Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Olsztyn: Wykonanie robót budowlano - remontowych w celu adaptacji pomieszczeń Pracowni Badań Naczyniowych do montażu Angiografu cyfrowego
Numer ogłoszenia: 147045 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5386937, faks 089 5386228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano - remontowych w celu adaptacji pomieszczeń Pracowni Badań Naczyniowych do montażu Angiografu cyfrowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlano - remontowych w celu adaptacji pomieszczeń Pracowni Badań Naczyniowych do montażu Angiografu cyfrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarach robót ( załączniki nr 3 - 10 do SIWZ ) oraz w projektach budowlanych ( załączniki nr 15 - 49 do SIWZ ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości nie mniejszej niż 200 000zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VI 2.1 2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1.2 wymagane jest przedstawienie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI 2.2 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 1.2. Oświadczenia z art. 22. ust.1 pkt. 1- 4 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca). 1.3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.1. oraz jej podpisem. 1.4. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w Rozdz. 5 ust. 2 SIWZ, zamawiający żąda: 2.1. Wykaz wykonanych minimum 2 robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości nie mniejszej niż 200 000zł, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że ta robota budowlana została wykonana należycie. 2.2. Wykazu kierowników robót , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem informacji na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również załączenia decyzji stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień ( załącznik nr 50 do SIWZ ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Żołnierska 16 B pok. 2/9
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
10 - 561 Olsztyn
e-mail: zamowienia@wss.olsztyn.pl fax: 0 (89) 53 80 228.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Żołnierska 16 B pok. 2/9 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 10 - 561 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Bieżące usługi interwen.-utrzym.-zabezpiecz. oraz odbiór i utylizacja zwłok zwierzęcych po kolizjach i wypadkach w ciągach dróg kraj. adm. przez GDDKiA O/Olsztyn Rejon w Ełku OD Sedranki - II post.
- Dostawa płynów i akcesoriów do hemofiltracji wraz z dzierżawą
- Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w Bartążku
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fungicydów do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku
- Dostawa nawozów dolistnych do Zakładu Doświadczalnego w Bartążku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/02/25Przebudowa hydroforowni oraz instalacji wodociągowej wraz z pracami powiązanymi w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- "Przebudowa i wyposażenie części placówki na Klub Kultury Wiejskiej w miejscowości Trębowiec Duży".
- Adaptacja pomieszczeń przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Witanowicach na pomieszczenia żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022 - 2029
- Modernizacja budynków Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt na Centrum Edukacji Humanitarnej.
- 4/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego w ramach zadania: Modernizacja Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w BB - Etap III
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.