Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Strzyżów: Budowa dróg leśnych w leśnictwie Cieszyna i Babica oraz trzech składów drewna w leśnictwie Cieszyna.
Zamówienie jest podzielone na części
Numer ogłoszenia: 147354 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzyżów , ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg leśnych w leśnictwie Cieszyna i Babica oraz trzech składów drewna w leśnictwie Cieszyna. Zamówienie jest podzielone na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: Część 1.Budowa drogi leśnej w L-ctwie Cieszyna (oddz.453) o dł. 656 mb Część 2.Budowa drogi leśnej w L-ctwie Babica- Połomia (oddz.274) o dł. 955 mb Część 3.Budowa trzech składów drewna w L-ctwie Cieszyna w miejscowościach: Pułanki o pow. 1073 m2, Huta Gogołowska o pow. 2219 m2, Gogołów o pow. 2164 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6. ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, liczonych odrębnie dla każdej części.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: . Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część zamówienia nr 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Budowa drogi leśnej w L-ctwie Cieszyna (oddz.453) - 500.00 PLN Część zamówienia nr 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Budowa drogi leśnej w L-ctwie Babica- Połmia (oddz.274 ) - 300.00 PLN Część zamówienia nr 3: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Budowa trzech składów drewna w L-ctwie Cieszyna - 700.00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.05.2012r do godz.9.00 Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje pełnienie (zakończenie a nie rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie lub budowie drogi (dróg) o wartości brutto minimum 800 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion). Ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli nadzór był zrealizowany w jednym kontrakcie, jak również w osobnych kontraktach. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń, wykazów i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się osoby, które mogą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadające uprawnienia budowlane w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia opisanemu w pkt. III. SIWZ. Potwierdzeniem posiadanych uprawnień jest złożenie przez Wykonawcę odpowiedniego oświadczenia. Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenia potwierdzające gotowość do świadczenia pracy na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wykazów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się osoby, które mogą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadające uprawnienia budowlane w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia opisanemu w pkt. III. SIWZ. Potwierdzeniem posiadanych uprawnień jest złożenie przez Wykonawcę odpowiedniego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust.1 ustawy PZP dopuszcza się zmianę zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w stosunku do treści oferty z zastosowaniem dla: - zmiany zakresu wykonania prac, - zmiany terminu zakończenia robót, - zmiany stawki VAT, - zmiany osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru . Zmiany mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem ich nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. krosno.lasy.gov.pl/web/strzyzow/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzyżów ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, w pokoju nr 2 (sekretariat)...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi leśnej w L-ctwie Cieszyna (oddz.453) o dł. 656 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad realizacją zadania Budowa drogi leśnej w L-ctwie Cieszyna (oddz.453) o dł. 656 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi leśnej w L-ctwie Babica- Połomia (oddz.274) o dł. 955 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania Budowa drogi leśnej w L-ctwie Babica- Połomia(oddz.274) o dł.955 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa trzech składów drewna w L-ctwie Cieszyna w miejscowościach: Pułanki o pow. 1073 m2, Huta Gogołowska o pow. 2219 m2, Gogołów o pow. 2164 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania Budowa trzech składów drewna w L-ctwie Cieszyna w miejscowościach: Pułanki o pow. 1073 m2, Huta Gogołowska o pow. 2219 m2, Gogołów o pow. 2164 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1915 R Pstrągowa - Nowa Wieś - Czudec w miejscowościach Pstrągowa i Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych".
- "Przebudowa kompleksu "ORLIK" w Strzyżowie" w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Daszyńskiego 4 w Strzyżowie".
- Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1935 R Konieczkowa - Lutcza wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych".
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. nadbudowa oficyny B budynku A wraz z przebudową budynku A Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.