Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Wrocław: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Dróżniczej
we Wrocławiu (dz. nr 27/38, 27/39, 28/3 AM 2 obręb Jagodno).
Numer ogłoszenia: 147109 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Dróżniczej we Wrocławiu (dz. nr 27/38, 27/39, 28/3 AM 2 obręb Jagodno)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę sieci wodociągowej z rur PEHD o 110 i 160. 2. Montaż hydrantów nadziemnych. 3. Budowę kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o 200. 4. Budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o 150 do granic posesji. 5. Odbudowę nawierzchni po robotach rozkopowych. 6. Organizację ruchu zastępczego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sieci sanitarnych i kierownikiem robót branżowych w specjalności drogowej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. minimum 1 zamówienie polegające na budowie, zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej O 200 o dł. 200 mb i zewnętrznej sieci wodociągowej o średnicy min. O 110 i dł. 200 mb. Wykazane prace muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie warunków określonych w punkcie 1.6, zarówno w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że wymagany zakres robót zrealizowano w ramach jednego zamówienia, jak i w ramach osobnych zamówień, tj. dotyczących różnych inwestycji. 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo a. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy b. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) UWAGA !!! W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymienione w punkcie 4,5,6,7,8, dokumenty musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór 1.2), zawierający dane: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sieci sanitarnych i kierownikami robót branżowych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia 12. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia 13. Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. (j.w.) 14. Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór 1.3), zawierający minimum 1 zamówienie polegające na budowie, zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej O 200 o dł. 200 mb i zewnętrznej sieci wodociągowej o średnicy min. O 110 i dł. 200 mb. 15. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A Kancelaria(parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.