Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Ruda Śląska: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska - 3 podziały, ulica: Wirecka, Kłodnicka, 1 Maja - Zygmunta Krasińskiego
Numer ogłoszenia: 147330 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska - 3 podziały, ulica: Wirecka, Kłodnicka, 1 Maja - Zygmunta Krasińskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska: 1. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Wireckiej (Postanowienie nr AMG.74302-26/10 z dnia 30.03.2010 r.) 2. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Halembie przy ulicy Kłodnickiej (Postanowienie nr AMG.74302-7/10 z dnia 26.02.2010 r.), 3. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- Wirku pomiędzy ulicami: 1 Maja- Zygmunta Krasińskiego (Postanowienie nr AMG.74302-21/10 z dnia 10.05.2010 r.). UWAGA: Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnych projektów podziałów. Zamawiający informuje, iż w trakcie niektórych podziałów może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Za sporządzenie rozgraniczeń nieruchomości Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzpuełniające polegać będzie zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - 2 podziały nieruchomości, - 1 rozgraniczenie nieruchomości
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych (niezależnie od liczby zadań/ części, na które składana jest oferta) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.05.240.2027 z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 90 dni od daty zawarcia umowy. We wszystkich zadaniach w przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości: 70 dni od daty postanowienia o rozgraniczeniu. Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warkunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Wireckiej (Postanowienie nr AMG.74302-26/10 z dnia 30.03.2010 r.),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1.Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4.Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiającemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego B. Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporządzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno- ewidencyjna z naniesionym podziałem) 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do księgi parcel i mapy uzupełniającej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Halembie przy ulicy Kłodnickiej (Postanowienie nr AMG.74302-7/10 z dnia 26.02.2010 r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1.Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4.Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiającemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego B. Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporządzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno- ewidencyjna z naniesionym podziałem) 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do księgi parcel i mapy uzupełniającej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- Wirku pomiędzy ulicami: 1 Maja- Zygmunta Krasińskiego (Postanowienie nr AMG.74302-21/10 z dnia 10.05.2010 r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1.Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4.Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiającemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego B. Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporządzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno- ewidencyjna z naniesionym podziałem) 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do księgi parcel i mapy uzupełniającej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących w zarządzaniu MPGM TBS Sp. z o.o. od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - ARTECH dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - grupa materiałowa 292-10-19
- Obsługa bocznicy kolejowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - Obsługa infrastruktury kolejowej oraz wykonywanie przewozów kolejowych w jej obrębie Zadanie 2 - Diagnostyka, konserwacja i bieżące utrzymanie infrastruktury kolejowej
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (etap I) wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień z właścicielami, (etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego (III etap) w oparciu o wykonaną koncepcję odwodnienia działek zlokalizowanych przy ulicy Strażackiej i Malinowej w Mikołowie - Borowej Wsi
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych na podstawie projektu koncepcyjnego rewitalizacji w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni publicznych na terenie Miasta Ruda Śląska"
- Budowa windy zewnętrznej osobowej w budynku przy ul. Solidarności 5-7 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.