eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Warszawa: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 147352 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 810-44-46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem na części (zadania/pakiety): Część (zadanie/ pakiet) Opis 1.Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 1. 2.Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 2. 3.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 3. 4.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 4. 5.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 5. 6.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 6. 7.Środki lecznicze dla układu oddechowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 7..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.00.00-9, 33.62.20.00-6, 33.62.21.00-9, 33.63.20.00-9, 33.69.30.00-4, 33.67.00.00-7, 33.65.10.00-8, 33.69.40.00-1, 33.69.30.00-4, 33.69.50.00-8, 33.69.60.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego lub składu celnego. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, które muszą jednoznacznie potwierdzać spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, iż wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty (cały oferowany towar/asortyment) są dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Formularz asortymentowo-cenowy Pełnomocnictwa (jeżeli są wymagane)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 2)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy; 3)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 4)wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, przedłużenie takie będzie dotyczyć okresu nie dłuższego niż 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 5)przewiduje możliwość zmiany numerów katalogowych w przypadku wprowadzenia równoważnego produktu przez producenta o takich samych właściwościach; 6)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 7)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 8)zmiany cenny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Grenadierów 51/59, Pawilon VII, pok. 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Grochowski, ul. Grenadierów 51/59, Sekretariat Dyrektora..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.00.00-9, 33.62.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki lecznicze dla układu oddechowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki lecznicze dla układu oddechowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.67.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.