Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Janów Lubelski: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Boh. Poryt.Wzgórza w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II Nr 1
Numer ogłoszenia: 147374 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Bohaterów porytowego Wzgórza, ul. Jana Pawła II 1, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 0-15 8720-356, fax 0-15 8720-032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum.fc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Boh. Poryt.Wzgórza w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II Nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych w zakresie dostawy i wymiany stolarki okiennej: a) demontaż starych i montaż nowych okien w sali gimnastycznej w ilości 22 szt., b) demontaż starych i montaż nowych okien w budynku gospodarczym w ilości 39 szt., c) wymiana stolarki drzwiowej w ilości 6 szt., d) demontaż starych i montaż nowych parapetów wewnętrznych, e) demontaż starych parapetów zewnętrznych i ich ponowny montaż, f) demontaż i montaż krat, malowanie, g) uzupełnienie tynków z zaprawy cem.-wap. kat. III, h) malowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. Nr 1 - Przedmiar robót, Zał. 1 a - Wymagane warunki techniczne okien, drzwi, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz specyfikacje techniczne STT wykonania i odbioru robót - Zał. Nr 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa pkt 2. 2.2. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 2.3. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2006) min. 2 roboty budowlane o podobnych charakterze jak stanowi przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty - każda z wymaganych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 4. 2.4. użyte materiały odpowiadają odpowiednim normom dopuszczającym do stosowania w budownictwie. Ocena spełnienia warunku nastąi na podtsawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 5. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy podpisane przez Osoby Uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 1 (warunki udziału); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, min. 2 robót budowlanych odpowiadających charakterowi przedmiotu zamówienia, tj. wymiana okien i o wartości nie mniejszej niż składana oferta - każda z wymaganych robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót; 5. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że użyte materiały odpowiadają normom dopuszczającym do stosowania w budownictwie: Wymagane certyfikaty i aprobaty na okna: 1. Aprobata techniczna ITB w pełnej wersji. 2. Atest higieniczny dla profili okiennych PCV wydany przez PZH lub inną uprawnioną jednostkę badawczą. 3. Certyfikat znaku bezpieczeństwa dla szyb. 4. Certyfikatem dla okuć - uchylnych, rozwieralnych i rozwieralno-uchylnych. Wymagane certyfikaty i aprobaty na drzwi: 1. Aprobata techniczna ITB w pełnej wersji. 2. Atest higieniczny dla profili aluminiowych wydany przez PZH lub inną uprawnioną jednostkę badawczą. 3. Certyfikat na użyte okucia. 4. Certyfikat znaku bezpieczeństwa dla użytych szyb. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 6.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia spełnienie warunków wymaganych od podmiotów składających ofertę wspólną, oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1, 2, 3 (warunki o charakterze osobistym) dla każdego partnera z osobna, natomiast opisane w pkt 4 i 5 składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceum.fc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Ogólnokształcące w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II Nr 1 23-300 Janów Lubelski.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Liceum Ogólnokształcące w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II Nr 1 23-300 Janów Lubelski pok.Nr 205 (I piętro sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
- Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelskim w 2025 roku
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.