Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Pabianice: ODBIÓR I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH ORAZ USUWANIE ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
Numer ogłoszenia: 147250 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH ORAZ USUWANIE ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH NIECZYSTOŚCI STAŁYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór ze zbiorników bezodpływowych i wywóz nieczystości ciekłych oraz usuwanie ze zbiorników bezodpływowych nieczystości stałych z wywozem tych nieczystości (zwanych dalej czyszczeniem zbiorników) nieczystości powstałych w wyniku czyszczenia, zwanych dalej również przedmiotem zamówienia. 2. Przez odbiór i wywóz nieczystości ciekłych oraz czyszczenie zbiorników bezodpływowych rozumie się również transport wszelkich nieczystości z miejsca ich powstawania do punktu odbioru tj. zlewni nieczystości ciekłych wraz z przekazaniem tych nieczystości w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków. 3. Wykonaniem przedmiotu umowy objęte są zbiorniki usytuowane na posesjach wyszczególnionych w wykazie posesji. 4. Wstępnie określa się, iż w okresie obowiązywania umowy zostanie wykonany następujący zakres przedmiotu zamówienia, przy czym rzeczywisty zakres umowy będzie zależał od aktualnych potrzeb Zamawiającego: 4.1 Odbiór i wywóz nieczystości ciekłych: a/ rozliczanych kursem - 130 szt. kursów ogółem, b/ rozliczanych ilością metrów sześciennych - 2950 m3 ogółem, 4.2. Czyszczenie zbiorników bezodpływowych - 280 m3 pojemności zbiorników ogółem, 5. Realizacja umowy będzie następować sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb. 6. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r. 7. Pozostałe informacje zostały podane we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 2. Wartość zamówień uzupełniających określa się na nie więcej niż 40% wartości niniejszego zamówienia (wartości umowy, która zostanie podpisana). 3. Do okoliczności od zaistnienia którego będzie możliwe udzielenie zamówień uzupełniających będzie nie zawarcie nowej umowy na odbiór i wywóz nieczystości ciekłych lub na czyszczenie zbiorników bezodpływowych przed dniem 31.12.2013 r. Umowy uzupełniające mogą być zawarte na okres maksimum trzech miesięcy. Podstawą wystąpienia Zamawiającego o zawarcie umowy / umów uzupełniającej/cych będzie unieważnienie co najmniej jednego postępowania przeprowadzonego zgodnie z ustawą w procedurze rozpoczętej i zakończonej unieważnieniem przed dniem 31.12.2013 r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2, 90.94.30.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać zezwolenie Prezydenta Miasta Pabianic na odbiór i wywóz nieczystości ciekłych z terenu miasta Pabianic
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje się szczegółowych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje się szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje się szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje się szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Dokument potwierdzający dysponowaniem zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 3. Oświadczenie podmiotów trzecich o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom. 5. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT - wartość cen jednostkowych określonych w § 2 umowy może ulec zmianie o wartość zmiany podatku VAT, o ile strona wnioskująca przedstawi stronie przeciwnej uzasadnienie zawierające wyliczenie kwoty zmiany ceny jednostkowej oraz podstawę prawną zmiany wysokości stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
95-200 Pabianice,
ul. Warzywna 6, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Zakład gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, sekretariat (pok. nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i wywóz nieczystości ciekłych z posesji wyszczególnionych w części A Wykazu posesji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla posesji wyszczególnionych w części A wykazu (obecnie na posesje wyszczególnione w tej części wykazu wjeżdża skład składający się z ciągnika URSUS C360 i beczki na nieczystości o pojemności 3,5 m3; w większej części posesji występują bramy przejazdowe w budynku) a/ wywóz nieczystości ciekłych rozliczanych kursem - 40 szt. kursów, b/ wywóz nieczystości ciekłych rozliczanych ilością metrów sześciennych - 240 m3,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i wywóz nieczystości ciekłych z posesji wyszczególnionych w części B Wykazu posesji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla posesji wyszczególnionych w części B wykazu (obecnie na posesje wyszczególnione w tej części wykazu wjeżdża samochód o szerokości około 2,20 m z beczką o pojemności 2,5 m3) a/ wywóz nieczystości ciekłych rozliczanych kursem - 90 szt. kursów, b/ wywóz nieczystości ciekłych rozliczanych ilością metrów sześciennych - 1900 m3,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór i wywóz nieczystości ciekłych z posesji wyszczególnionych w części C Wykazu posesji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla posesji wyszczególnionych w części C wykazu - wywóz nieczystości ciekłych rozliczanych ilością metrów sześciennych - 810 m3,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czyszczenie zbiorników usytuowanych na posesjach wyszczególnionych w części A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla posesji wyszczególnionych w części A wykazu - czyszczenie zbiorników - 50 m3 pojemności zbiorników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.91.30.00-0, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czyszczenie zbiorników usytuowanych na posesjach wyszczególnionych w części B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla posesji wyszczególnionych w części B wykazu - czyszczenie zbiorników bezodpływowych - 200 m3 pojemności zbiorników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.91.30.00-0, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czyszczenie zbiorników usytuowanych na posesjach wyszczególnionych w części C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla posesji wyszczególnionych w części C wykazu - czyszczenie zbiorników bezodpływowych - 30 m3 pojemności zbiorników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.91.30.00-0, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Zakup wyposażenia oraz sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Koszenie, sprzątanie pokosu i pozostałych odpadów z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice
- Nadzór autorski nad aplikacją Infomedica
- Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. z podziałem na 5 frakcji
- Dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich dla PCM Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Obsługa butelkomatów i miejskiego punktu elektroodpadów - numer postępowania: 26/ZP/25
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.