Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Gorzów Wlkp.: Zakup instrumentów muzycznych dla Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
Numer ogłoszenia: 147344 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska , ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95 7392 700, faks 95 7392 747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.filharmoniagorzowska.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup instrumentów muzycznych dla Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Gorzów Wlkp., ul. Dziewięciu Muz 10) transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych i akcesoriów do instrumentów według podanej przez Zamawiającego specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: Część I zamówienia - Flet - według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model:Altus PS lub równoważny + głowa Mancke lub równoważna Część II zamówienia - Waltornia według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model: ALEXANDER waltornia podwójna F/B model 310GAFVL HB lub równoważny Część III zamówienia - Harfa według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany model: Harfa koncertowa Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważna wraz z wózkiem transportowym Preferowany model: Harpo lub równoważny do przewozu harfy Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważny. 2. Za instrumenty równoważne w stosunku do wskazanych w opisach przedmiotu zamówienia instrumentów Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawców instrumenty, które pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: 1) Artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie takie wykonanie instrumentu, które umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, 2) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie takie wykonanie instrumentu, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrumentu. 3. Uwagi: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy WYKONAWCA składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem np. specyfikację techniczną itp. oraz umożliwić Zamawiającemu przetestowanie instrumentu przez muzyków w siedzibie Zamawiającego celem potwierdzenia spełniania przez zaoferowany instrument zgodności z opisem przedmiotu zamówienia danego instrumentu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.40.00-2, 37.31.43.20-1, 37.31.35.00-0, 37.32.16.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy profesjonalnych instrumentów muzycznych m.in. dla filharmonii, opery, operetki, teatru, orkiestry symfonicznej polegające na: a) dla części I zamówienia: dostawie profesjonalnych instrumentów dętych drewnianych wraz z akcesoriami zrealizowanej w ramach pojedynczej umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000 złotych.; b) dla części II zamówienia: dostawie profesjonalnych instrumentów dętych blaszanych zrealizowanej w ramach pojedynczej umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 złotych. c) Dla części III zamówienia: na dostawie profesjonalnych instrumentów strunowych szarpanych zrealizowanej w ramach pojedynczej umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych. Dokonując oceny spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku, zamawiający uwzględni tylko dostawy zakończone. W przypadku, gdy wartość dostaw wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji i rękojmi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) stawki podatku od towarów i usług w przypadku jej ustawowej zmiany. 2) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.filharmoniagorzowska.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp., kancelaria pokój nr 54. Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FLET.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I zamówienia - Flet - według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model: Altus PS lub równoważny + głowa Mancke lub równoważna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.40.00-2, 37.31.43.20-1, 37.31.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji i rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WALTORNIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Część II zamówienia - Waltornia według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model: ALEXANDER waltornia podwójna F/B model 310GAFVL HB lub równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.40.00-2, 37.32.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji i rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: HARFA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Część III zamówienia - Harfa według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany model: Harfa koncertowa Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważna wraz z wózkiem transportowym Preferowany model: Harpo lub równoważny do przewozu harfy Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.35.00-0, 37.32.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji i rękojmi - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- "Zakup instrumentów muzycznych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Feliksa Nowowiejskiego w Szczecinie".
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju
- Dostawa fagotu
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.