eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąBudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Tuwima w Nakle nad Notecią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Nakło nad Notecią: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Tuwima w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 147293 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, fax 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Tuwima w Nakle nad Notecią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Tuwima w Nakle, w tym: KANALIZACJA SANITARNA GRAWITACYJNA z rur PVC klasy S o średnicy 200 x 5,9 mm SDR 34 o długości łącznej 877 mb, studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1200mm - 4 komplety, z włazem żeliwnym typu ciężkiego D, na płycie betonowej i pierścieniu odciążającym, studnie inspekcyjne i przelotowe z PP, PE o średnicy 425mm z wyprofilowanej kinety, rury karbowanej, stożka betonowego, włązu żeliwnego klasy D400 - 15 kompletów studnia rewizyjna włazowa połączeniowa z PP, PE typu TEGRA 1000 z włązem żeliwnym klasy D i pierścieniem odciążającym o średnicy 1000mm - jeden komplet. przeciwdrenażowe przegrody z gliny wykopy szalowane, wymiana gruntu w drogach, wymiana gruntu na piasek pod drogami, odtworzenie nawierzchni drogowej: nawierzchnia żwirowa o łącznej grub. warstwy 18 cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa naturalnego z domieszkami ulepszającymi z kruszywa łamanego 18% o grub. warstwy po zagęszczeniu 15 cm, KANALIZACJA TŁOCZNA z rur PE o średnicy zewn. 63 x 3,8 mm SDR 17 i długości 122mb. przewiert sterowany - rurą przeciskową - stolową wg PN- H 74219 o średnicy 159 x 12 mm o długości 39mb, studnia rewizyjna żelbetowa o średn. 1600mm - 1 kpl, studnie żelbetowe o średn. 1200mm - 2 kpl, zasuwy żeliwne kielichowe owalne z obudową z końcówkami do zgrzewania dla rur PE średn. 50 na 63 - 3 kpl, jeden trójnik żeliwny ciśnieniowy o średn. 150mm, zawory napowietrzająco-odpowietrzające o średn. nomin. 50mm - 2 kpl. Połączenie istniejącego przewodu PE o średn. 160mm ze Ślesina z projektowanym o średnicy 63mm wykonać w studzience. Na przewodzie zamontować zasuwę nożową. przepompownia ścieków sanitarnych o pojemności retencyjnej 1,5m3 - jedna kompletna: Flygt typ PS 120-M-510P (lub równoważna) wyposażona w: dwie pompy zatapialne ITT Flygt AB z wirnikiem rozdrabniającym typu MP3068.170 HT - 214 1,7 Ci 3 - 40 (lub równoważne): Obudowa pompy i silnika z żeliwa GG20G, wirnik z żeliwa GG20G, Wał ze stali chromowo-niklowej X 5 Cr Ni 1810, Uszczelnienia wewnętrzne: ceramiczne, Uszczelnienia zewnętrzne: węglik wolframu, Wylot pompy ISO-G 1,5 cala lub ISO-G 2 cale. Masa pompy: 31 kg, parametry pracy pompy wg krzywej 214, dopuszczalna temperatura pompowanej cieczy: 40 stopni C, Wbudowany silnik elektryczny trójfazowy, moc na wale P2=1,7 kW, Moc zainstalowana P1=2,1kW, Prąd znamionowy I=3,9A, Napięcie 380 V na 50Hz, 2800obr. na min, Klasa izolacji stojana F (155 st.C), Klasa zabezpieczenia IP68, Trzy termokontakty wbudowane w obwody stojana, przewód zasilająco-sterujący SUBCAB 4x2,5+2x1,5 o dług. 10m. Łańcuch OC (z ogniwami pośrednimi) 200KG GALV.5X18,5x7,5 - ilość 2. Sygnalizator poziomu ENM-10 z przewodem o długości 13m ENM-10,0.95-1.1, 13M, BLUE - ilość 5 . Obciążnik żeliwny z łańcuchem PCW do ENM 10 - ilość 1. Stopa sprzęgająca R 2 cale - ilość - 2. Uchwyt prowadnic trzy czwarte cala ALT.0316.0717.00-FZV - ilość 2. Zawór kulowy zwrotny HDL R 2 cale, Wykonanie: korpus - żeliwo GGG40, kula metalowa pokryta EPDM - ilość 2. Kurek kulowy R 2 cale - ilość 2. Elementy wyposażenia trwale związane z pompownią: rury z przyspawanymi kołnierzami, zestawami montażowymi do kołnierzy i kolanami ze stali nierdzewnej kwasoodpornej DN 50 - za trójnikiem DN 65, pokrycie luku montażowego ze stali nierdzewnej kwasoodpornej (blacha ryflowana o grub. 4 mm), ogranicznik otwarcia klapy ze stali nierdzewnej, krata zabezpieczająca luk montażowy ze stali ocynkowanej, wieszak do kabli; prowadnice pomp z rur 0,75 cala ze stali ocynkowanej, kominek wentylacyjny nawiewny, kominek wentylacyjny wywiewny, montaż w. w. elementów w obudowie pompowni. obudowa pompowni wykonana z polimerobetonu o średnicy wewnętrznej D=1,2m i całkowitej wysokości H=5,1 m z przygotowanymi otworami technologicznymi, sterowanie - sterownica do zabudowy zewnętrznej, dla sterowania pracą dwóch pomp, max. moc 4 kW dla jednej pompy, dla rozruchu bezpośredniego, wyposażona w : wyłącznik główny, zabezpieczenie przeciwzwarciowe, wyłącznik różnicowo-prądowy, kontrolę symetrii zasilania, zabezpieczenie przeciążeniowe silników, przełącznik rodzaju pracy R-O-A, przyciski START-STOP, kontrolę termokontaktów, lampki kontrole pracy i awarii, alarm zintegrowany, sygnalizator optyczno-akustyczny, zestyki pełnej sygnalizacji, radionadajnik. z zagospodarowaniem terenu: ogrodzeniem o wys. 1,75m z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach stalowych osadzonych w klockach betonowych z bramą wjazdową wykonaną z siatki na ramach stalowych o szerokości w świetle 3,0m, na długości 3,0 m przed wjazdem i teren przy pompowni i przy osadniku utwardzony kostką polbruk. jeden słup oświetleniowy, hydrant p. poż., instalacja elektryczna wewnętrzna zasilająca i sterująca pracą przepompowni z przyłączem energetycznym zasilającym przepompownię ścieków. b) kanalizacja deszczowa grawitacyjna z rur PVC klasy S typ ciężki: o średn. 315 mm szereg ciężki SDR 34 o długości 386mb, o średn. 400mm szereg ciężki SDR 34 o długości 860mb, przewiert pod drogą krajową o dł. 39,0mb - rurą przeciskową stalową wg PN - H 74244 dz= 610 x 14mm, przeciwdrenażowe przegrody z gliny, studnie betonowe wg KB4-4.12.1.(8) o średnicy 1400mm - 2 kpl z włazami żeliwnymi typu ciężkiego, studnie inspekcyjne i przelotowe z PE,PP o średni. 600mm typu TEGRA - 22 kpl , wykopy szalowane, wymiana gruntu na piasek pod drogami, odtworzenie nawierzchni drogowej: nawierzchnia żwirowa o łącznej grub. warstwy 18 cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa naturalnego z domieszkami ulepszającymi z kruszywa łamanego 18% o grub. warstwy po zagęszczeniu 15 cm, odwodnienie wykopów igłofiltrami separator lamelowy Unicon 40 - 400S (lub równoważny) o charakterystyce: przepływ max.- 400 l na s, przepływ min.- 40 l na s, pojemność mag. oleju - 1100 l, pojemność mag. osadnika 750 l, masa całkowita ca 9600kg, średnica wewn. 1,5m, ilość sekcji żaluzjowych - 2, przepływ max - 460 l na s, przepływ nominalny - 40 l na s drenaż w ulicy Tuwima - rurowy jednorzędowy z rur drenarskich karbowanych z PVC o średnicy 80mm z filtrem z włókna kokosowego o długości 576 mb osadnik o pojemności użytecznej - 5,0m3 i średnicy wewn. - 2m, głęb. czynna 1800mm. tymczasowa droga z płyt drogowych 250m kw. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę - posiadanymi przez zamawiającego. c) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych sieci - mapy potwierdzone w Zasobie Geodezyjnym - w 4 egz. d) Uzyskanie decyzji za zajęcie pasa drogowego wraz z opłatami za zajęcie pasa drogowego na czas budowy i jedną roczną opłatą za umieszczenie wbudowanych urządzeń w pasie drogowym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wadium w kwocie 40.000,- zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u Pzp) oraz niżej podane warunki: 1. Posiadają uprawnienia do określonej w przedmiocie zamówienia działalności i zgodnie z wymogami ustawowymi prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp: oraz musi spełniać warunki określone w niniejszym ogłoszeniu o udzielenie zamówienia publicznego: 3. Wykonawca musi udokumentować referencjami od poprzedniego zamawiającego lub protokołem odbioru końcowego, że osoby proponowane na kierownictwo budowy posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, przedstawiając krótki opis wykonanego zadania wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzedniego zamawiającego - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością (od czerwca 2003r. - do czerwca 2008r.) 4. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane branży sanitarne bez ograniczeń, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b) wykonawca musi dysponować kadrą posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe c) proponowane przez wykonawcę osoby bezpośrednio produkcyjni, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. 5. Wykonawca musi posiadać odpowiedni do wykonania zamówienia sprzęt, w tym minimum: - koparkę podsiębierną 0,15÷1,0m3 - 1 szt., - 2 samochody ciężarowe samowyładowcze o nośności ca 5÷10 ton, - samochód beczkowóz 4,0ton, - samochód skrzyniowy ca 5ton, - samochód dostawczy o nośności 0,9ton, - zgrzewarka do rur PE.PEHD do 280mm, - agregat prądotwórczy, - materiały szalunkowe to jest wypraski stalowe KS 3,25 w ilości 2000 m kw. (lub inne), - zagęszczarka mechaniczna spalinowa, - ubijak spalinowy. 6. Do wniosku o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu. 7. Wykonawca wyrazi zgodę na wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umownej robót. 8. Wraz z ofertą cenową Wykonawca wniesie wadium w wysokości 40.000,- zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 9. Wykonawca jest ubezpieczony z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 10. Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiada wolne środki finansowe zapewniające płynną realizację przedmiotu zamówienia w wysokości oferowanej ceny, za którą proponuje wykonać niniejsze zamówienie (obliczone na podstawie opinii z banku jako równe sumie środków na koncie wykonawcy i zdolności kredytowej wykonawcy po potrąceniu zobowiązań do zapłaty przez wykonawcę - określonych na podstawie treści złożonych oświadczeń w zał. Nr 3 do oferty). - wykazuje sprzedaż minimum po 800 tys. zł za każde z lat: 2005, 2006 i 2007. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy ocenie czy wykonawca spełnia warunek, iż dysponuje odpowiednią kadrą będą brane pod uwagę: - uprawnienia budowlane kierownika budowy, aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe osób, którzy mają być zatrudnieni bezpośrednio przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia - na podstawie: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - załączonych uprawnień budowlanych, zawodowych zaświadczeń kwalifikacyjnych, dyplomów mistrzów itp. - wykazu dotychczas zrealizowanych przez nich zamówień o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego zamówienia - według dokumentów złożonych przez Wykonawcę - referencji od poprzednich zamawiających albo protokołów odbioru - potwierdzających, iż zadanie zostało wykonane z należytą starannością. Zamawiający nie dopuszcza realizacji żadnej części zadania w podwykonawstwie. Nie spełnienie któregoś z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, przy czym na podstawie art. 26 ust. 3 u. Pzp zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jak również na podstawie art.87 ust. 1 Pzp - złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych wniosków o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną dopuszczeni do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: zgodnie z przepisem art. 51 ust. 1 u Pzp - będzie to liczba wykonawców nie większa niż 20. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni mniej niż 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich wypisy, odpisy lub kserokopie. 1) WYPEŁNIONY I PODPISANY (FORMULARZ WNIOSKU) wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami: a) załącznikiem nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) załącznikiem nr 2 - doświadczenie - wykaz zamówień podobnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat c) załącznikiem nr 2a - wykaz sprzętu i narzędzi posiadanych przez wykonawcę d) załącznikiem nr 3 - oświadczenie finansowe e) załącznikiem Nr 3a - pełnomocnictwo w przypadku podpisania wniosku przez inną osobę niż upoważniona w dokumentach rejestrowych wykonawcy f) załącznikiem nr 4 - wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia g) załącznikiem nr 6 - spis treści wniosku h) załącznikiem nr 7 - Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia (jeśli dotyczy) FORMULARZE WNIOSKU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI ZAMAWIAJĄCY UDOSTĘPNIA NA STRONIE: www.naklo.pu.pl (przetargi ogłoszone) 2) DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE TREŚĆ WPISANĄ PRZEZ WYKONAWCĘ W WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO POSTĘPOWANIA W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I NA ZAŁĄCZNIKACH - zgodnie z treścią rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowania musi zawierać następujące dokumenty: a) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 Pzp, Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza wniosku) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zawiadomienie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 6. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda: 1. uprawnień budowlanych branży sanitarnej bez ograniczeń - osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy 2. zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez niego aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie c) Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zamawiający żąda a wykonawca złoży 1. Oświadczenie finansowe, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza wniosku 2. bilans za 2005, 2006 i 2007 rok wraz z rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 3. informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zkresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) Na potwierdzenie że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy proces prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (Zał. Nr 2a do formularza wniosku) 3. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym wykaz pracowników zatrudnionych (załącznik nr 4 do formularza wniosku) Na potwierdzenie, że osoby proponowane na kierownictwo budowy i fachowcy, którzy mają być bezpośrednio zatrudnieni przy realizacji przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia; wykonawca złoży charakterystykę pracowników produkcyjnych - tych, którzy zostaną oddelegowani do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym imienny wykaz z krótkim opisem kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w realizowaniu podobnych do przedmiotowego zamówień i powierzonych funkcji (brygadzista, majster itp., pracownik wykwalifikowany) oraz informację na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zadań podobnych do przedmiotowego osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy - wraz z potwierdzeniem. 4. wykazu wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich pięciu lat (od czerwca 2003r. - do czerwca 2008r.) robót budowlanych, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wartość minimalna 500 tys. zł). Dane o doświadczeniu z ostatnich pięciu lat Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza wniosku wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (od czerwca 2003r. - do czerwca 2008r.) i podaniem nazw, adresów i numerów telefonów poprzednich zamawiających. Wykonawca przedłoży na załączniku Nr 2 do formularza wniosku wykaz przynajmniej dwóch wykonywanych - tylko przez osoby, które zostaną oddelegowane do realizacji niniejszego zamówienia - w ciągu ostatnich pięciu lat zadań podobnych lub zbliżonych do zakresu i rodzaju do przedmiotowego zamówienia - a dotyczących: a) budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej z odtworzeniem nawierzchni drogowej w drogach publicznych b) budowę kolektorów tłocznych wraz z przepompownią ścieków c) wykonywanie wykopów umocnionych szalunkami, z wymianą gruntu i odwodnieniem wykopów z podaniem nazwy i adresu oraz numeru telefonu poprzednich zamawiających. Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające (referencje od poprzednich zamawiających lub protokoły odbioru wykonanych robót budowlanych) - z wykonania porównywalnego (w zakresie i złożoności) zamówienia do przedmiotowego i wyszczególnionego na załączniku Nr 2 formularza do wniosku. Uwaga: z treści dokumentu potwierdzającego musi wynikać wprost, iż zamówienie jak wyżej zostało wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat i pod kierownictwem (budowy) osoby proponowanej przez Wykonawcę na kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem. Brak takiej informacji jest równoznaczny z brakiem możliwości uznania takiego dokumentu jako potwierdzającego wymagane przez zamawiającego doświadczenie. Spełnienie warunku dotyczącego kadry wykonawcy proponowanej do realizacji zamówienia będzie warunkiem kwalifikującym wykonawcę do uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - na załączniku Nr 3a do formularza wniosku. 6. Spis treści wniosku (Załącznik nr 6 do formularza wniosku). Opis sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi zawierać: 1. wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami - dołączonymi do treści niniejszego ogłoszenia o przetargu ograniczonym, wymienionymi w punkcie 6. 2. dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określone w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach... niniejszego ogłoszenia. UWAGI: 1. Dokumenty składające się na wniosek mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(-ego)-ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 2. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Czynność prawną poświadczenia wywołującą skutki prawne - w imieniu osoby fizycznej lub prawnej dokonuje reprezentacja jednoosobowa lub łączna co tym samym oznacza, że przy wieloosobowym zarządzie (lub reprezentacji spółki osobowej lub cywilnej) czynność prawną poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu złożonego w formie kserokopii dokonaną jednoosobowo czyni taką czynność nieważną. 4. W przypadku wnoszenia wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia przez dwa (lub więcej ) podmioty gospodarcze ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Wniosek taki winna spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej b) każdy z podmiotów występujących wspólnie musi wypełnić odrębnie załączniki Nr 1 i Nr 3 do formularza wniosku i dołączyć swój komplet dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków progowych niniejszego zamówienia; c) potwierdzeniem spełnienia warunku finansowego (określonego w punkcie 10. niniejszego ogłoszenia) dla wspólnie występujących podmiotów będzie suma posiadanych środków finansowych przez wszystkie podmioty występujące o wspólny udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia d) załączniki do formularza wniosku Nr 2a, Nr 7, Nr 2, Nr 4, Nr 3a i Nr 6 mogą być wspólne dla wszystkich podmiotów składających wspólny wniosek a z ich treści (i dokumentów potwierdzających ich treść) musi wynikać, iż łącznie spełniają warunki progowe niniejszego zamówienia e) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony f) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 5. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału , poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestrowego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 6. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych dokumentów . 7. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien być napisany w języku polskim, na maszynie do pisania , komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osob(ę)y upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań. 8. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona wniosku (wraz z załącznikami) była ponumerowana kolejnymi numerami. 9. Zamawiający zaleca, aby wniosek wraz z załącznikami był zestawiony w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich) oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia np. całą ofertę Wykonawca może przesznurowć a końce sznurka trwale zabezpieczyć. 10. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku (i załączników) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e wniosek. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). 11. Zamawiający zaleca, wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Prawo zamówień publicznych wnioski składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od upływu terminu ich składania - zgodnie z przepisami §5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87 poz. 606) . 13. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia i oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Pzp. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełnić następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przedstawić dokumenty wymienione w rozdziale 6. niniejszego ogłoszenia - jako załączniki do wniosku. b) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie wspólny i musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 15. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem . 16. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. a) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) b) w przypadku warunku wymaganego doświadczenia [zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (od czerwca 2003r. - do czerwca 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały należycie wykonane, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie niższej niż 500 tys. zł brutto]; podmioty tworzące konsorcjum wspólnie muszą wykazać, iż spełniają warunek; c) wypełniając formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) Miejsce oraz termin składania wniosków o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia 1. Wykonawca winien umieścić wniosek w kopercie, którą należy zaadresować jak niżej: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. ks. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią, Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Tuwima w Nakle nad Notecią Termin składania: do godz. 9:45 dnia 10-07-2008 r. nazwa i adres wykonawcy 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien być spięty w teczkę (skoroszyt, segregator), mieć ponumerowane wszystkie zapisane czy zadrukowane strony, posiadać spis treści wszystkich załączonych do wniosku dokumentów - z zaznaczeniem co zawierają kolejne numery stron. 3. Wniosek powinien być złożony na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zabraknie miejsca na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego - dopuszcza się powielenie danego formularza w całości lub w części. 4. Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 do dnia 10-07-2008 r. do godz. 9:45 a. Wniosek składany za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, lub poczty kurierskiej należy przygotować w sposób określony w ppkt. 1 i 2 oraz przesłać w zewnętrznym opakowaniu zaadresowanym w następujący sposób: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. ks. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią Wniosek na przetarg ograniczony: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Tuwima w Nakle nad Notecią b. Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 5. Otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nastąpi w dniu 10-07-2008 r. w siedzibie zamawiającego pok. Nr 26, o godz. 10:00. 6. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwarciu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy, na jego pisemny wniosek kopię protokołu postępowania o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. ks. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, pokój 26 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. ks. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, pokój Nr 9 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający posiada promesę pożyczki ze środków WFOSiGW na lata 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.