To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Suwałki: opracowanie oraz druk katalogu transgranicznych ofert inwestycyjnych i kooperacyjnych
Numer ogłoszenia: 147335 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3773 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie oraz druk katalogu transgranicznych ofert inwestycyjnych i kooperacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: opracowanie oraz druk katalogu transgranicznych ofert inwestycyjnych i kooperacyjnych w ramach projektu z Poprawa otoczenia biznesu w samorządzie Kazlu Ruda i w regionie Suwałk w celu promowania współpracy miedzy instytucjami biznesu i przedsiębiorcami nr SPF/LT/2009/17.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.11.00 - Usługi korektorskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poprawa otoczenia biznesu w samorządzie Kazlu Ruda i w regionie Suwałk w celu promowania współpracy miedzy instytucjami biznesu i przedsiębiorcami nr SPF/LT/2009/17.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: opracowanie redakcyjne i korekta tekstów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OMIKRON SP. Z O.O., UL. GEN. KUTRZEBY 15,, 05-082 STARE BABICE, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2433,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 984,00
Oferta z najniższą ceną: 984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: usługi w zakresie tłumaczeń tj. pisemne tłumaczenie dokumentów, materiałów promocyjnych i informacyjnych katalogu transgranicznych ofert inwestycyjnych i kooperacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Tłumaczeń "GABI" Wida Uździło
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Tłumaczeń "GABI" Wida Uździło
- BIURO TŁUMACZEŃ GABI WIDA UŹDZIŁO, MICKIEWICZA 2, 16-515 PUŃSK, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6084,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2800,00
Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: opracowanie i druk katalogu transgranicznych ofert inwestycyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PASAŻ ANDRZEJ MACHAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PASAŻ ANDRZEJ MACHAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PASAŻ SP. Z O.O, RYDLÓWKA 24, 30-363 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35395,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19434,00
Oferta z najniższą ceną: 19434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27552,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.