To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Stary Sącz: Doposażenie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla szkół podstawowych w celu ich dostosowania dla potrzeb dzieci 3 i 4 letnich w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 147030 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101526 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Finansowo-Administracyjnej Szkół, Ul. Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 14 03, faks 18 446 14 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla szkół podstawowych w celu ich dostosowania dla potrzeb dzieci 3 i 4 letnich w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia niezbędnego dla przystosowania szkół podstawowych z terenu Gminy Stary Sącz do potrzeb dzieci w wieku 3 i 4 lat. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji min.: 24 miesiące od dnia odbioru. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub kilka z wymienionych poniżej części: Część 1: Dostosowanie toalet Część 2: Doposażenie kuchni oraz sprzęt do utrzymania czystości Część 3: Dostawa mebli, rolet, osłon na grzejniki Część 4: Dostawa pomocy dydaktycznych Część 5: Sprzęt komputerowy i multimedialny Część 6: Zakup artykułów zwiększających bezpieczeństwo Szczegółowy wykaz (rodzaj oraz ilości) zamawianego asortymentu dla poszczególnych części zamówienia zawierają Załączniki nr 1-6 - formularze asortymentowo-cenowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTOSOWANIE TOALET.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25739,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32202,88
Oferta z najniższą ceną: 32202,88 / Oferta z najwyższą ceną: 78336,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOPOSAŻENIE KUCHNI ORAZ SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67775,46
Oferta z najniższą ceną: 67775,46 / Oferta z najwyższą ceną: 105852,57
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA MEBLI, ROLET, OSŁON NA GRZEJNIKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56740,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57257,73
Oferta z najniższą ceną: 57257,73 / Oferta z najwyższą ceną: 86386,59
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUR-POL Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87162,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103835,87
Oferta z najniższą ceną: 92314,75 / Oferta z najwyższą ceną: 164154,73
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZAKUP ARTYKUŁÓW ZWIĘKSZAJĄCYCH BEZPIECZEŃSTWO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Muża-Klamann KLADREW, ul. 3-go Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5318,61
Oferta z najniższą ceną: 5318,61 / Oferta z najwyższą ceną: 7488,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
- Usługi w zakresie geodezji i kartografii - Rozgraniczenia nieruchomości
- Zakup sanitariatu na teren Miejskiej Góry dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Sączu.
- Opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
więcej: Wyroby sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.