eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont i przebudowa pomieszczeń budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Szczecin: Remont i przebudowa pomieszczeń budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 147101 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie, ul. Kuśnierska 14a, 70-536 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4337066, fax 0-91 4337066.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa zespolona.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i przebudowa pomieszczeń budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie Planuje się przebudowę pomieszczeń celem dostosowania do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa ewakuacji, ppoż. oraz poprawy standardu pracy. Budynek pełni funkcje biurową - na czterech kondygnacjach nadziemnych mieszczą się pomieszczenia biurowe i sanitariaty, w piwnicy mieści się archiwum oraz pomieszczenie techniczne przyłącza do instalacji c.o. zdalaczynnego. Dane liczbowe: 01. schody - 3.11 m2 02. Archiwum - 29,8 m2 03. Korytarz - 8,1 m2 04. Archiwum - 13.7 m2 05. WC - 2.8 m2 06. pokój biurowy nr 4 - 6,9 m2 07. sanitariat - parter - 2,5 m2 08. pokój ksero nr 5 - 9,3 m2 09. pokój biurowy z przedsionkiem nr 6 - 19,6 m2 10. pokój biurowy nr 11 - 17,7 m2 11. pokój nr 12 - 7,1 m2 12. sanitariat - II piętro - 5,7 m2 13. pokój nr 15 (pom. 4.06, 4.07) - 25,6 m2 wysokość pomieszczeń przy zróżnicowanym poziomie posadzek - piwnica: 285, 300 cm, kondygnacje nadziemne 300 cm. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje wewnętrzne: - centralnego ogrzewania zdalaczynnego - węzeł cieplny znajduje się w sąsiednim budynku szkoły muzycznej; - kanalizacji sanitarnej - kanalizacji deszczowej - wody zimnej - wody ciepłej z elektrycznych podgrzewaczy przepływowych - elektryczna - przewody aluminiowe - odgromowa

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową: a) Płatność faktur VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. Wykonawca może, zaproponować dłuższe terminy płatności. Oferty z terminem płatności krótszym niż 30 dni zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (art. 89a. ust. 1 pkt. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych), b) wykonanie minimum 50 % robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników. 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę niepodlegającą odrzuceniu. Opis sposobu dokonywania oceny warunków: 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia 2. Nie spełnianie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: - w przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć odrębnie wymagane dokumenty w punktach nr 1 - 6 przez każdego Wykonawcę oraz Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności Do formularza należy załączyć kopie: - decyzje stwierdzające uprawnienia budowlane wg specjalności - aktualne poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osób kierujących przewidzianych do realizacji zamówienia 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Do formularza należy załączyć kopie: - referencje (oddzielnie przed kosztorysami ofertowymi) 7. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, (jeżeli Wykonawca przewiduje korzystanie podwykonawców) Do formularza należy załączyć kopie: - decyzje stwierdzające uprawnienia budowlane wg specjalności, - aktualne poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób kierujących Podwykonawcy przewidzianych do realizacji zamówienia. 8. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 30 % zaproponowanego wynagrodzenia brutto. 9. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 200.000 zł. 10. Referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru robót) od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed składaniem ofert - pkt. 3 i nie wcześniej niż 3 miesiące - pkt. 1, 2. Ponadto należy do Oferty dołączyć: 13. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przekazanych przedmiarów robót (z zachowaniem układu, kolejności i podstaw otrzymanego przedmiaru robót) tj. każda pozycja z przedmiaru robót powinna być wyceniona, bez pominięć pozycji. 14. Zestawienie materiałów wraz z ich wartością oraz zestawienie pracy sprzętu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzk.szczecin.pl, www.bip.wkz.szczecin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie, ul. Kusnierska 14a, 70-536 Szczecin, wersja papierowa - cena 100zł - przelew.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 13:50, miejsce: Wojewódzi Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie, ul. Kuśnierska 14a, 70-536 Szczecin sekretariat - I piętro - pokój 8/9.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.