To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Kielce: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserografów i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 147155 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109201 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, faks 041 3443874,041 3424140.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserografów i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserografów i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z załącznikiem Nr 1 do s. i. w. z. Zamówienie obejmuje dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wymaganych zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów urządzeń. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne należy rozumieć materiały wyprodukowane przez producenta danego urządzenia, lub równoważne ( w zakresie pojemności, wydajności, jakości wydruku) Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelki zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Jeśli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne - Zamawiający żąda, do każdego zaoferowanego przez wykonawcę produktu równoważnego dołączenia do oferty potwierdzonego zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, ze dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. 1.Wymagania stawiane Wykonawcy; - Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy urządzeń Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. - Wykonawca gwarantuje, ze zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. - Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność , jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godz. (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (e-mail, faks) przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia gdy uszkodzenie urządzenia powstanie w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (email lub faks) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. Powyżej opisany obowiązek naprawy trwa przez cały okres używania przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę materiałów (także po zakończeniu trwania umowy). 3.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu zewnętrznym logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 4.Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, a przydatność do użycia na minimum 24 miesiące od dnia dostawy. Planowane ilości sztuk w poszczególnych asortymentach mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do 20% planowanego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 270720,00
Oferta z najniższą ceną: 270720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 328628,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.