Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Warszawa: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 147352 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 810-44-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem na części (zadania/pakiety): Część (zadanie/ pakiet) Opis 1.Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 1. 2.Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 2. 3.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 3. 4.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 4. 5.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 5. 6.Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 6. 7.Środki lecznicze dla układu oddechowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 7..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.00.00-9, 33.62.20.00-6, 33.62.21.00-9, 33.63.20.00-9, 33.69.30.00-4, 33.67.00.00-7, 33.65.10.00-8, 33.69.40.00-1, 33.69.30.00-4, 33.69.50.00-8, 33.69.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego lub składu celnego. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, które muszą jednoznacznie potwierdzać spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, iż wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty (cały oferowany towar/asortyment) są dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Formularz asortymentowo-cenowy Pełnomocnictwa (jeżeli są wymagane)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 2)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy; 3)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 4)wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, przedłużenie takie będzie dotyczyć okresu nie dłuższego niż 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 5)przewiduje możliwość zmiany numerów katalogowych w przypadku wprowadzenia równoważnego produktu przez producenta o takich samych właściwościach; 6)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 7)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 8)zmiany cenny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Grenadierów 51/59, Pawilon VII, pok. 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Grochowski, ul. Grenadierów 51/59, Sekretariat Dyrektora..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.00.00-9, 33.62.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki lecznicze dla układu oddechowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki lecznicze dla układu oddechowego - szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.67.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa odczynników do badań genetycznych dla Przyklinicznego Laboratorium Hematologicznego obszaru II
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa wyrobów do diagnostyki dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.