eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Prace projektowe na potrzeby rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-19

Słupca: Prace projektowe na potrzeby rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Numer ogłoszenia: 147100 - 2016; data zamieszczenia: 19.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157097 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe na potrzeby rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnych pozwoleń i dokumentów niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego pn. Prace projektowe na potrzeby rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy, w tym pozwolenia na budowę. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6 usługi projektowania architektonicznego, 71.22.10.00-3 usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71.22.30.00-7 usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych, 71.42.00.00-8 architektoniczne usługi zagospodarowania terenu, 71.24.20.00-6 przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów. 2. Zakres dokumentacji obejmuje budowę budynku zlokalizowanego od strony północnej istniejącego budynku SP ZOZ w Słupcy i obejmować ma następujące pomieszczenia: a) centralna sterylizatornia, b) blok operacyjny - trzy sale operacyjne, sala wybudzeń, c) oddział noworodkowy, d) blok porodowy - trzy sale dla porodów zwykłych, sala cięciowa, e) Szpitalny Oddział Ratunkowy (bez zaprojektowanego lądowiska dla helikoptera), f) apteka szpitalna. Projektowany budynek ma wpasowywać się wkomponować się w ramy istniejącej zabudowy szpitala, a funkcjonalnie i organizacyjnie być dostosowany do obowiązujących przepisów prawa. Budowa nowego budynku może wiązać się z wykonaniem koniecznych zmian (modernizacji) w istniejącym obiekcie (w rejonie połączenia z nowym obiektem) mających na celu spełnienie obowiązujących przepisów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.06.2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Komunikacja do nowoprojektowanych oddziałów odbywać się winna przez komunikację ogólną - nie dopuszcza się przechodzenia przez inne oddziały. Dach projektowanego budynku powinien być odpowiednio wzmocniony, tak by istniała możliwość wprowadzenia kolektorów słonecznych wspomagających bilans ciepła w szpitalu. Dodatkowo dokumentacja winna uwzględniać zamontowanie paneli fotowoltaicznych na dachu istniejącego już budynku SP ZOZ, które również mają na celu poprawę bilansu energetycznego szpitala. W projektowanym budynku znaleźć się winna także apteka szpitalna z placem dostawczym. 3. Planowane zadanie inwestycyjne ma na celu dostosowanie szpitala do wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r., poz. 739), a także w innych obowiązujących w tym zakresie przepisach. 4. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa ma obejmować: a) projekt budowlany wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U z 2013 r. poz. 1129), wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami, w tym pozwoleniem na budowę oraz projekt wykonawczy, zawierające wszelkie szczegóły związane z wykonaniem zadania - 6 egzemplarzy projektu budowlanego i 6 egzemplarzy projektu wykonawczego (zakup wszelkich materiałów koniecznych do sporządzenia dokumentacji leży po stronie Wykonawcy) - w wersjach papierowych; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U z 2013 r. poz. 1129) - 2 egzemplarze w wersjach papierowych; c) kosztorysy inwestorskie szczegółowo sporządzone we wszystkich branżach, wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) - kosztorys musi być sporządzony na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; aktualny na dzień przekazania kompletu dokumentacji dla Zamawiającego - 2 egzemplarze w wersjach papierowych; d) przedmiary robót i kosztorysy ślepe - 2 egzemplarze w wersjach papierowych. Ponadto kompletna dokumentacja winna być dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę również na nośniku elektronicznym (np. nagrana na płycie CD lub DVD) w 2 egzemplarzach w formie umożliwiającym odczyt (np. PDF) oraz dodatkowo w wersji edytowalnej, nieblokowanej w formacie plików np. DOC, XLS i DWG. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia aktualnej inwentaryzacji, w tym celu może się posłużyć inwentaryzacją będącą w posiadaniu Zamawiającego (który posiada tylko budowlano-funkcjonalną), lecz to na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za jej poprawność i zgodność ze stanem faktycznym. 5. Inne opracowania wchodzące w zakres przedmiotu umowy, w szczególności: a) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów; b) zagospodarowanie terenu wokół nowego budynku wraz z drogą pożarową, dojściami i dojazdami. 6. Projekt należy sporządzić na podstawie wytycznych do projektowania, stanowiących Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 7. Projekt budowlany powinien zawierać wykaz wykonanej dokumentacji, pisemne oświadczenia projektantów o kompletności prac projektowych oraz oświadczenia projektantów i sprawdzających o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 8. Wybrane założenia do dokumentacji: a) Zamawiający wymaga, aby dokumentacja wykonana była z należytą starannością i w taki sposób, aby realizacja robót budowlanych nie miała wpływu na prawidłowe funkcjonowanie szpitala; b) Dokumentacja winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Powinna być spójna, zgodna i skoordynowana we wszystkich specjalnościach wchodzących w jej skład. Powinna umożliwić uzyskanie decyzji zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z projektem, przeprowadzenie postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych i zrealizowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dokumentacja będzie służyć, jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację robót budowlanych na jej podstawie, za co Wykonawca bierze odpowiedzialność; c) Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn i urządzeń w sposób nieutrudniający uczciwej konkurencji; d) Dokumentacja podlega uzgodnieniom we wszystkich właściwych urzędach i instytucjach Brak zamieszczenia w SIWZ (wraz z jej załącznikami) innych elementów do projektowania, a następnie realizacji takich, których wykonanie jest niezbędne z uwagi na wymagania obowiązujących przepisów albo potrzeby pełnej funkcjonalności obiektu, nie zwalnia Wykonawcy z uwzględnienia tych elementów w swoim zakresie prac. Obiekt po rozbudowie i przebudowie ma odpowiadać wymaganiom aktualnych przepisów, w zakresie wymagań: sanitarno-higienicznych, zdrowotnych, bhp, p.poż i ergonomii, a w szczególności aktom prawnym wymienionym w SIWZ i jej załącznikach. 9. Dokumentacja projektowa opracowana przez Wykonawcę służyć będzie Zamawiającemu m.in. do procedury przetargowej. W związku z tym, Wykonawca nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, dodając w opisie przedmiotu zamówienia określenie równoważny. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć określenia precyzujące wymogi w kwestii równoważności dołączając np. w formie tabeli równoważności wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, tak by było to zgodne z art. 30 ust. 1-3 ustawy. 10. W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień i modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, a także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. 11. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych oraz kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane. 12. W trakcie ogłoszonego postępowania przetargowego na wykonawstwo robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się do udzielania odpowiedzi na zapytania oferentów odnośnie przedmiotu niniejszej umowy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do oceny złożonych kosztorysów ofertowych materiałów i urządzeń równoważnych w postępowaniach przetargowych dotyczących inwestycji rozbudowy SP ZOZ w Słupcy. 14. Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do wykonanej dokumentacji projektowej z dniem uprawomocnienia się pozwolenia na budowę dotyczącego prac będących przedmiotem zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji rozbudowy SP ZOZ w Słupcy w oparciu o dokumentację, która jest przedmiotem niniejszego zamówienia. 16. W razie potrzeby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysów i dokumentacji wykonawczej. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z odmową udzielenia Zamawiającemu pozwolenia na budowę z powodu nieprawidłowości wykonanego projektu lub opóźnienia jego wydania z powodu nałożenia przez organ wydający pozwolenie na budowę, obowiązku usunięcia nieprawidłowości w projekcie, w tym również szkody polegające na opóźnieniu w realizacji inwestycji. 18. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 19. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia współpracując z Dyrekcją szpitala i osobami przez nie upoważnionymi w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 20. Wykonawcy mają możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia wszystkich niezbędnych uwarunkowań, związanych z rzetelnym wykonaniem dokumentacji projektowej. Wizja możliwa jest po uprzednim uzgodnieniu z Dyrekcją SP ZOZ w Słupcy. 21. W przypadku, jeżeli SIWZ wskazuje dla usług znaki towarowe, nazwy producentów, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych rozwiązań niż wskazane za pomocą znaków towarowych itd., pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ. Zastosowanie parametrów lepszych od wskazanych jest dopuszczalne. Wykonawca, który zastosował rozwiązania równoważne lub lepsze, ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie i wykazać równoważność lub wyższość w stosunku do rozwiązań opisanych w SIWZ. 22. Wykonawca zobowiązuje się, że wykona dokumentację projektową w taki sposób, że wartość kosztorysu inwestorskiego nie będzie większa niż 23.000.000,00 zł brutto. 23. W przypadku, gdy kosztorys inwestorski, o którym mowa w ust. 6 opiewał będzie na kwotę większą niż 23.000.000,00 zł brutto strony ustalają, że Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości różnicy pomiędzy wartością brutto kosztorysu inwestorskiego, jaki sporządził a wielkością 23.000.000,00 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.22.30.00-7, 71.42.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architektoniczna Pracownia Projektowa Tomasz Drożdżyński, ul. Konińska 18, 61-041 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 381300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 799500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.