eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp.Zakup instrumentów muzycznych dla Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Gorzów Wlkp.: Zakup instrumentów muzycznych dla Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
Numer ogłoszenia: 147344 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska , ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95 7392 700, faks 95 7392 747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.filharmoniagorzowska.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup instrumentów muzycznych dla Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Gorzów Wlkp., ul. Dziewięciu Muz 10) transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych i akcesoriów do instrumentów według podanej przez Zamawiającego specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: Część I zamówienia - Flet - według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model:Altus PS lub równoważny + głowa Mancke lub równoważna Część II zamówienia - Waltornia według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model: ALEXANDER waltornia podwójna F/B model 310GAFVL HB lub równoważny Część III zamówienia - Harfa według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany model: Harfa koncertowa Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważna wraz z wózkiem transportowym Preferowany model: Harpo lub równoważny do przewozu harfy Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważny. 2. Za instrumenty równoważne w stosunku do wskazanych w opisach przedmiotu zamówienia instrumentów Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawców instrumenty, które pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: 1) Artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie takie wykonanie instrumentu, które umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, 2) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie takie wykonanie instrumentu, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrumentu. 3. Uwagi: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy WYKONAWCA składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem np. specyfikację techniczną itp. oraz umożliwić Zamawiającemu przetestowanie instrumentu przez muzyków w siedzibie Zamawiającego celem potwierdzenia spełniania przez zaoferowany instrument zgodności z opisem przedmiotu zamówienia danego instrumentu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.40.00-2, 37.31.43.20-1, 37.31.35.00-0, 37.32.16.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy profesjonalnych instrumentów muzycznych m.in. dla filharmonii, opery, operetki, teatru, orkiestry symfonicznej polegające na: a) dla części I zamówienia: dostawie profesjonalnych instrumentów dętych drewnianych wraz z akcesoriami zrealizowanej w ramach pojedynczej umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000 złotych.; b) dla części II zamówienia: dostawie profesjonalnych instrumentów dętych blaszanych zrealizowanej w ramach pojedynczej umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 złotych. c) Dla części III zamówienia: na dostawie profesjonalnych instrumentów strunowych szarpanych zrealizowanej w ramach pojedynczej umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych. Dokonując oceny spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku, zamawiający uwzględni tylko dostawy zakończone. W przypadku, gdy wartość dostaw wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) stawki podatku od towarów i usług w przypadku jej ustawowej zmiany. 2) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.filharmoniagorzowska.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp., kancelaria pokój nr 54. Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FLET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I zamówienia - Flet - według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model: Altus PS lub równoważny + głowa Mancke lub równoważna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.40.00-2, 37.31.43.20-1, 37.31.16.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji i rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WALTORNIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Część II zamówienia - Waltornia według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany Model: ALEXANDER waltornia podwójna F/B model 310GAFVL HB lub równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.40.00-2, 37.32.16.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji i rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: HARFA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Część III zamówienia - Harfa według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. Preferowany model: Harfa koncertowa Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważna wraz z wózkiem transportowym Preferowany model: Harpo lub równoważny do przewozu harfy Lyon&Healy model Style 30 Concert Grand lub równoważny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.35.00-0, 37.32.16.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji i rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.