eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłowiecWymiany instalacji CO, remont boksów garażowych i przystosowanie do obowiązujących przepisów BHP, wykonanie instalacji wyciągowej spalin, remont łazienki dla podziału bojowego, remont instalacji elektrycznej - wymiana na energooszczędne źródła oświetlenia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Szydłowiec: Wymiany instalacji CO, remont boksów garażowych i przystosowanie do obowiązujących przepisów BHP, wykonanie instalacji wyciągowej spalin, remont łazienki dla podziału bojowego, remont instalacji elektrycznej - wymiana na energooszczędne źródła oświetlenia.
Numer ogłoszenia: 147341 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129445 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu, ul. Strażacka 3, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 48 6171172, faks 48 6170889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiany instalacji CO, remont boksów garażowych i przystosowanie do obowiązujących przepisów BHP, wykonanie instalacji wyciągowej spalin, remont łazienki dla podziału bojowego, remont instalacji elektrycznej - wymiana na energooszczędne źródła oświetlenia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji CO, remont boksów garażowych i przystosowanie do obowiązujących przepisów BHP, wykonanie instalacji wyciągowej spalin, remont łazienki dla podziału bojowego, remont instalacji elektrycznej - wymiana na energooszczędne źródła oświetlenia. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - uzyskać niezbędne uzgodnienia - jeżeli takowe będą wymagane, 3. Projekt wykonawczy należy wykonać w oparciu o załączoną specyfikację i opis przedmiotu zamówienia załączonych do SIWZ oraz na podstawie wizji lokalnej przez wykonawców. 4. Wykonawca uzgodni wykonany projekt z Zamawiającym oraz uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia - jeżeli takowe będą wymagane. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren robót i jego zabezpieczenie oraz osoby na nim przebywające, od chwili przejęcia placu budowy przez cały okres trwania umowy. 6. Zakres oraz opis prac, w tym lokalizację robót, o których mowa w ust. 2 niniejszego działu, określa opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami do SIWZ w zakresie: - wykonania dokumentacji projektowej wraz z ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla wszystkich robót ujętych w SIWZ oraz załącznikach; - uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń - jeżeli będą wymagane; 7. Jeżeli SIWZ wraz z załącznikami wskazywałaby znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 8. Zamawiający wymaga dokonanie wizji lokalnej obiektu i terenu przed przystąpieniem do przygotowania oferty (celem wykonania własnych obliczeń i szacunkowych kosztów poszczególnych zadań) (nie jest to warunkiem uczestnictwa w postępowaniu). W przypadku rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 9. Na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji oraz minimum 60 miesięcy rękojmi, liczonych od daty końcowego odbioru robót na roboty budowlane oraz 24 miesięcy na zamontowane urządzenia i wyposażenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany, uł. Łyżwy 32, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318933,56

  • Oferta z najniższą ceną: 318933,56 / Oferta z najwyższą ceną: 333333,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.