Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Olsztyn: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego nowego i używanego dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 147053 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie , ul. Lubelska 37, 10-408 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5324021, faks 089 5324001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kskarbowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego nowego i używanego dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyodrębnia się 6 części zamówienia, w tym: 1. Część 1 a. Dysk SSD do serwera DELL R720 - 2 szt. b. Karta sieciowa 10GbE niskoprofilowa do serwera DELL PowerEdge R720 - 1 szt. c. Karta sieciowa 10GbE do macierzy Synology RS3614xs - 1 szt. d. Przewód miedziany 10GbE SFP+ pasywny, 1 metr - 1 szt. e. Pamięć RAM 16GB do serwera DELL PowerEdge R720 - 4 szt. f. Dysk wewnętrzny HDD 2,5 do serwera DELL PowerEdge R720 - 3 szt, g. Karta sieciowa 1Gbe 4-portowa niskoprofilowa do serwera DELL PowerEdge R720 - 2 szt. 2. Część 2 a. Drukarka laserowa - 3 szt. b. Komputer przenośny - 2 szt. c. Skaner - 1 szt. 3. Część 3 a. Laptop - 50 szt dopuszcza się laptopy używane - poleasingowe. b. Komputer stacjonarny - 46 szt dopuszcza się komputery używane - poleasingowe. 4. Część 4 a. Komputer przenośny z akcesoriami i oprogramowaniem - 2 szt. b. Oświetlenie światła ciągłego do kamery ze statywem - 1 szt. c. Monitor - 2 szt. d. Komputer stacjonarny - 1 szt. e. Niszczarka do dokumentów - 1 szt. f.Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt. g. System bezprzewodowej transmisji obrazu HDMI 1.4 z wtykowym nadajnikiem - 1 szt. h. Zewnętrzny dysk przenośny USB 3.0 1TB - 2 szt. i. Dwukanałowy, cyfrowy, eliminator sprzężeń akustycznych do mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt. j. Mysz laserowa, bezprzewodowa - 5 szt. k. Torba na skaner Brother ads-2100 - 1 szt. l. Przenośna drukarka z autonomicznym zasilaniem - 1 szt. m. Skaner - 2 szt. n. Płyta CD - 200 szt. o. Płyta DVD+R 4,7GB - 100 szt. 5. Część 5 a. Macierz dyskowa - 1 szt. 6. Część 6 a. Pamięć USB 3.0 8 GB - 20 szt. b. Pamięć USB 3.0 16 GB - 4szt. c. Dysk zewnętrzny USB 3.0, 1TB, zasilanie przez przewód USB, przewód USB 3.0 w komplecie - 1 szt. d. Dysk SSD 512GB - 1 szt, e. Dysk twardy 3,5 SATA 1TB - 1 szt. f. Dysk Toshiba 3.5, 1TB, SATA 600, 7200RPM, 32MB cache DT01ACA100 - 1szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument zawierający oświadczenie, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy zagranicznego, ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie
ul. Lubelska 37
10-408 Olsztyn
pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie ul. Lubelska 37 10-408 Olsztyn pok. nr 101 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu informatycznego będzie współfinansowana m.in. ze środków pochodzących z projektu POPT 2014-2020 o nazwie, Wsparcie stanowisk pracy pracowników Instytucji Audytowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa chodnika w województwie warmińsko-mazurskim w ciągu DK 57 w miejscowości Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. Śląska)
- Serwis, wymiana opon i naprawa samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Sprzedaż wraz z dostawą stanowiska badawczego IIoT z robotem przemysłowym dla jednostki UWM w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Usługa najmu i serwisu drukarek wielozadaniowych
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w placówkach oświatowych na terenie gminy Konopnica
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.