To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2016-07-21
Pabianice: Bie¿±ce utrzymanie terenu Parku im. Juliusza S³owackiego w Pabianicach.
Numer og³oszenia: 147231 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 100157 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. ³ódzkie, tel. 42 2254600, faks 42 2254669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Bie¿±ce utrzymanie terenu Parku im. Juliusza S³owackiego w Pabianicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi: Bie¿±ce utrzymanie terenu Parku im. Juliusza S³owackiego w Pabianicach Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: organizacjê i wykonywanie prac porz±dkowych (w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie parku) oraz prac ogrodniczych i bie¿±cych napraw na terenie parku. Szczegó³owy zakres prac w ramach realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 1 i 2 do SIWZ. Miejscem realizacji zamówienia jest teren Parku im. Juliusza S³owackiego w Pabianicach o powierzchni 3,3522 ha. Us³uga realizowana bêdzie na podstawie przyjêtego przez Zamawiaj±cego harmonogramu - wzór za³. nr 2 do SWIZ. Interwencyjne us³ugi (us³ugi niezrycza³towane) realizowane bêd± ka¿dorazowo na zlecenie Zamawiaj±cego, w imieniu którego dzia³aæ bêdzie pracownik Wydzia³u Ochrony ¦rodowiska, przekazane faxem lub wiadomo¶ci± e-mail. Rozpoczêcie realizacji tych us³ug nastêpowaæ bêdzie w terminie wskazanym w ofercie, jednak nie d³u¿szym ni¿ 3 godziny od przekazania zlecenia. Us³ugi w ramach realizacji niniejszego zamówienia musz± byæ prowadzone w sposób jak najmniej uci±¿liwy dla osób korzystaj±cych z terenu parku. Prace musz± byæ wykonywane tak, aby zapewniona by³a mo¿liwo¶æ bezpiecznego poruszania siê po terenie objêtym zamówieniem, w przypadku prowadzenia prac pielêgnacyjnych zieleni teren prac powinien byæ w nale¿yty sposób oznakowany i wygrodzony. Zabrania siê Wykonawcy realizuj±cemu zamówienie rozje¿d¿ania trawników, alejek i placów oraz terenów przyleg³ych. Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ wywóz urobku i odpadów powsta³ych w trakcie realizacji zamówienia w dniu wykonania prac, w wyniku których one powstaj±, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca powinien posiadaæ stosowne zezwolenie na wykonywanie tych czynno¶ci lub zleciæ ich wykonanie przedsiêbiorcy, który takie zezwolenie posiada. Nie dopuszcza siê powierzenia podwykonawcom podstawowej czê¶ci zamówienia, tj. utrzymania i pielêgnacji zieleni. ¯±da siê wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej, a tak¿e uzyska³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone w trakcie realizacji us³ugi oraz w jej nastêpstwie. Obowi±zkiem Wykonawcy jest natychmiastowe wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania us³ugi. Odbiór wykonanej w trakcie danego miesi±ca us³ugi nast±pi ka¿dorazowo ostatniego roboczego dnia miesi±ca. Odbiór potwierdzony zostanie protoko³em odbioru prac, stanowi±cym podstawê do wystawienia faktury. Warunki finansowe rozliczeñ: 1 Fakturowanie odbywaæ siê bêdzie etapowo, po zakoñczeniu ka¿dego miesi±ca wykonywania us³ugi; 2 Podstaw± wystawienia faktur bêdzie ka¿dorazowo podpisany protokó³ odbioru bez uwag; 3 Ka¿dorazowo wynagrodzenie bêdzie p³atne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania orygina³u prawid³owo wystawionej faktury; 4 Podane w ofercie wynagrodzenie jest sta³e i nie podlega waloryzacji w trakcie obowi±zywania umowy. Za³±cznik Nr 1 SZCZEGÓ£OWY OPIS SPOSOBU WYKONANIA I ODBIORU US£UG PRACE ZRYCZA£TOWANE: 1.Zimowe utrzymanie nawierzchni: zakres prac: od¶nie¿anie alejek, schodów, placów o nawierzchni utwardzonej, posypywanie piaskiem w celu unikniêcia ¶lisko¶ci nawierzchni, a w okresie roztopów usuwanie b³ota po¶niegowego. Zimowe utrzymanie nawierzchni zapewniæ ma bezpieczne poruszanie siê odwiedzaj±cych park w zale¿no¶ci od panuj±cych warunków atmosferycznych. Na alejkach o nawierzchni ¿wirowej prace nale¿y wykonywaæ rêcznie lub z u¿yciem lekkiego sprzêtu. Obowi±zkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie s±siaduj±cych z alejkami skupin krzewów i bylin przed zniszczeniem w wyniku zalegaj±cego ¶niegu. okres wykonywania prac: 01.11.2016 - 31.12.2016 (w przypadku braku opadów ¶niegu lub ¶lisko¶ci nawierzchnie nale¿y utrzymywaæ tak jak w pozosta³ej czê¶ci roku). czêstotliwo¶æ wykonywania prac: we wszystkie dni, w których wyst±pi± opady ¶niegu. Rozpoczêcie prac zwi±zanych z usuwaniem skutków zjawisk atmosferycznych winno nast±piæ niezw³ocznie po ich stwierdzeniu, jednak nie pó¼niej ni¿ do 3 godzin od ich zaistnienia. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 9.00 rano. W przypadku opadów ci±g³ych dopuszcza siê zakoñczenie prac do 4 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych. Zakres zimowego utrzymania nawierzchni utwardzonych wska¿e Zamawiaj±cy w dniu wprowadzenia Wykonawcy na teren parku. 2.Bie¿±ce utrzymywanie w czysto¶ci nawierzchni utwardzonych: zakres prac: omiatanie, wygrabianie i usuwanie wszelkich zanieczyszczeñ z nawierzchni utwardzonych w parku (alejek, schodów, placów o nawierzchni utwardzonej), w tym: li¶ci, b³ota, piasku, porozrzucanych odpadów, itp. oraz wywóz zebranych odpadów z terenu parku w tym samym dniu roboczym. Zakres prac obejmuje równie¿ usuwanie (w miarê potrzeb) darni i chwastów z ww. nawierzchni. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 31.10.2016 (w przypadku wyst±pienia opadów ¶niegu lub ¶lisko¶ci nawierzchnie nale¿y utrzymywaæ jak w okresie zimowym). czêstotliwo¶æ realizacji prac: 2 razy w tygodniu (poniedzia³ki i pi±tki), a w okresie opadania li¶ci 3 razy w tygodniu (poniedzia³ki, ¶rody i pi±tki). 3.Opró¿nianie parkowych koszy na odpady: zakres prac: opró¿nianie koszy na odpady, po opró¿nieniu ka¿dorazowe wy³o¿enie ich workami z folii biodegradowalnej w kolorze czarnym (zakup Wykonawcy), uporz±dkowanie terenu wokó³ kosza poprzez zebranie porozrzucanych odpadów oraz za³adunek odpadów na przystosowany do tego ¶rodek transportu i przekazanie zabranych odpadów do zagospodarowania. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 31.12.2016 czêstotliwo¶æ realizacji prac: 2 razy w tygodniu (poniedzia³ki i pi±tki). 4.Zbieranie zanieczyszczeñ z terenu parku: zakres prac: zbieranie zanieczyszczeñ (np. porozrzucanych na terenie obiektu papierów, butelek, puszek po napojach, pot³uczonego szk³a, odchodów zwierzêcych, resztek jedzenia, opakowañ foliowych, kapsli, niedopa³ków papierosów, itp.), zapakowanie na ¶rodek transportu przystosowany do tego celu i przekazanie odpadów do zagospodarowania. Zebrane odpady nale¿y wywie¼æ z terenu parku w dniu ich zebrania. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 31.12.2016 czêstotliwo¶æ realizacji prac: 2 razy w tygodniu (poniedzia³ki i pi±tki). 5.Zasypywanie do³ów wykopywanych przez psy i koty: zakres prac: zasypanie wykopanych przez zwierzêta do³ów ziemi± (zakup Wykonawcy) wraz z zagrabieniem i wyrównaniem terenu. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 31.10.2016 czêstotliwo¶æ realizacji prac: na bie¿±co w miarê wyst±pienia potrzeb. do kalkulacji nale¿y przyj±æ zasypanie ¶rednio 6 do³ków miesiêcznie. 6.Pielêgnacja m³odych drzew: zakres prac: pielenie mis pod drzewami min. 1 x w miesi±cu w okresie od czerwca do wrze¶nia, uzupe³nianie brakuj±cej kory w misach warstw± grubo¶ci 10 cm, na bie¿±co do koñca wrze¶nia, nawo¿enie 1 raz w czerwcu, w ilo¶ci 5 dkg m2 wielosk³adnikowym nawozem ogrodniczym o zawarto¶ci makroelementów: N: 13,6%, P: 2%, K: 16% z tolerancj± + - 2% dla azotu i potasu oraz 0,5% dla fosforu (Wykonawca ma obowi±zek powiadomiæ Zamawiaj±cego o wykonywanym nawo¿eniu), podlewanie przesuszonego pod³o¿a w ilo¶ci i czêstotliwo¶ci zapewniaj±cej prawid³ow± wegetacjê drzew (w miarê potrzeb), kszta³towanie koron drzew (w miarê potrzeb), wywóz odpadów organicznych. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 30.09.2016 czêstotliwo¶æ realizacji prac: zgodnie z opisem. 7.Pielêgnacja krzewów: zakres prac: pielenie skupin krzewów wraz z odciêciem brzegów trawnika min. 1 x w miesi±cu od czerwca do wrze¶nia, ¶ció³kowanie kor± pod³o¿a wokó³ krzewów warstw± grubo¶ci 10 cm na ca³ej powierzchni skupiny i uzupe³nianie brakuj±cej kory na bie¿±co do koñca wrze¶nia, nawo¿enie krzewów 1 x do po³owy czerwca, w ilo¶ci 5 dkg m2 ka¿dorazowo wielosk³adnikowy nawóz ogrodniczy o zawarto¶ci makroelementów: N: 13,6%, P: 2%, K: 16% z tolerancj± +- 2% dla azotu i potasu oraz 0,5% dla fosforu (Wykonawca ma obowi±zek powiadomiæ Zamawiaj±cego o wykonywanym nawo¿eniu), podlewanie w okresach braku opadów deszczu, w ilo¶ci i czêstotliwo¶ci zapewniaj±cej prawid³ow± wegetacjê (w miarê potrzeb), usuwanie przekwit³ych kwiatostanów, po³amanych pêdów (w miarê potrzeb, niezw³ocznie po ich powstaniu), wykonywanie ciêæ formuj±cych krzewy 1 raz w sezonie w zale¿no¶ci od gatunku oraz miejsca nasadzenia krzewów, wywóz odpadów organicznych. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 30.09.2016 czêstotliwo¶æ realizacji prac: zgodnie z opisem. 8.Pielêgnacja rabat kwiatów jednorocznych i bylin: zakres prac: pielenie min. 2 x w miesi±cu przez ca³y okres wegetacji ro¶lin, podlewanie w ilo¶ci zapewniaj±cej prawid³ow± wegetacjê (podlewanie nie mo¿e spowodowaæ uszkodzenia ro¶lin), usuwanie wybuja³ych i przekwit³ych kwiatostanów niezw³ocznie po ich powstaniu, uzupe³nianie zniszczonych lub brakuj±cych ro¶lin niezw³ocznie po powstaniu zniszczeñ lub braków (do 10 % posadzonych ro¶lin), niezw³oczny wywóz odpadów organicznych, nawo¿enie - na bie¿±co w miarê potrzeb ro¶lin. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 30.09.2016 czêstotliwo¶æ realizacji prac: zgodnie z opisem. 9.Koszenie i pielêgnacja trawników: zakres prac: pielêgnacja trawników zgodnie z zasadami dobrych praktyk ogrodniczych, koszenie o¶miokrotnie w sezonie, wygrabianie, nawo¿enie trawników 1 raz w czerwcu 5 dkg m2 (wielosk³adnikowy nawóz ogrodniczy o zawarto¶ci makroelementów: N: 13,6%, P: 2%, K: 16% z tolerancj± + - 2% dla azotu i potasu oraz 0,5% dla fosforu, Wykonawca ma obowi±zek powiadomiæ Zamawiaj±cego o wykonywanym nawo¿eniu), rekultywacja zniszczonych trawników, przy za³o¿eniu, ¿e rekultywacji poddane zostanie do 3% pow. trawników. okres wykonywania prac: 11.07.2016 - 31.10.2016 czêstotliwo¶æ realizacji prac: zgodnie z opisem. Prace niezrycza³towane 1.Usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych drzew: zakres prac: wyciêcie wszystkich odrostów drzewa, uporz±dkowanie terenu wokó³ miejsca prowadzonych prac, wywóz wyciêtych odrostów. czêstotliwo¶æ realizacji prac: w razie potrzeby 2.Jesienne wygrabianie li¶ci: zakres prac: dok³adne wygrabianie li¶ci z terenu parku w terminie od 1 pa¼dziernika do 15 grudnia, za³adowanie urobku na przystosowany do tego ¶rodek transportu i przekazanie do zagospodarowania. Wywóz wygrabionych li¶ci musi nast±piæ w dniu ich wygrabienia. czêstotliwo¶æ realizacji prac: w razie potrzeby 3.Zbieranie zanieczyszczeñ z terenu parku: zakres prac: zbieranie zanieczyszczeñ (np. porozrzucanych na terenie obiektu papierów, butelek, puszek po napojach, pot³uczonego szk³a, odchodów zwierzêcych, resztek jedzenia, opakowañ foliowych, kapsli, niedopa³ków papierosów, itp.), zapakowanie na ¶rodek transportu przystosowany do tego celu i przekazanie odpadów do zagospodarowania. Zebrane odpady nale¿y wywie¼æ z terenu parku w dniu ich zebrania. czêstotliwo¶æ realizacji prac: w razie potrzeby 4.Mycie ³awek parkowych: Zakres zadania obejmuje umycie ³awek wod± z dodatkiem detergentu oraz dok³adne op³ukanie ³awek. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, na zlecenie i w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego. 5.Mycie latarni parkowych i pod¶wietleñ: Zakres zadania obejmuje umycie punktów ¶wietlnych wod± z dodatkiem detergentu oraz dok³adne op³ukanie. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, na zlecenie i w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego. 6.Mycie koszy na odpady: Zakres zadania obejmuje umycie koszy wod± z dodatkiem detergentu oraz dok³adne op³ukanie. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, na zlecenie i w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego. 7.Wymiana listew w ³awkach i siedziskach: zakres prac obejmuje demonta¿ zniszczonej listwy, wymianê zniszczonych, po³amanych i brakuj±cych listew w ³awkach parkowych i siedziskach, monta¿ nowej listwy (przy u¿yciu nowych ¶rub). Nowe listwy powinny byæ takiego samego rodzaju, koloru i wymiarów jak wymieniane, wykonane z sezonowanego twardego drewna drzew li¶ciastych, bez sêków, oszlifowane, dwukrotnie pomalowane farb± do drewna lub lazur± ochronn± zewnêtrzn±, w kolorze ustalonym z Zamawiaj±cym. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, najpó¼niej w ci±gu 3 dni od stwierdzenia braku listew lub ich uszkodzenia. 8.Monta¿ wyrwanego kosza na odpady: zakres prac obejmuje: odkucie starego betonu, ponowne zabetonowanie nogi kosza w pod³o¿u, wywóz urobku. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, najpó¼niej w ci±gu 3 dni od stwierdzenia dewastacji kosza. 9.Monta¿ wyrwanej ³awki parkowej: zakres prac obejmuje: odkucie starego betonu, ponowne zabetonowanie nóg ³awki w pod³o¿u, wywóz urobku. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, najpó¼niej w ci±gu 3 dni od stwierdzenia dewastacji ³awki. 10.Utrzymanie czysto¶ci brzegów rzeki: zakres prac: zbieranie zanieczyszczeñ (np. porozrzucanych wzd³u¿ brzegu rzeki papierów, butelek, puszek po napojach, pot³uczonego szk³a, odchodów zwierzêcych, resztek jedzenia, opakowañ foliowych, kapsli, niedopa³ków papierosów, itp.), usuwanie chwastów (w miarê potrzeb) z mat brzegowych i wykaszanie oraz zapakowanie na ¶rodek transportu przystosowany do tego celu i przekazanie odpadów do zagospodarowania. Zebrane odpady nale¿y wywie¼æ z terenu parku w dniu ich zebrania. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, na zlecenie i w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego. 11.Usuwanie graffiti, napisów i naklejek z ogrodzeñ i urz±dzeñ ma³ej architektury: zakres prac obejmuje usuniêcie zanieczyszczeñ z nawierzchni ¶rodkami antygraffiti dostosowanymi do rodzaju nawierzchni lub usuniêcie mechaniczne. Prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, na zlecenie w terminie do 48 godzin od stwierdzenia zanieczyszczeñ. 12.Uzupe³nianie pakietów na psie odchody w dystrybutorach: zakres prac obejmuje uzupe³nienie torebek na psie odchody (zakup Zamawiaj±cego) w dystrybutorach prace bêd± wykonywane w miarê potrzeb, w terminie do 4 godzin od stwierdzenia braku torebek. Charakterystyka materia³ów u¿ywanych do realizacji us³ugi: 1. Ro¶liny jednoroczne/byliny: czê¶æ zielna w fazie kwitnienia lub pêkania p±ków, brak chorób i szkodników. Ro¶liny z uprawy kontenerowej. 2. Ziemia ¿yzna: o strukturze gruze³kowatej, o obojêtnym pH, bez zanieczyszczeñ mechanicznych, brak patogenów i szkodników. Ziemia urodzajna do ro¶lin wrzosowatych o pH 4,5-5. 3. Kora ogrodnicza: pochodz±ca z drzew iglastych, nie zbutwia³a. 4. Woda: z miejskiej sieci wodoci±gowej. Uwaga: koszty zakupu materia³ów i ich transportu s± kosztem Wykonawcy robót. Zasady wykonywania us³ugi oraz gospodarowania odpadami: 1. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do utrzymania porz±dku i czysto¶ci, usuwania urobku z realizacji us³ugi z terenu parku w dniu jego powstania, zorganizowania wywozu i dalszego postêpowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony ¶rodowiska i obowi±zuj±cymi przepisami. 2. Zabrania siê wykonawcy rozje¿d¿ania alejek parkowych i trawników podczas realizacji us³ugi. Wykonawca ma obowi±zek tak zorganizowaæ obs³ugê aby nie doprowadzaæ do ¿adnych zniszczeñ swoim dzia³aniem. 3. Wykonawca ma obowi±zek zabezpieczyæ teren prowadzenia prac. 4. Za wszelkie szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ugi odpowiada Wykonawca. Warunki odbiorów prac: 1.Odbiory wykonanych prac, stanowi±cych przedmiot umowy, dokonywane bêd± protokólarnie przy udziale przedstawicieli obu stron i stanowiæ bêd± podstawê do zafakturowania prac. 2.Odbiór wykonanej w trakcie danego miesi±ca us³ugi nast±pi ka¿dorazowo ostatniego roboczego dnia miesi±ca, z wyj±tkiem miesi±ca grudnia, gdzie odbiór nast±pi do dnia 23.12. Odbiór potwierdzony zostanie protoko³em odbioru robót. 3.W przypadku stwierdzenia przy odbiorze wad w wykonaniu prac objêtych umow±, Zamawiaj±cy odmówi ich odbioru i rozliczenia w danym miesi±cu rozliczeniowym, zastrzegaj±c sobie prawo do naliczenie kar umownych. Obowi±zkiem Wykonawcy jest natychmiastowe wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania us³ugi. Uwaga! Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ prace niezrycza³towane nie musz± zostaæ zlecone. Podane w harmonogramie przewidywane maksymalne krotno¶ci wykonywania prac s³u¿± Wykonawcy i Zamawiaj±cemu do okre¶lenia maksymalnej wysoko¶ci wynagrodzenia. Wykonawca wycenia cenê jednostkow± prac zgodnie z opisem w harmonogramie, a Zamawiaj±cy zleca te prace w razie wyst±pienia potrzeb. Rozliczenie nastêpuje za ilo¶æ faktycznie wykonanych prac danego rodzaju wed³ug zaoferowanych przez Wykonawcê cen jednostkowych. Minimalna gwarantowana warto¶æ wynagrodzenia wykonawcy to kwota zakresu prac zrycza³towanych..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 77.31.30.00 - Us³ugi utrzymania parków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INFRA - TEC SERWIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"INFRA - TEC SERWIS" SP. Z O.O.
- INFRA-TEC SERWIS Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 55, 90-413 £ód¼, kraj/woj. ³ódzkie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 148148,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 104672,75
Oferta z najni¿sz± cen±: 104672,75 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 591882,62
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie us³ug hydraulicznych na nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy stra¿ackiej dla potrzeb Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzêtu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 czê¶ci (zadañ).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku S±du Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów S±du Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.po¿.
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.