstyczów
Numer ogłoszenia: 146982 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3811127 w. 41, faks 41 3811131.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu pn.Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bugaj, Wojciechowice oraz Podsadek-Mstyczów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nad realizacją zadania pn.Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bugaj, Wojciechowice oraz Podsadek-Mstyczów Obejmujące następujące zadania częściowe: ZADANIE I Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Mstyczów ZADANIE II Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mstyczów oraz Podsadek ZADANIE III Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bugaj ZADANIE IV Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wojciechowice Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane a zakres nadzorowanych robót określają : dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót a będzie obejmował w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarem robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną obowiązującymi przepisami w szczególności prawem budowlanym, polskimi i europejskimi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzjach min. w decyzjach pozwolenia na budowę itp.; b) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; c) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż i ochrony środowiska; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu; e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń, materiałów, a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; f) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych; wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania robót określonych w umowie; g) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swoich obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy; h) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; i) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; j) udział w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do potwierdzenia gotowości do odbioru oraz przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i dokumentacji powykonawczej; k) współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym w zakresie wykonawstwa robót budowlanych: - kontrola dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją projektową, - sprawdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych, - w uzgodnieniu z Zamawiającym. zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, - rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, - monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót z przyjętym harmonogramem robót wykonawcy, - sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy, - organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, - przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową oraz dobrą praktyką inżynierską, - organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba - na życzenie Zamawiającego) oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań, - egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami kontraktowymi, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także - na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczenia budowy, - dbałość o sporządzanie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji oraz jej kontrola, - wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i/lub pozwoleniem na budowę, - sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, prowadzenie prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, - skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie, - przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - po zakończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad i w okresie rękojmi dla umów lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data gwarancji i rękojmi z tytułu prac i usług świadczonych w ramach umowy, uczestniczenie w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, l) kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane zawartej przez Zamawiającego z ich Wykonawcą, m) działanie w ramach zawartej umowy związane z nadzorem z ramienia Zamawiającego nad prowadzonymi robotami budowlanymi oraz rozliczenie umowy, wynikające z uwarunkowań realizowanych zadań inwestycyjnych, a w szczególności wymagań Instytucji Zarządzającej, wykonywanie obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej z zakresu działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 n) Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji zadania przez wykonawcę robót, o) w związku z gwarancja jaką Wykonawca robót gwarantuje Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia inspektor nadzoru będzie obowiązany do wykonania czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem, p) wykonywanie w imieniu Zamawiającego innych czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganych obowiązującymi przepisami prawa. 2.Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w specjalnościach: - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych , - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - Inspektor nadzoru w specjalności instalacje i sieci elektryczne . 3.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje niżej wymieniony zakres rzeczowy inwestycji pn.Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bugaj, Wojciechowice oraz Podsadek-Mstyczów obejmujące następujące zadania : Stacja wodociągowej w m. Mstyczów - charakterystyka ogólna Zakres prac obejmuje: wbudowanie zbiornika wyrównawczego, montaż kontenera technologicznego, montaż zestawu hydroforowego wraz z układem wodomierzy i chloratorem, wykonanie instalacji wewnętrznej wodno - kanalizacyjnej oraz instalacji elektrycznej, wykonanie 2szt odwiertów studni głębinowych wraz z uzbrojeniem Sieć wodociągowa w m. Mstyczów oraz Podsadek -charakterystyka ogólna Zakres prac obejmuje wykonanie rurociągu o łącznej długości 7436,50 m, w tym: dla Fi 160mm długość wynosi 3960,00m, dla Fi 110mm długość 3335,00m, a dla Fi 90 długość 141,50m. montaż 39 kpl hydrantów pożarowych nadziemnych oraz 17 kpl hydrantów pożarowych podziemnych. Przejście przez rzekę Mierzawa. Sieć wodociągowa w m. Wojciechowice - charakterystyka ogólna Zakres prac obejmuje wykonanie sieci wodociągowej d=110mm PVC-U o długości 3324,00m, natomiast PE100RC 27,00m , średnicy 90mm PVC-U długość wynosi 225,00m, średnicy 40mm PE100RC długość wynosi 125,50m. , 16 sztuk hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80,przewierty sterowane pod jezdnią i ciekiem wodnym. Sieć wodociągowa w m. Bugaj - charakterystyka ogólna Zakres prac obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC o średnicy 110mm o długości 2352,00m oraz o średnicy 90mm długości 13,00m. Z rur PE o średnicy 50mm długości 55,00m, i średnicy 40mm długości 71,00m,montaż 11 sztuk hydrantów pożarowych nadziemnych o średnicy 80mm,wykonanie przewiertów na długości ok.142m. Trasy projektowanych sieci przebiegają po terenie stanowiącym własność Gminy Sędziszów, w pasie dróg powiatowych i gminnych. Sieć wodociągowa realizowana będzie w terenie zurbanizowanym w drogach: - gminnych o nawierzchni nieutwardzonej gruntowej, gruntowo-żużlowej oraz utwardzonej-asfaltowej, - powiatowych o nawierzchni utwardzonej asfaltowej, - oraz po terenach prywatnych zabudowanych budynkami mieszkalnymi i gospodarczymi, z infrastrukturą podziemną: - sieci energetycznych podziemnych i naziemnych, - sieci telekomunikacyjnych - nadziemnych i podziemnych,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty wymienione w pkt.X SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określa wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie ul.Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego: Gmina Sędziszów ul.Dworcowa 20 , 28-340 Sędziszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bugaj, Wojciechowice oraz Podsadek-Mstyczów operacja z zakresu działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sędziszowie"
- "Remont mieszkania nr 8 i nr 6 oraz klatki schodowej w bloku nr 5 Os. Drewniane" - powt.
więcej: przetargi SĘDZISZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.