Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Żary: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych oraz materiałów RTG
Numer ogłoszenia: 147267 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707810, 4707874, faks 068 4707815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych oraz materiałów RTG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych oraz materiałów RTG załączniku nr 8-16. Liczba zadań 9.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.33.00.00-4, 32.35.41.10-3, 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje iż: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może dotyczyć: a)Jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b)Wielkość opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu ceny jednostkowej, c)Numeru katalogowego produktu, d)Nazewnictwa produktu, e)Produktu w przypadku np. wycofania jednego produktu i wprowadzeniu nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, f)Produktu w przypadku zmiany jednego produktu na nowy produkt przy zachowaniu lub obniżeniu ceny g)terminu wykonania umowy, w szczególności w razie zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy h)Przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.105szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Żarach, 68 - 200 Żary, ul. Domańskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 11:00, miejsce: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Żarach, 68 - 200 Żary, ul. Domańskiego 2(Kancelaria ogólna bud. nr 12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry , jamy ustnej oraz pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry , jamy ustnej oraz pola operacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Preparaty do dezynfekcji rąk, narzędzi chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Preparaty do dezynfekcji rąk, narzędzi chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3- Dezynfekcja rak, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3- Dezynfekcja rak, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dezynfekcja powierzchni endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dezynfekcja powierzchni endoskopów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni endoskopów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7- Gaziki dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7- Gaziki dezynfekcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry oraz śluzówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry oraz śluzówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Błony ogólnodiagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Błony ogólnodiagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenów Zamawiającego
- "Usługi przy bieżącym utrzymanie dróg powiatowych w 2025r. świadczone samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót."
- Testy molekularne do pilnych badań układu oddechowego, pokarmowego i nerwowego wraz z dzierżawą dwóch modułów analizatora.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1122F - ul. Sienkiewicza z budową sieci kanalizacji deszczowej i linii oświetlenia w m. Jasień.
- Sukcesywna dostawa materiałów izotopowych dla 105 Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa dróg ul. Paderewskiego i ul. Krótka (na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Szymanowskiego) w Żarach
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Dostawy obłożeń chirurgicznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, akcesoriów do mycia, dezynfekcji i zabezpieczenia narzędzi, sprzętu ochrony osobistej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.
więcej: Klisza rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.