eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa wyposażenia Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (nr sprawy WL-2370/7/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Lublin: Dostawa wyposażenia Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (nr sprawy WL-2370/7/13)
Numer ogłoszenia: 147066 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.lublin.pl, www.kwpsp-lublin.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (nr sprawy WL-2370/7/13).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, montażu i instalacji sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Obowiązki te Wykonawca wykona w siedzibie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej PSP w Lublinie, przy ul. Grygowej 10 w Lublinie. Instalacja nastąpi w uzgodnieniu z generalnym wykonawcą robót budowlanych dotyczących Bazy Szkoleniowej. Przed wykonaniem mebli objętych częścią III, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiarów w miejscach, w których meble te zostaną zamontowane. Wyposażenie Bazy Szkoleniowej obejmuje: -wyposażenie komory dymowej, -agregaty, sprężarki, myjkę ciśnieniową -meble biurowe i medyczne -hot - spot, które stanowią odpowiednio cztery części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe. Opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera niniejsze ogłoszenie, a także Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.44.11.00-2, 37.44.13.00-4, 38.42.40.00-3, 42.92.47.40-8, 31.12.00.00-3, 32.41.31.00-2, 39.13.00.00-2, 39.14.13.00-5, 33.19.20.00-2, 42.12.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostawa lub dostawy o łącznej wartości co najmniej: -sprzętu treningowego - 100 000 PLN (część I) -agregatów prądotwórczych lub (i) wysokociśnieniowego sprzętu myjącego lub (i) sprężarek - 50 000 PLN (cześć II) -mebli biurowych lub (i) lekarskich lub (i) roboczych - 50 000 PLN (część III) lub równowartość tych kwot wyrażona w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty. W zakresie części IV Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej: -100 000 PLN (część I) -50 000 PLN (część II) -50 000 PLN (część III) lub równowartość tych kwot wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty. W zakresie części IV Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dostawa lub dostawy o łącznej wartości co najmniej: -sprzętu treningowego - 100 000 PLN (część I) -agregatów prądotwórczych lub (i) wysokociśnieniowego sprzętu myjącego lub (i) sprężarek - 50 000 PLN (cześć II) -mebli biurowych lub (i) lekarskich lub (i) roboczych - 50 000 PLN (część III) lub równowartość tych kwot wyrażona w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp-lublin.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin p. 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa jest realizowana w ramach projektu pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie komory dymowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabina bez końca szt. 1 Młot podciągowy szt. 1 Ergometr taśmowy (bieżnia) szt. 1 Rower treningowy szt. 1 Pulpit sterujący szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.44.11.00-2, 37.44.13.00-4, 38.42.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Agregaty, sprężarki, myjka ciśnieniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka ciśnieniowa 1 szt. Sprężarka do nabijania butli 2 szt. Sprężarka szt.1 Agregat prądotwórczy szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.40-8, 31.12.00.00-3, 42.12.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble biurowe i medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy gospodarcze szt. 3 Szafy do szatni szt. 19 Szafy magazynowe szt.18 Kozetka szt. 1 Szafa lekarska szt.1 Biurko lekarskie szt.1 Kosze na odpadki szt. 20 Stoły warsztatowe szt. 2 Szafy ubraniowe szt. 3 Szafy biurowe szt. 9 Stół z umywalką szt. 1 Stół roboczy szt. 1 (3200mmx600x850) Stół roboczy szt. 1 (2000mmx600x850) Stół konferencyjny szt.4 Szafki kuchenne szt. 3 (2300mmx600x850) Szafki kuchenne szt. 3 (2600mmx600x850).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.22.43.40-3, 44.41.10.00-4, 39.13.00.00-2, 39.14.13.00-5, 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Hot-spot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie typu Access Point do budowy skalowalnego systemu sieci bezprzewodowej (WiFi) z programowym kontrolerem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.