Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Tarnów: 1. Potok Jodłowski w km 2+650 - 5+040 uregulowany - konserwacja bieżąca.
Wały potoku Jodłowskiego prawy w km 0+000 - 0+160, lewy w km 0+000 - 0+650 - konserwacja bieżąca.
2. Potok Ulga w km 0+000÷1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca
Wały potoku Ulga prawy i lewy w km 0+000 - 1+650 - konserwacja bieżąca
Numer ogłoszenia: 147145 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Potok Jodłowski w km 2+650 - 5+040 uregulowany - konserwacja bieżąca. Wały potoku Jodłowskiego prawy w km 0+000 - 0+160, lewy w km 0+000 - 0+650 - konserwacja bieżąca. 2. Potok Ulga w km 0+000÷1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca Wały potoku Ulga prawy i lewy w km 0+000 - 1+650 - konserwacja bieżąca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Potok Jodłowski w km 2+650 - 5+040 uregulowany - konserwacja bieżąca. Wały potoku Jodłowskiego prawy w km 0+000 - 0+160, lewy w km 0+000 - 0+650 - konserwacja bieżąca. Potok Jodłowski: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, obustronnie wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp i złożeniem na górnej krawędzi skarp potoku - 9 360m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku wraz z wygrabieniem oraz hakowaniem przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%, złożeniem wydobytej roślinności na brzegu potoku - 1210m2. Wydobycie namułu z dna potoku o różnej szerokości z wyrzuceniem na pobocze względnie z odłożeniem na uszkodzonych skarpach , rozplantowanie namułu lub ubicie i wyrównanie zasypanych skarp - 1390mb. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, wyrzucenie na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp ( ścięcie zwisów) - 417m2. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim, z złożeniem na brzegu skarpy - 350m2. Wały potoku Jodłowskiego: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wałów - 4 860m2. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem u podstawy wału - 100m2. 2. Potok Ulga w km 0+000÷1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca Wały potoku Ulga prawy i lewy w km 0+000 - 1+650 - konserwacja bieżąca. Potok Ulga: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, obustronnie wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp - 8 250m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieków wraz z wygrabieniem oraz hakowaniem przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%, złożeniem wydobytej roślinności na brzegu skarpy - 4 830m2. Wydobycie namułu z dna potoku o różnej szerokości, wyrzucenie namułu na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie wydobytego namułu na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp - 1 650mb. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem na brzegu skarpy -300m2. Przycięcie zwisów ze skarp warstwy ziemi urodzajnej z darniną grubości do 15cm obustronnie, przerzucenie odspojonej ziemi na pobocze przy górnej krawędzi skarpy z rozplantowaniem względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem powierzchni skarp - 495m2. Wały potoku Ulga: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wałów - 23 100m2. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem u podstawy wału - 600m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi (wartość nie mniejsza niż 10 000 zł) stanowiącym przedmiot zamówienia odpowiadające swoim rodzajem w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponują lub będą dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie konieczne do realizacji zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi kwalifikacje oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: ma opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 2. Zaakceptowany(zaparafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz 3. Wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty częściowej i stanowi załącznik nr 8.1 oraz 8.2 do siwz. 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 5. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego (dot. usług i robót konserwacyjnych) zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. - koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych 3) Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, -zmiany podatku VAT, która następuje z mocy prawa, -obniżenia wynagrodzenia, -zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne), -zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, -zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Potok Jodłowski w km 2+650 - 5+040 uregulowany - konserwacja bieżąca. Wały potoku Jodłowskiego prawy w km 0+000 - 0+160, lewy w km 0+000 - 0+650 - konserwacja bieżąca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Potok Jodłowski: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, obustronnie wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp i złożeniem na górnej krawędzi skarp potoku - 9 360m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku wraz z wygrabieniem oraz hakowaniem przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%, złożeniem wydobytej roślinności na brzegu potoku - 1210m2. Wydobycie namułu z dna potoku o różnej szerokości z wyrzuceniem na pobocze względnie z odłożeniem na uszkodzonych skarpach , rozplantowanie namułu lub ubicie i wyrównanie zasypanych skarp - 1390mb. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, wyrzucenie na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp ( ścięcie zwisów) - 417m2. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim, z złożeniem na brzegu skarpy - 350m2. Wały potoku Jodłowskiego: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wałów - 4 860m2. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem u podstawy wału - 100m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Potok Ulga w km 0+000÷1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca Wały potoku Ulga prawy i lewy w km 0+000 - 1+650 - konserwacja bieżąca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Potok Ulga: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, obustronnie wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp - 8 250m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieków wraz z wygrabieniem oraz hakowaniem przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%, złożeniem wydobytej roślinności na brzegu skarpy - 4 830m2. Wydobycie namułu z dna potoku o różnej szerokości, wyrzuc nie namułu na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie wydobytego namułu na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp - 1 650mb. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem na brzegu skarpy - 300m2. Przycięcie zwisów ze skarp warstwy ziemi urodzajnej z darniną grubości do 15cm obustronnie, przerzucenie odspojonej ziemi na pobocze przy górnej krawędzi skarpy z rozplantowaniem względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem powierzchni skarp - 495m2. Wały potoku Ulga: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wałów - 23 100m2. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem u podstawy wału - 600m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 24 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie
- Dostawy zestawów do protezowania dróg żółciowych, prowadnic, gastrostomii wymiennej i przezskórnej, stentów do dróg żółciowych i przełyku.
- "Ekspertyza techniczna mostu na rz. Biała (stary most) w ciągu ul. Krakowskiej" w ramach zadania "Projekty na budowę i rozbudowę mostów w Tarnowie"
- 55/2024 zakup odczynników wraz z dzierżawą aparatu do szybkiej identyfikacja drobnoustrojów chorobotwórczych w panelach met. PCR
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę leków, płynów infuzyjnych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Pracowni Diagnostycznych w Szpitalu Wojewódzkim w sprzęt i urządzenia szybkiej diagnostyki i terapii pacjentów w stanie zagrożenia zdrowia i życia.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja istniejących rowów melioracyjnych w tym cieku Gadka oraz naprawa i czyszczenie urządzeń melioracji wodnych wraz z uporządkowaniem terenu na terenie gminy Ksawerów
- Usługi interwencyjne związane z rozbiórką przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie działania Zarządu Zlewni w Żywcu
więcej: Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.