Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Gdańsk: Dodatkowe miejsca postojowe w pasie drogowym Traktu Konnego w rejonie nowej siedziby Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 147180 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe miejsca postojowe w pasie drogowym Traktu Konnego w rejonie nowej siedziby Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dodatkowych miejsc postojowych w pasie drogowym Traktu Konnego w rejonie nowej siedziby Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w Gdańsku Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - budowę nawierzchni z kolorowej kostki brukowej betonowej - budowę nawierzchni z szarej kostki brukowej betonowej - budowę chodnika z płyt betonowych - opaskę z kostki kamiennej nieregularnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.Na dowód posiadanego doświadczenia - udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) robót polegających na wykonaniu nawierzchni przy zastosowaniu prefabrykowanych elementów betonowych o ogólnej powierzchni wykonywanych robót nie mniejszej niż 3000m2. Uwaga: spełnienie warunku poprzez: 1.1. wskazanie informacji dot.: przedmiotu zamówienia, daty wykonania, powierzchni robót, zleceniodawcy (według wzoru), 1.2. potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie 2.Dysponuje co najmniej jedną osobą, która: 2.1.posiada uprawnienia budowlane (konstrukcyjno - budowlane lub drogowe) do kierowania robotami Uwaga: spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób (według wzoru). Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP (według wzoru)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP (według wzoru) 2.Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, polegających na wykonaniu nawierzchni przy zastosowaniu prefabrykowanych elementów betonowych, o ogólnej powierzchni wykonywanych robót nie mniejszej niż 3000m2 Uwaga: spełnienie warunku poprzez: 2.1. wskazanie informacji dot.: przedmiotu zamówienia, daty wykonania, powierzchni robót, zleceniodawcy 1.2. potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie (według wzoru) 3.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, , która: 3.1.posiada uprawnienia budowlane (konstrukcyjno - budowlane lub drogowe) do kierowania robotami Uwaga: spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób (według wzoru). Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, kancelaria, pok.2, bud. A,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, sekretariat, pok. 25, bud. B..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+600 do km 1+079 ulicy Orzechowej w Zielonce - II etap
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 124 m. Cedynia ul. Czcibora
- Remont chodnika i budowa miejsc postojowych w pasie drogi powiatowej nr 3312E - ul. 20 Stycznia w Pabianicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.