To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Brodnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 147380 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73962 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1, Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918600 4918719, faks 0-56 4918613.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: KOD C P V 226/228/249/301/378/392/395/444/449 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy materiałów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. CZĘŚĆ I: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Kod CPV: 226/228/249/301/378/392/395/444/449 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wg załącznika nr 4 do SIWZ. Kod CPV: 30125110-5;30192300-4;30192112-9;30192113-6 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. III.1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wymagania odnośnie części I zamówienia: 1. Miejsce dostawy materiałów objętych zamówieniami - siedziba Zamawiającego. 2. Termin wykonania partii dostawy - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 3. Materiały są fabrycznie nowe, wolne od wad, wcześniej nie eksploatowane. 4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu we własnym zakresie i na koszt własny dostawę przedmiotów zamówienia. b) Wymagania odnośnie części II zamówienia: 1. Miejsce dostawy materiałów objętych zamówieniami - siedziba Zamawiającego. 2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu we własnym zakresie i na koszt własny dostawę przedmiotów zamówienia. 3. Termin wykonania partii dostawy - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 4. Za realizację Zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z materiałami eksploatacyjnymi równoważnymi. 6. Materiał eksploatacyjny oryginalny wg Zamawiającego to toner/tusz/taśma barwiąca wyprodukowany przez producenta drukarki. 7. Materiał eksploatacyjny równoważny wg Zamawiającego to taki, który ma takie same lub lepsze cechy jakościowe co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jest wyprodukowany z nie używanych wcześniej elementów, nie był wcześniej regenerowany, wydajność produktu równoważnego nie może być gorsza od określonej w SIWZ. 8. Zaoferowane materiały eksploatacyjne mogą być zarówno materiałami oryginalnymi pochodzącymi od producenta drukarek, jak również mogą pochodzić od innych producentów, powinny jednakże być równoważne względem materiałów oryginalnych pod względem jakości i wydajności druku. 9. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału. 10. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 9001wydany na produkcję tonerów i tuszy oraz ISO 14001 lub inne równoważne, wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. 11. Za produkty równoważne dla tuszy, tonerów i taśm barwiących do drukarek. Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane w jakimkolwiek stopniu, wyprodukowane przy użyciu wcześniej nie użytych części, nie poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, a także produkty, których zastosowanie nie spowoduje utraty gwarancji producenta drukarek. 12. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy produktu oraz jego symbolu (nr katalogowego) w (arkusz cenowo - asortymentowy zał. nr 4 do SIWZ, kolumna - /Asortyment oferowany przez Wykonawcę/ i kolumna - /Indeks materiału równoważnego/), ciężar udowodnienia że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ należy do składającego ofertę zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 13. Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie przyjąć zużyte tonery, tusze i inne mat. eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia. 14. Każdy dostarczany przez Wykonawcę mat. eksploatacyjny do urządzeń drukujących musi posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 m - cy. 15. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne obowiązującej do wyczerpania się środka barwiącego lub na 12 m - cy. Gwarancja będzie polegać na wymianie uszkodzonego egzemplarza materiału eksploatacyjnego na nowy egzemplarz. 16. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do dokonania naprawy drukarki na koszt własny, gdy uszkodzenie drukarki powstało w wyniku stosowania produktu eksploatacyjnego równoważnego. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. 17. Wymagania jakościowe: - Materiały są fabrycznie nowe lub pochodzą z bieżącej produkcji, materiały i podzespoły użyte do ich produkcji nie pochodzą ze skupu lub zbiórki zużytych materiałów eksploatacyjnych, są jednorodne, nie będące po naprawie, regeneracji, renowacji i nierefabrykowane. - Materiały są oznaczone logiem producenta lub odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-2, 22.80.00.00-8, 22.81.50.00-6, 30.19.20.00-1, 30.12.51.10-5, 30.19.23.00-4, 30.19.21.12-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65663.90 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEO - SYSTEM, ul. Podgórna 80 b, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21783.72
- Oferta z najniższą ceną: 21783.72 oferta z najwyższą ceną: 31677.89
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22680.51
- Oferta z najniższą ceną: 22680.51 oferta z najwyższą ceną: 48107.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.