Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Piekary Śląskie: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich położonym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92 wraz z zatrudnieniem 4 pracowników dotychczas sprzątających obiekt Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 147355 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 92, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 76 94 000, faks 032 76 94 112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich położonym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92 wraz z zatrudnieniem 4 pracowników dotychczas sprzątających obiekt Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich położonym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92 wraz z zatrudnieniem 4 pracowników dotychczas sprzątających obiekt Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich.
Szczegółowy zakres prac realizowanych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje:
- czynności wykonywane CODZIENNIE (m.in. zamiatanie i mycie na mokro wszystkich powierzchni podłóg; opróżnianie pojemników na śmieci oraz wymienianie worków (worki na koszt wykonawcy); usuwanie kurzu i wszelkich zabrudzeń (na mokro) z mebli, biurek, stolików, blatów, parapetów, lad i innego wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniu (z przesuwaniem przedmiotów i dokumentów); usuwanie zabrudzeń (odcisków palców) ze szklanych drzwi, szklanych ścianek i luster; kompleksowe sprzątanie toalet; odkurzanie dywanów oraz chodnika dywanowego itp.),
- czynności wykonywane 1 RAZ W TYGODNIU (m.in. mycie wraz z dezynfekcją pojemników na śmieci; gruntowne mycie glazury pomieszczeń sanitarno-higienicznych; czyszczenie miejsc trudno dostępnych (np. pod szafkami itd.); mycie szklanych drzwi i szklanych ścianek; mycie balustrad wykonanych z szyb zespolonych itd.),
- czynności wykonywane 1 RAZ W MIESIĄCU (m.in. czyszczenie stelaży oraz siedzisk krzeseł obrotowych i foteli, mycie i konserwacja drzwi drewnianych i framug drzwiowych; mycie klatek wentylacyjnych, listew ściennych oraz wyłączników światła; czyszczenie gumowych końcówek na schodach Urzędu; mycie zaszklonych gablot informacyjnych oraz czyszczenie luster; mycie przeszklonego wejścia głównego do Urzędu; wlewanie (wsypywanie) do odpływów zlewozmywaków i umywalek środków udrażniających rury),
- czynności wykonywane 1 RAZ W KWARTALE (m.in. mycie lamp i innych elementów oświetlenia; mycie okien; mycie kaloryferów; mycie lodówek; mycie regałów jezdnych i stacjonarnych zamontowanych w archiwach zamawiającego; pranie dywanów i chodnika dywanowego; konserwowanie podłóg pokrytych płytkami),
- serwis dzienny w godzinach pracy Urzędu Skarbowego (od godziny 7.00 do godziny 15.00) pełniony przez 1 osobę i obejmujący m.in. utrzymanie ciągów komunikacyjnych w należytej czystości; utrzymanie stałej czystości we wszystkich łazienkach (usunięcie pełnych koszy i likwidacja nieprzyjemnych zapachów, uzupełnienie materiałów w pojemnikach na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy); codzienne sprzątanie pomieszczeń plombowanych; dbanie o kwiaty znajdujące się w budynku zamawiającego (podlewanie, przycinanie, przesadzanie itp.).
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez okres 36 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
Czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonywane będą w dni robocze dla zamawiającego (od poniedziałku do piątku) od godziny 15.00. Serwis dzienny wykonywany będzie w dni robocze dla zamawiającego (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 15.00.
Do realizacji niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt sprzęt, narzędzia (w tym odkurzacze, drabiny, szczotki, wiadra itp.), wszystkie środki czystości, środki zapachowe, środki udrażniające rury, worki na śmieci itp. Papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie będzie dostarczał zamawiający.
Usługa musi być wykonywana przy użyciu dopuszczonych do obrotu i stosowania środków dezynfekujących, myjących, czyszczących, konserwujących i zapachowych.
W celu realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający zapewnia nieodpłatnie pomieszczenie socjalne dla pracowników wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 209412 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ODNOWA Sp. z o.o., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 209412
- Oferta z najniższą ceną: 209412 oferta z najwyższą ceną: 336960
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Gen. Jana Sadowskiego - Etap II
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Sukcesywne dostawy mrożonek, warzyw i owoców
- Przebudowa klatek schodowych w budynkach przy ul. Bytomskiej 72, ul. Damrota 19, ul. Sienkiewicza 1a i ul. Roździeńskiego 73 wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami - IV części.
- Przebudowa (modernizacja) i remont wewnętrznych instalacji wodno - ściekowych w budynkach gminnych - IV części
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
- Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczeń budynku pływalni OSIR w Dzielnicy Żoliborz w Warszawie przy ul. Potockiej 1.
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.