Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Radom: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni odcinków dróg powiatowych powiatu radomskiego
Numer ogłoszenia: 147091 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni odcinków dróg powiatowych powiatu radomskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3.1 Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym n/w odcinków dróg powiatowych: a) nr 3520 W Suskowola-Policzna teren gm. Pionki odcinek dł. ok. 1200 m b) nr 3514 W Wierzchowiny - Lisów teren gm. Jedlińsk odcinek dł. ok. 1300 m c) nr 1132 W Siemieradz - Bród teren gm. Jedlińsk odcinek dł. ok. 1000 m d) nr 3503W Młódnice - Jarosławice - Cerekiew - Radom teren gm. Zakrzew odcinek dł. ok. 2900 m e) nr 3334W Wir - Goszczewice -Przytyk teren gm. Przytyk odcinek dł. ok. 1000 m f) nr 3547W Iłża- Antoniów teren gm. Iłża odcinek dł. ok. 3500 m g) nr 3546W Łączany - Pomorzany teren gm. Wierzbica odcinek dł. ok. 2600 m Pierwsza warstwa grys frakcji 8/11 mm Druga warstwa grys frakcji 5/8 mm Razem ok. 68 350 m2 3.3.2 Wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową AC 11W 50/70 z pojedynczym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsja asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym n/w odcinków dróg powiatowych: a) 3517W Wojciechów - Kozłów - Rajec Szlechecki teren gm. Jastrzębia odcinek dł. ok. 405 m b) 3529W Kiedrzyn- Małęczyn teren gm. Skaryszew odc. dł. ok. 1075 m Orientacyjny zakres robót - 7.602 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy polegającego na zwiększeniu zakresu robót podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni wybranych odcinków dróg powiatowych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium: w wysokości - na część 1 - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), - na część 2 - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych ).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w ciągu roku co najmniej jedno zadanie polegające na powierzchniowym podwójnym utrwaleni nawierzchni bitumicznych emulsja asfaltową i grysami o powierzchni co najmniej 35 000 m2 a wartość tych robót nie była niższa niż 350 000 zł .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje w szczególności n/w sprzętem: a) dla części 1 - kombajnem do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym dozowaniem lepiszcza szt.1 , - walce do zagęszczenia szt 2 b) dla części 2 - układarką mas bitumicznych szt 1, - kombajnem do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym dozowaniem lepiszcza szt.1 - walce do zagęszczenia szt. 2 Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje dla każdej części zamówienia min 1 osobą na stanowisko Kierownika robót. Osoba wskazana na stanowisko Kierownika robót winna posiadać uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie korzystał z ich potencjału technicznego (Formularz 3.5. do SIWZ ) 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że będzie korzystał z ich potencjału.( Formularz 3.8. do SIWZ). 3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość: 1. przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiającego. Zmiana terminu wymaga złożenia przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót pisemnego wniosku z uzasadnieniem konieczności zmiany terminu oraz podania okresu o jaki termin powinien zostać przedłużony. 2. zmiany wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT 3. zmiany kierownika robót i inspektora nadzoru. 4. zmiany ilości robót przewidzianych w kosztorysie ofertowym. 5. zmiany podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radompowiat.pl. - zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24 pok 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24 pok 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.08.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni n/w odcinków dróg powiatowych: 3520 W Suskowola-Policzna ; 3514 W Wierzchowiny - Lisów ; 1132 W Siemieradz - Bród; 3503W Młódnice - Jarosławice - Cerekiew - Radom 3334W Wir - Goszczewice -Przytyk; 3547W Iłża- Antoniów ; 3546W Łączany - Pomorzany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym n/w odcinków dróg powiatowych: a) nr 3520 W Suskowola-Policzna teren gm. Pionki odcinek dł. ok. 1200 m b) nr 3514 W Wierzchowiny - Lisów teren gm. Jedlińsk odcinek dł. ok. 1300 m c) nr 1132 W Siemieradz - Bród teren gm. Jedlińsk odcinek dł. ok. 1000 m d) nr 3503W Młódnice - Jarosławice - Cerekiew - Radom teren gm. Zakrzew odcinek dł. ok. 2900 m e) nr 3334W Wir - Goszczewice -Przytyk teren gm. Przytyk odcinek dł. ok. 1000 m f) nr 3547W Iłża- Antoniów teren gm. Iłża odcinek dł. ok. 3500 m g) nr 3546W Łączany - Pomorzany teren gm. Wierzbica odcinek dł. ok. 2600 m Razem ok. 68 350 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową o pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsja asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym n/w odcinków dróg powiatowych: 3517W Wojciechów - Kozłów - Rajec Szlachecki ; 3529W Kiedrzyn- Małęczyn do drogi krajowej nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową AC 11W 50/70 z pojedynczym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsja asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym n/w odcinków dróg powiatowych: a) 3517W Wojciechów - Kozłów - Rajec Szlechecki teren gm. Jastrzębia odcinek dł. ok. 405 m b) 3529W Kiedrzyn- Małęczyn teren gm. Skaryszew odc. dł. ok. 1075 m Orientacyjny zakres robót - 7.602 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa środków czystości do SWPZZPOZ w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Wierzbickiej, Przemysłowej, Biznesowej i Energetyków w Radomiu.
- P-14-2025 Zakup i dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i wędlin drobiowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Świadczenie usługi sterylizacji/kastracji kotów posiadających właścicieli oraz wolno żyjących kotów pochodzących z terenu Gminy M. Radomia zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2025r.
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ulicy Osiedlowej, Ozdobnej, Klejowej i Warszawskiej w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH I ULICACH NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
- Remont dróg gminnych - 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.