Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Szydłowiec: Dostawę karetki typu P szt. 1 z wyposażeniem do Samodzielnego Publicznego
Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Numer ogłoszenia: 147290 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu , ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, faks 048 6170980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.szydlowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę karetki typu P szt. 1 z wyposażeniem do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karetki typu P szt. 1 z wyposażeniem do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6 do SIWZ. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Wymagania dla samochodu bazowego i przedziału medycznego Fabrycznie nowy, wymagany rok produkcji pojazdu bazowego - nie starszy niż 2010 Minimalny okres gwarancji - 24 miesiące Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t. I. NADWOZIE 1.Typu furgon z izolacją termiczną i akustyczną. 2.Częściowo przeszklony z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu. 3.Przystosowany do przewozu min. 4 osób w pozycji siedzącej oraz 1 osoby w pozycji leżącej na noszach. 4.Kabina kierowcy dwuosobowa zapewniająca miejsce pracy kierowcy zgodnie z PN EN 1789. 5.Wysokość przedziału medycznego min 1,85 m. 6.Długość przedziału medycznego min 2,75 m. Szerokość przedziału medycznego min 1,65 m. 7.Drzwi tylne wysokie, przeszklone, otwierane na boki o min 2500. 8.Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieraną szybą. 9.Okna przedziału medycznego pokryte w 2:3 wysokości folią półprzeźroczystą. 10.Uchwyt sufitowy dla pasażera przedziału kierowcy. 11.Częściowo przeszklona ścianka działowa oddzielająca kabinę kierowcy od przedziału medycznego. 12.Lakier w kolorze żółtym RAL 1016. 13.Lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane i regulowane. 14.Centralny zamek wszystkich drzwi. 15.Autoalarm. 16.Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. 17.Reflektory przeciwmgielne przednie. 18.Tylne czujniki parkowania w zderzakach. 19.Elektrycznie otwierane szyby w kabinie kierowcy. 20.Radioodtwarzacz MP3 z nagłośnieniem obu przedziałów: kierowcy i medycznego, z możliwością regulacji głośności z przedziału medycznego. 21.Światła boczne pozycyjne. 22.Wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd skompletowany jako - M1 pojazd specjalny - karetka sanitarna. Oryginał Wykonawca dostarcza przy dostawie wraz z fakturą i kartą pojazdu. II. Silnik 23.Zasilany olejem napędowym z zapłonem samoczynnym, turbodoładowaniem, elastyczny, zapewniający przyspieszenie pozwalające na sprawną pracę w ruchu miejskim. 24.Silnik o mocy min. 175 KM. III. Zespół napędowy 25.Skrzynia biegów manualna synchronizowana. 26.Min. 5-biegów do przodu i bieg wsteczny. 27.Napęd na osie przednie lub tynie. 28.System stabilizacji toru jazdy typu ESP. 29.System zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej przy ruszaniu typu ASR. IV. Zawieszenie 30.Zawieszenie posiadające drążki stabilizacyjne obu osi. Zawieszenie przednie i tylne wzmocnione zapewniające odpowiedni komfort transportu pacjenta (opisać oferowane rozwiązanie) lub zawieszenie hydropneumatyczne. 31.Zawieszenie gwarantujące dobrą przyczepność kół do nawierzchni, stabilność w trudnym terenie, oraz odpowiedni komfort transportu chorego. V. System hamulcowy 32.Ze wspomaganiem. 33.Z systemem ABS zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania. 34.Elektroniczny korektor siły hamowania. 35.Układ wspomagania nagłego hamowania. VI. Układ kierowniczy 36.Ze wspomaganiem. 37.Kolumna kierownicy regulowana w min. dwóch płaszczyznach. VII. Wyposażenie pojazdu 38.Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki. 39.Kosz na śmieci. 40.Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym. 41.Urządzenie do wybijania szyb zintegrowane z nożem do cięcia pasów. 42.Komplet opon zimowych - radialne z felgami. 43.Lampa typu szperacz szt. 1. VIII. Ogrzewanie i wentylacja - układ ogrzewania zgodny z PN EN 1789 ppkt. 4.5.5. oraz charakteryzujący się parametrami nie gorszymi jak poniższe. 44.Ogrzewanie przedziału medycznego cieczą chłodzącą silnik. 45.Ogrzewanie postojowe - grzejnik elektryczny z sieci 230V z możliwością ustawienia temperatury i termostatem. 46.Inny niezależny od silnika system ogrzewania przedziału kierowcy i przedziału medycznego z możliwością ustawienia temperatury i termostatem, umożliwiający niezależne ogrzanie silnika przed rozruchem (podać markę i model). 47.Mechaniczna wentylacja nawiewno- wywiewna. 48.Dwuparownikowa klimatyzacja przedziału sanitarnego i kabiny kierowcy. IX. Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna powinna być sporządzona w sposób zapewniający jej bezpieczne działanie zgodnie z PN EN 1789 - podpunkty od 4.3.2 do 4.3.4. i charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak poniżej. 49.Alternator zapewniający ładowanie 2 akumulatorów. 50.Dwa akumulatory o łącznej pojemności min. 180 Ah do zasilania wszystkich odbiorników prądu. 51.Automatyczna ładowarka akumulatorowa sterowana mikroprocesorem (podać markę i model). 52.Zasilanie zewnętrzne 230 V z min. 2 gniazdami wewnętrznymi z zabezpieczeniem uniemożliwiającym rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym i z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym + przewód zasilający min 5 m. 53.Min. 4 gniazda 12 V w przedziale medycznym. X. Oznakowanie, oświetlenie, sygnalizacja dźwiękowa - w pojeździe powinien znajdować się układ ostrzegania zarówno optycznego, jak i akustycznego - zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz powinien on charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak poniżej. 54.Belka świetlna umieszczona na przedniej części dachu pojazdu ze światłami wyładowczymi typu stroboskopowego i dwoma światłami roboczymi skierowanymi do przodu - (podać markę i model). Sygnał dźwiękowy modulowany- zmiana modulacji klaksonem, możliwość podawania komunikatów głosowych. 55.Dodatkowe sygnały pneumatyczne (min. 4 trąby powietrzne) przystosowane do pracy ciągłej z własnym układem smarowania. 56.Dwie niebieskie lampy pulsacyjne typu stroboskopowego na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej. 57.Lampa niebieska typu stroboskopowego umieszczona w tylnej części dachu. 58.Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po otwarciu drzwi widoczne przy otwarciu o 90, 180 i 250 stopni. 59.Dodatkowe migacze zamontowane w górnych, tylnych częściach nadwozia. 60.Reflektory zewnętrzne z trzech stron pojazdu ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, po dwa z każdej strony, z możliwością włączania:wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak i z przedziału medycznego. 61.Pas odblaskowy barwy niebieskiej i czerwonej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia. 62.Z przodu pojazdu napis: lustrzane odbicie słowa AMBULANS. 63.Oznaczenie typu karetki na bokach, drzwiach tylnych symbolem P. 64.Na drzwiach kierowcy i pasażera naklejony napis Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu. 65.Na bokach naklejony napis wg dołączonego wzoru. XI. Oświetlenie wewnętrzne przedziału medycznego - oświetlenie zapewniające prawidłową pracę personelu medycznego zgodne z PN EN 1789 ppkt. 4.5.6. oraz charakteryzujące się parametrami nie gorszymi jak poniżej. 66.Światło rozproszone umieszczone po obu stronach górnej części przedziału medycznego min. 6 punktów świetlnych. 67.Oświetlenie halogenowe regulowane umieszczone w suficie nad noszami punktowe (min. 2 szt.). 68.Halogen zamontowany nad blatem roboczym. XII. Wyposażenie pomieszczenia dla pacjenta - pomieszczenie dla pacjenta powinno pomieścić urządzenia medyczne wyszczególnione w normie PN EN 1789 w tabelach od 9 do 19 dla ambulansu typu C, powinien on być zamontowany w sposób bezpieczny, uniemożliwiający uszkodzenie go lub zranienie osób w poruszającym się pojeździe. 69.Na ścianach bocznych zestawy szafek i półek wykonanych z tworzywa sztucznego, zabezpieczonych przed niekontrolowanym wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów. Szafki górne przysufitowe z przeźroczystymi przesuwnymi lub otwieranymi do góry szybkami z zamknięciami. W zabudowie meblowej należy uwzględnić zamykany na klucz schowek oraz szafę tzw. aptekę z wyjmowanymi przezroczystymi pojemnikami. 70.Na ścianie działowej zespół szafek z miejscem do zamocowania 2 szt. walizek lub toreb medycznych, z blatem roboczym wykończonym blachą nierdzewną i szafką na dwa pudełka rękawic. 71.Uchwyty na kroplówki na min. 3 szt. mocowane w suficie. 72.Zabezpieczenie urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem się w czasie jazdy, gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia. 73.Centralna instalacja tlenowa z min. 3 punktami poboru typu AGA - gniazda o budowie monoblokowej panelowej, min. 1 przepływomierz obrotowy o przepływie od 0 do 15 litrów:min., wyposażony w nawilżacz tlenowy wykonany z tworzywa sztucznego, 2 szt. butli tlenowych 10 litrowych z reduktorami (deklaracja zgodności CE na elementy instalacji tlenowej: punkty poboru gazu, przepływomierz, reduktory - załączyć do oferty). 74.Laweta pod nosze główne stała z miejscem na deskę ortopedyczną oraz nosze podbierakowe. 75.Szyna Modura o dł. min. 30 cm zamocowana na ścianie lewej. 76.Centralna instalacja próżniowa z regulatorem ssania, z 1 pkt. ssącym wyposażona w słój na wydzielinę o poj min. 1l. Słój zakończony przewodem ssącym o długości min 1,5m, zakończony łącznikiem do cewników (deklaracja zgodności CE na elementy instalacji próżniowej: punkt poboru, regulator podciśnienia - załączyć do oferty). XIII. Łączność radiowa 77.Pojazd wyposażony w łączność radiową stacjonarną i przenośną (radiotelefony dostrojone do następujących częstotliwości kanał 3 - 169,100 MHz - Radom, kanał 4 - 168,550 MHz - Przysucha, kanał 6 - 168,675 MHz - Szydłowiec, kanał 7 - 168,700 MHz - Skarżysko Kam., kanał 10 - 169 MHz - ogólny. 78.Wmontowana dachowa antena radiotelefonu o parametrach: 1. zakres częstotliwości 168-170 Mhz, 2. impedancja wejścia 50 Ohm, 3.współczynnik fali stojącej 1,6, 4. charakterystyka promieniowania dookólna. XIV. Pomieszczenie dla pacjenta 79 Zestaw siedzeń umożliwiający przewóz co najmniej dwóch osób w pozycji siedzącej, wszystkie miejsca siedzące wyposażone w pasy bezwładnościowe, w tym: co najmniej jeden fotel obrotowy o ustawieniu zgodnym z kierunkiem jazdy pojazdu oraz bokiem do kierunku jazdy (obrót w zakresie 90 stopni umożliwiającym obsługę pacjenta leżącego na noszach), fotel zamontowany u wezgłowia noszy, tyłem do kierunku jazdy, z podnoszonym do pionu siedziskiem oraz zagłówkiem regulowanym lub zintegrowanym i podłokietnikami. 80.Wzmocniona podłoga umożliwiająca mocowanie podstawy pod nosze główne. Podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. 81.Ściany boczne i sufit pokryte płytami z tworzywa sztucznego, łatwo zmywalne, niepalne i nietoksyczne. 82.Miejsce mocowania defibrylatora umożliwiające korzystanie z niego w czasie jazdy. 83.Miejsce mocowania respiratora umożliwiające korzystanie z niego w czasie jazdy. 84.Uchwyty ścienne i sufitowe dla personelu. 85.Termometr wskazujący temperaturę w przedziale medycznym. 86.Ogrzewacz płynów infuzyjnych z termostatem z możliwością płynnej regulacji temperatury. 87.Miejsce mocowana deski ortopedycznej. 88.Miejsce mocowana krzesła kardiologicznego. 89.Miejsce mocowana noszy podbierakowych. XV. POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE Na poniższe wyposażenie medyczne do oferty należy dołączyć deklaracje zgodności CE NOSZE GŁÓWNE 90.Podać model i typ. 91.Nosze rozłączne z mocowaniem do lawety ambulansu 92.Przystosowanie do prowadzenia reanimacji twarde podłoże. 93.Pozycja Trendelenburga i Fowlera. 94.Płynnej regulacji nachylenia oparcia pod plecami. 95.Komplet pasów zabezpieczających - pasy szelkowe i pasy poprzeczne. 96.Możliwością wprowadzenia noszy na transporter przodem i tyłem do kierunku jazdy. 97.Materac. 98.System pasów zabezpieczających transport na noszach małych dzieci. 99.Uchwyty (rączki) transportowe do przenoszenia 100.Obciążenie dopuszczalne min. 200 kg (podać). 101.Załączyć deklaracje zgodności CE. TRANSPORTER NOSZY GŁÓWNYCH 102.Podać model i typ. 103.System szybkiego bezpiecznego łączenia z noszami umożliwiający zapięcie noszy przodem i tyłem do kierunku jazdy. 104.Możliwość prowadzenia noszy bokiem przez jedną osobę z dowolnej strony noszy. 105.System niezależnego składania się przednich i tylnych goleni transportera w momencie załadunku do ambulansu i rozładunku z ambulansu pozwalający na wprowadzenie zestawu transportowego do ambulansu przez jedną osobę. 106.Regulacja wysokości transportera na min. 6 poziomach, możliwość ustawienia transportera w pozycji p wstrząsowej. 107.4 kółka: wszystkie obrotowe w zakresie 360o z możliwością blokowania 2 kółek do pozycji stałej. 108.Hamulce na 2 kółkach. 109.Przyciski blokady goleni kodowane kolorami. 110.Podwójne zabezpieczenie przed przypadkowym złożeniem podwozia transportera. 111.Udźwig min.200 kg (podać). 112.Certyfikat zgodności z normami PN EN 1789:2007 i PN EN 1865 wystawiony przez niezależną jednostkę nortyfikującą. 113.Statyw do kroplówki. KRZESŁO KARDIOLOGICZNE 114.Podać model i typ. 115.Krzesło kardiologiczne wyposażone w 2 kółka, 2 nóżki i 2 pasy zabezpieczające. 116.Wykonane z materiału odpornego na korozję i na działanie płynów dezynfekujących. 117.Wyposażone z min. 2 duże kółka transportowe. 118.Wyposażone w poprzecznie składane rączki transportowe z regulacją długości. 119.Wyposażone w blokady zabezpieczające przed złożeniem w trakcje transportu. 120.Siedzisko wykonane z mocnego materiału odpornego na bakterie, grzyby, zmywalnego, dezynfekującego, odpornego na wodę oraz olej napędowy. 121.Wyposażone w min. 2 pasy zabezpieczające umożliwiające szybkie ich rozpięcie. 122.Waga do 10 kg. 123.Dopuszczalne obciążenie min 150 kg,. 124.Załączyć deklarację zgodności CE. CIŚNIENIOMIERZ STACJONARNY 125.Podać model i typ. 126.Ciśnieniomierz stacjonarny. 127.Zamontowany na ścianie ambulansu. 128.Kosz na mankiety. 129.Zakres pomiaru (podać) (min 0 - 300 mmHg). 130.Załączyć deklarację zgodności CE. SSAK AKUMULATOROWO - SIECIOWY 131.Podać model i typ. 132.Przenośny z regulacją siły ssania w zakresie od 0 do min 800 kPa. 133.Czas pracy z akumulatora min. 30 min. 134.Wskaźnik poziomu naładowania akumulatora. 135.Przepływ min 20 l:min. 136.Obrazowanie ciśnienia ssania. 137.Zasilanie 12 V i z akumulatora. 138.Uchwyt ścienny. 139.Stój z zaworem przelewowym oraz filtrem bakteryjnym w układzie ssania. 140.Zbiornik wielokrotnego użytku na wydzielinę. 141.Gwarancja - min 2 lata. 142.Załączyć deklaracje zgodności CE. RESPIRATOR TRANSPORTOWY 143.Podać model i typ. 144.Respirator do terapii oddechowej w trakcie transportu. 145.Możliwość wentylacji 100% tlenu i mix. tlenowy. 146.Z zastawką PEEP i możliwością monitorowania ciśnienia w drogach oddechowych. 147.Umożliwiających oddech samoistny. 148.Odporny na drgania i wstrząsy. 149.Posiadający pneumatyczny napęd i sterowanie bateryjne. 150.Zasilanie gazem w tlen z butli, ciśnienie robocze od 3,0 do 6,0 bar. +- 10%. 151.Wyposażony w reduktor ciśnienia zapobiegający wpływowi zmian ciśnienia w butli na wentylację. 152.Max. waga bez butli do 5 kg. 153.Tryb wentylacji IPPV lub CMV. 154.Częstość oddechów od 8 do 40 cykli na minutę. 155.Wentylacja minutowa w zakresie od 3 do 20 litrów:min. 156.Ciśnienie szczytowe w układzie pacjenta w zakresie 30 do 50 cm H2O. 157.Regulowanie ciśnienia końcowe - wydechowe (PEEP) w zakresie od 0 do 10 cm H2O. 158.Monometr ciśnienia w układzie pacjenta. 159.Konstrukcja opakowania transportowego powinna umożliwiać mocowanie w ambulansie i ma być zgodna z PN EN 1789. 160.2 butle tlenowe z reduktorem i gniazdem szybkozłącza typu AGA przepływomierzem obrotowym. Pojemność butli 2,7 l każda. 161.Kompletny uchwyt do zamocowania i przenoszenia respiratora butli z reduktorem i akcesoriów lub torba transportowa spełniająca wymogi PN EN 1789. 162.Termin gwarancji dla całego zestawu minimum 2 lata. 163.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 164.Instrukcja obsługi w języku polskim. 165.Układ oddechowy dla dorosłych - 1 komplet. 166.Załączyć deklaracje zgodności CE i atest zgodności z PN EN 1789 dla opakowania transportowego wraz z respiratorem i uchwytu ściennego. DEFIBRYLATOR PRZENOŚNY (TRANSPORTOWY) 167.Podać model i typ. 168.Defibrylator przenośny z ładowarką. Do defibrylatora musi być dołączona ładowarka. (Może być zewnętrzna). 169.Torba transportowa na defibrylator i akcesoria oraz uchwyt do mocowania w ambulansie. 170.Zasilanie akumulatorowe. 171.System zasilania akumulatorowego zapewniający nieprzerwaną pracę podczas wymiany rozładowanego akumulatora. (funkcja stosowana np. przy prowadzeniu elektrostymulacji mięśnia sercowego). 172.Czas pracy z zasilania akumulatorowego monitorowanie (min. 2,5 h) defibrylator z energią maksymalna min. 50 wyładowań. 173.Wyposażony w urządzenie do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego. 174.Stymulacja synchroniczna i asynchroniczna. 175.Dwufazowa fala defibrylacji. 176.Energia maksymalna defibrylacji dwufazowej 360 J. 177.Dostępny poziom energii > 15. 178.Automatyczna regulacja kształtu fali z uwzględnieniem impedancji ciała pacjenta przy defibrylacji przy pomocy łyżek i elektrod naklejanych. 179.Defibrylacja dorosłych i dzieci - łyżki dla dorosłych i dzieci. 180.Pełne sterowanie za pomocą przycisków lub pokręteł na łyżkach defibrylacyjnych (wybór energii, ładowanie, wyładowanie, wydruk EKG). 181.Stymulacja przezskórna. 182.Częstość impulsów na minutę, co najmniej 40 - 170 imp:min. 183.Prąd stymulacji, co najmniej 40 - 140 mA. 184.Regulacja prądu stymulacji. 185.Wskaźnik częstości akcji serca co najmniej 30 - 290:min. 186.Regulowane wzmocnienie sygnału EKG. 187.Regulowane alarmy górnej i dolnej granicy częstości akcji serca. 188.Monitorowanie EKG min. 12 odprowadzeń. 189.Prezentacja sygnału EKG na ekranie, przekątna ekranu min. 5. 190.Wydruk EKG. 191.Automatyczny wydruk przebiegu EKG dla krytycznych zdarzeń. 192.Pamięć wewnętrzna. 193.Pełna dokumentacja zdarzeń. 194.Możliwość transferu raportów zdarzeń do komputera. 195.Sygnalizacja dla wszystkich monitorowanych parametrów. 196.Alarm VF:VT. 197.Komunikacja z użytkownikiem i instrukcja obsługi w języku polskim. 198.Musi posiadać deklarację zgodności CE. 199.Termin gwarancji dla całego zestawu min. 24 mies. 200.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 201.Usunięcie uszkodzenia do 24 godzin od zgłoszenia awarii lub na czas naprawy dostarczenie urządzenia zastępczego. 202.W okresie gwarancji 3 naprawy powodują wymianę podzespołu na nowy. 203.Defibrylator musi być wyposażony w pulsoksymetr. 204.Urządzenie przygotowane do transmisji - zapisu 12 - odprowadzeniowego EKG. 205.Urządzenie musi posiadać atest, że może być używane w czasie transportu. APARAT EKG PRZENOŚNY 206.Wydruk w trybie 3,6 i 12 kanałów. 207.Automatyczna analiza i interpretacja. 208.Detekcja stymulatora serca. 209.Klawiatura alfanumeryczna. 210.Wyświetlacz graficzny, prezentacja 12 odprowadzeń EKG. 211.Szerokość papieru: 112 mm. 212.Zasilanie sieciowo-akumulatorowe. 213.Sygnał EKG:12 odprowadzeń standardowych lub odprowadzenia Cabrera. 214.Cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego. 215.Komunikacja z komputerem osobistym: 1. RS232, 2. USB. 216.Gniazdo karty SIM. 217.Czułość: 2,5:5:10:20 mm:Mv. 218.Prędkość zapisu: 5:10:25:50 mm:s. 219.Współpraca z systemem CardioTEKA. 220.Współpraca z przystawką SPIRO-31(badanie spirometryczne). 221.Wymiary (D x S x W): 255 x 195 x 66 mm. Są to max. wielkości. 222.Kabel KEKG 30. 223.Elektrody przyssawkowe EPP dla dorosłych (6 sztuk). 224.Elektrody klipsowe EKK (4 sztuki). 225.Żel EKG. 226.Papier do EKG (1 rolka). 227.Kabel zasilający. 228.Zestaw startowy SIM. 229.Torba przenośna na EKG. 230.Pas EKG szeroki + blaszki - elektrody EKG szt. 6 NOSZE PODBIERAJĄCE 231.Podać model i typ. 232.Posiadające trzy pasy zabezpieczające. 233.Ergonomiczne uchwyty transportowe. 234.Posiadające system zamków zabezpieczających przed przypadkowym rozdzieleniem noszy. 235.Nosze powinny umożliwiać montaż systemu unieruchomienia głowy. 236.Zapewnienie nośność, co najmniej 150 kg. 237.Załączyć deklaracje zgodności CE. PLECAK REANIMACYJNY 238.Podać model i typ. 239.Pokrycie zewnętrzne -CODURA. 240.Pokrycie wewnętrzne łatwo zmywalne. 241.Konstrukcja wielokomorowa zapewniająca właściwą segregację sprzętu. 242.Możliwość modyfikacji wnętrza poprzez system odpinanych przegród i przezroczystych min 8 szt. saszetek. 243.Przegroda komory głównej zaopatrzona w system mocujący sprzęt do intubacji. 244.Minimum 5 kieszeni zewnętrznych. 245.W komplecie dodatkowe ambulatorium. 246.Torebka na zestaw do wkłuć. 247.Rozmiar umożliwiający właściwe rozmieszczenie wszystkich elementów wyposażenia. 248.Możliwość transportu w ręku w pozycji pionowej oraz poziomej. 249.System transportu na plecach składający się z 2-ch szelek oraz pasa biodrowego. 250.Regulacje umożliwiające dopasowanie systemu transportu do indywidualnych potrzeb. 251.Liczne elementy odblaskowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunków Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na podstawie § 5 pkt. 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, wykonawca ma załączyć do oferty certyfikaty CE urządzeń (wyposażenia karetki).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.szydlowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego, ul. Kościuszki 170, 26 - 500 Szydłowiec,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydlowcu, Sekretaria, ul. Wschodnia 23, 26 - 500 Szydłowiec, pokój numer 45..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego samochodu brygadowego typu wywrotka o masie całkowitej do 3,5T na potrzeby WGKiZD Urzędu Miejskiego w Szydłowcu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Szydłowcu
więcej: przetargi w Szydłowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.