Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Rzeszów: Budowa zjazdu z Alei Powstańców Warszawy w Rzeszowie oraz drogi dojazdowej i chodników z infrastrukturą techniczną przy Regionalnym Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 147042 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zjazdu z Alei Powstańców Warszawy w Rzeszowie oraz drogi dojazdowej i chodników z infrastrukturą techniczną przy Regionalnym Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym Politechniki Rzeszowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zjazdu z al. Powstańców Warszawy w Rzeszowie (DK4) w km 595-255,00 na działce nr 1760/1 oraz drogi dojazdowej i chodników z infrastrukturą techniczną przy Regionalnym Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym Politechniki Rzeszowskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie terenów zielonych Politechniki Rzeszowskiej oraz rozbudowa drogi dojazdowej i chodników przy Regionalnym Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym i Biblioteczno-Administracyjnym. 1. Lokalizacja przedmiotu zamówienia. Teren planowanej inwestycji położony jest w Rzeszowie po stronie południowej Al. Powstańców Warszawy. Budowa zjazdu wraz z infrastrukturą z al. Powstańców Warszawy w Rzeszowie (ciąg drogi krajowej nr 4) w km 595-255,00 planowana jest na działce nr 1760/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa i pozostającej w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie, który Decyzją wydaną z up. Prezydenta Miasta Rzeszowa przekazał Uczelni prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania robót. Budowa drogi wewnętrznej wraz ciągami pieszymi i infrastrukturą planowana jest na działkach nr 1775/58 i nr 1775/29 obr. 207 będących własnością Politechniki Rzeszowskiej. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dwóch decyzji pozwolenia na budowę, dla których opracowane są odrębne projekty budowlane natomiast projekt wykonawczy jest zbiorczy dla całości przedsięwzięcia inwestycyjnego. Wymienione wyżej decyzje dotyczą: a) Decyzja Wojewody Podkarpackiego Nr 33/14 znak: I-X.7840.1.17.2014 z dnia 14.05.2014 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę na inwestycję pn.: Zjazd z Al. Powstańców Warszawy w Rzeszowie (DK4) w km 595+255,00 na działce 1760/1 wraz z przebudową infrastruktury technicznej. b) Decyzja Prezydenta Miasta Rzeszowa Nr 674/14 znak: AR.6740.55.60.2014.IB55 z dnia 21.07.2014 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę na inwestycję pn.: Budowa drogi dojazdowej, chodników i miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (budowa i przebudowa) przy Regionalnym Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym i Biblioteczno-Administracyjnym Politechniki Rzeszowskiej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia. 3.1. Zakres planowanych robót objętych projektem budowlanym dla decyzji Nr 33/14 podlega realizacji w całości i obejmuje: a) w branży drogowej: - wykonanie zjazdu z drogi publicznej wraz z wlotem i wylotem, - przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej. Uwaga: 1) wykonawca zobowiązany jest do ułożenia masy mineralno-bitumicznej na ścieżce rowerowej przy użyciu rozściełacza do asfaltu o szerokości roboczej dostosowanej do szerokości ścieżki rowerowej, 2) wykonawca jest zobowiązany uzgodnić w Zarządzie Zieleni Miejskiej wzór i kolorystykę kostki brukowej na chodniku w pasie drogowym Gminy Miasto Rzeszów, 3) oznakowanie poziome należy wykonać w technologii chemoutwardzalnej jako grubowarstwowe. 4) Planowane do wycinki drzewa zostały usunięte natomiast w wycenie oferty należy przewidzieć karczowanie i wywiezienie korzeni. 5) W wycenie należy uwzględnić rozbiórkę krawężników granitowych (kamiennych)z ponownym ich wbudowaniem. W przypadku braku kilku sztuk krawężników granitowych należy brakującą ilość dokupić i wbudować. b) w branży sanitarnej: - odwodnienie zjazdu poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi. c) w branży energetycznej: - przebudowę oświetlenia ulicznego przy Al. Powstańców Warszawy (demontaż istniejących słupów oświetleniowych ulicznych, likwidacja kabli oświetleniowych, budowa nowych słupów oświetleniowych ulicznych, budowa linii kablowej oświetleniowej). d) w branży telekomunikacyjnej: - budowę 1-otworowej kanalizacji kablowej, - budowę studni kablowych, - demontaż studni telekomunikacyjnej, - zabezpieczenie istniejących sieci telekomunikacyjnych rurami osłonowymi, - zabezpieczenie istniejących sieci telekomunikacyjnych ławą betonową. W zakresie przedmiotu zamówienia do obowiązku Wykonawcy robót należy również przygotowanie i skuteczne złożenie w właściwym organie nadzoru budowlanego zawiadomienia o zamiarze przystąpienia do użytkowania. Zakres objęty w/w decyzją finansowany jest z udziałem funduszy zewnętrznych. W związku z powyższym upoważnieni przez Zamawiającego przedstawiciele Gminy Miasto Rzeszów posiadają uprawnienia do udziału w nadzorowaniu, odbiorze i rozliczeniu robót stanowiących zakres z niej wynikający. 3.2. Zakres planowanych robót objętych projektem budowlanym dla decyzji Nr 674/14 podlega realizacji w zakresie wg opisu i obejmuje: a) w branży drogowej: - budowę drogi wewnętrznej, Uwaga: oznakowanie poziome należy wykonać w technologii chemoutwardzalnej jako grubowarstwowe. - wykonanie ukształtowania terenu pod projektowane ciągi piesze wraz z trawnikiem, Uwaga: planowane do wycinki drzewa zostały usunięte natomiast w wycenie oferty należy przewidzieć karczowanie i wywiezienie korzeni, - budowa ciągów pieszych (ciągi piesze wzdłuż drogi dojazdowej, układ chodników łączący budynek z chodnikami przy Al. Powstańców Warszawy, chodnik zapewniający komunikację pomiędzy budynkiem V i kinem Helios oraz dwa chodniki wraz z schodami terenowymi w kierunku budynku S), - z wyłączeniem stanowisk postojowych, chodników przy tych stanowiskach oraz ciągów pieszych w rejonie budynku S - wg oznaczenia na załączonym planie sytuacyjnym, b) w branży sanitarnej: - odwodnienie drogi wewnętrznej poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi, - odwodnienie terenów zielonych zlokalizowanych od strony kina Helios kanalizacją deszczową z wpustami ulicznymi, - odprowadzenie wód gruntowych do drenażu francuskiego - teren od strony wejścia głównego do budynku V. c) w branży elektrycznej: - przebudowę istniejącego oświetlenia terenu (przebudowa istniejących słupów oświetleniowych parkowych, przebudowa linii kablowej oświetlenia terenu), - wykonanie oświetlenia terenu (montaż słupów oświetleniowych parkowych, ułożenie linii kablowej oświetlenia terenu), do realizacji zakres: do słupa SO-6 od strony kina Helios wraz z ułożeniem rury ochronnej R16 pod chodnikiem; do słupa SO-16 od strony budynku S wraz z ułożeniem rury ochronnej R11 na kablu na odcinku pod chodnikiem, - budowa instalacji elektrycznych zewnętrznych policznikowych do zasilania urządzeń imprez plenerowych (budowa skrzynek kablowych, budowa linii kablowej zalicznikowej), - zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych rurami ochronnymi. W zakresie przedmiotu zamówienia do obowiązku Wykonawcy robót należy również przygotowanie i skuteczne złożenie w właściwym organie nadzoru budowlanego zawiadomienia o zamiarze przystąpienia do użytkowania części dróg i chodników objętej przedmiotem zamówienia. 4. Uwagi dotyczące przygotowania oferty: 1. Podstawą opracowania oferty są projekty budowlane i projekt wykonawczy w zakresie określonym niniejszym opisem przedmiotu zamówienia. 2. Dla potrzeb wykonawstwa załącza się kompletną dokumentację projektową całości zadania inwestycyjnego, przy czym realizacji podlega zakres określony w opisie. 3. Wyceny dokonać wg załączonego wzoru oferty w podziale na zakresy robót dla każdej z decyzji pozwolenia na budowę oddzielnie. 4. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu materiałów rozbiórkowych, nadmiaru ziemi oraz korzeni. 5. Inne uwarunkowania: 1. Dokumenty odbiorowe należy skompletować dla zakresu robót każdej z decyzji pozwolenia na budowę oddzielnie. 2. Termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy ustala się następująco: zakończenie robót w zakresie decyzji pozwolenia na budowę nr 33/14 z dnia 14.05.2014 r. wraz ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze przystąpienia do użytkowania - do 18 września 2015 r.; zakończenie realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze przystąpienia do użytkowania na pozostały zakres robót - do 31 maja 2016 r. Załącznikami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia są dokumenty: 1. Zał. nr 1 do SIWZ - Lokalizacja inwestycji 2. Zał. nr 2 do SIWZ - Plan sytuacyjny 3. Zał. nr 3 do SIWZ - Projekt budowlany (rar), w którym jest spakowany: - Projekt budowlany - budowa drogi dojazdowej, chodników i miejsc postojowych przy RCDKiBA. - Projekt budowlany - Zjazd z al. Powstańców Warszawy w Rzeszowie (DK4) w km 595+255,00 wraz z przebudową infrastruktury 4. Zał. nr 4 do SIWZ - Projekt wykonawczy (rar), w którym jest spakowany: - Projekt wykonawczy - cześć drogowa - Projekt wykonawczy - część sanitarna na który składa się: - PW Kanalizacja deszczowa - Opis - RYS 2 Profil kanal deszcz D1-D4 - RYS 3 Profil kanal deszcz D6-D9 - RYS 4 STUD insp 425 - RYS 5 Studnia betonowa - RYS 6 Studz kanaliz dn 1000 D9 - RYS 7 Wpust betonowy 500 5. Projekt wykonawczy - część elektryczna 6. Projekt wykonawczy - część telekomunikacyjna - Projekt organizacji ruchu - Zał. nr 5 do SIWZ - STWIORB (rar), w którym jest spakowany: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część drogowa - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część sanitarna - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część elektryczna - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część telekomunikacyjna - Zał. nr 6 do SIWZ - Instr. bezpieczeństwa pożarowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 30 000.00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 7 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie jednego podobnego zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj.: wykonali roboty budowlane w zakresie budowy dróg i chodników oraz towarzyszącej infrastruktury (na jednym obiekcie), o wartości co najmniej 1 mln. zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 7 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentować, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) bez ograniczeń w specjalności: - drogowej; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; po 1 osobie w każdej z powyższych specjalności, posiadających co najmniej 3-letnie doświadczenie w uzyskanej specjalności lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art 12a - ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji finansowej tj. wykonawcy potwierdzą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk OFERTA (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z paragrafem 15 wzoru umowy (załącznik nr 10 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, 35-959 Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku Stary Widzim - Wroniawy.
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Wymiana wiat przystankowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.