Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Białystok: Budowa zespołu boisk szkolnych, ogrodzenia oraz utwardzenia nawierzchni istniejącego parkingu na działkach nr ew. gr. 198/1, 199/3, 203/3 201/11, 200/2, 197/2 - obręb 17 przy ul. Sienkiewicza 57 w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 146996 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 57, 15-002 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 6750077, faks 0-85 6750215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu boisk szkolnych, ogrodzenia oraz utwardzenia nawierzchni istniejącego parkingu na działkach nr ew. gr. 198/1, 199/3, 203/3 201/11, 200/2, 197/2 - obręb 17 przy ul. Sienkiewicza 57 w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zespołu boisk szkolnych, ogrodzenia oraz utwardzenia nawierzchni istniejącego parkingu na działkach nr ew. gr. 198/1, 199/3, 203/3 201/11, 200/2, 197/2 - obręb 17 przy ul. Sienkiewicza 57 w Białymstoku 2. Zakres prac obejmuje następujące elementy: -Roboty budowlane - zespół boisk szkolnych -Przyłącze kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienie boisk i bieżni -Oświetlenie terenu -Roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dotyczy całej inwestycji, natomiast przedmiotem zamówienia jest realizacja prac w zakresie określonym w przedmiarze robót W/w prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, b. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (osoba pełniąca nadzór nad wykonaniem robót instalacji wodno - kanalizacyjnej), -drogowej oraz aktualnie należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. posiadają polisę ubezpieczeniową OC potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: a. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, b. pełnomocnictwo, c. kosztorys ofertowy 2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ, - wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać zakres prac, termin, miejsce realizacji oraz wartość, a do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, iż prace zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień (pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (osoba pełniąca nadzór nad wykonaniem robót elektrycznych), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (osoba pełniąca nadzór nad wykonaniem robót instalacji wodno - kanalizacyjnej), drogowej (osoba pełniąca nadzór nad wykonaniem robót drogowych) oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - kopia polisy ubezpieczeniowej OC potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł; 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt. 3 ppkt. 1), - warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno-finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w pkt. 3, ppkt. 3 - 6 winien złożyć, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 3 ppkt. 2) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). - Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 3 lub pełnomocnictw, bądź którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zstio.net.pl/przetarg.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi 15-002 Białystok ul.Sienkiewicza 57 sekretariat pon-piątek. 8-15 cena 200,00 zł. 085 675 00 77.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących 15-002 Białystok ul. Sienkiewicza 57 sekretariat Otwarcie ofert: 08.06.2009r. godz.12.30 s.105 Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie, dostawa i montaż 18 tablic inf-pamiątkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównoważonego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Białymstoku"
- Dostawę mikroskopu pomiarowego wraz z wyposażeniem stanowiska i oprogramowaniem ZK-DZP.262.32.2025
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa ulicy Krętej w Kiekrzu
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.