eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoBieżąca dostawa węgla dla potrzeb świetlic, budynku Urzędu Gminy Darłowo oraz szkół w ilości do 320 ton na rok 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 14742 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Darłowo: Bieżąca dostawa węgla dla potrzeb świetlic, budynku Urzędu Gminy Darłowo oraz szkół w ilości do 320 ton na rok 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 368613-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół Nr 2 w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo, NIP 4990415706, szkola@staryjaroslaw.pl; tel. 94 314 87 91;Dyrektor Szkoły - Ilona Fortuna. Zespół Szkół nr 3 w Dąbkach, ul. Darłowska 6, 76-156 Dąbki, ul. Darłowska 6, 76-156 Dąbki, telefon: 94-314-86-23, e-mail: sekretariat@dabki3.pl; Dyrektor Szkoły - Wiesława Grabińska. Zespół Szkół Nr 4 w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo,telefon: (94) 315-55-72, e-mail: zs4sekretariat@go2.pl; Dyrektor Szkoły - Rafał Kosowski

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Darłowo, krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. ul. J.H.Dąbrowskiego  4, 76150   Darłowo, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 344 63 01, faks 94 344 63 09, e-mail przetargi@ugdarlowo.pl
Adres strony internetowej (URL): gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): § 1. Strony ustalają, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Bieżąca dostawa węgla dla potrzeb świetlic, budynku Urzędu Gminy Darłowo oraz szkół w ilości do 320 ton na rok 2017 r. (CPV - 09.11.12.10-5 - węgiel kamienny) w całości przeprowadzi Gmina Darłowo. 2.Gmina odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: a)pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne; b)wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego; c)powołanie członków komisji przetargowej w składzie trzyosobowym; d)powołanie biegłych; e)zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym; f)zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; g)wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem okręgowym); h)przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 3.Zgody nie wymaga: a)powołanie członków komisji przetargowej; b)powołanie biegłych; c)wybór pełnomocnika. § 2. Strony porozumienia będą zawierały oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Bieżącą dostawę węgla dla potrzeb świetlic, budynku Urzędu Gminy Darłowo oraz szkół w ilości do 320 ton na rok 2017 r. § 3. 1.Komisja przetargowa obraduje w siedzibie Gminy Darłowo w Darłowie przy ul. J. H. Dąbrowskiego 4. 2.Komisja przetargowa pracuje na podstawie "Regulaminu pracy komisji przetargowego" z dnia 04 stycznia 2016 r., wprowadzonego Zarządzeniem Wójta Gminy Darłowo nr KW.050.1.2016, obowiązujący w Gminie Darłowo. § 4. Strony ustalają, że ponoszą koszty przeprowadzenia postępowania po połowie, w tym koszty wynagrodzenia biegłych, koszty zastępstwa procesowego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym i koszty postępowania odwoławczego (koszty procesu). Rozliczenie kosztów nastąpi po zakończeniu postępowaniu. Tymczasowo wszystkie niezbędne koszty ponosi Gmina.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżąca dostawa węgla dla potrzeb świetlic, budynku Urzędu Gminy Darłowo oraz szkół w ilości do 320 ton na rok 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.37.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa węgla na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 23 świetlic (Barzowice, Boryszewo, Bukowo Morskie, Cisowo, Dobiesław, Domasławice, Drozdowo, Gleźnowo, Jeżyce, Jeżyczki, Kopań, Kowalewice, Krupy, Nowy Jarosław, Palczewice, Porzecze, Sińczyca, Słowino, Stary Jarosław, Sulimice, Wiekowice, Zakrzewo, Kopnica) i budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 170 ton na rok 2017. Przedmiotem zamówienia w swym zakresie obejmuje dostawę węgla do następujących szkół położonych na terenie Gminy Darłowo: -Zespół Szkół Nr 2 w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo - 80 Mg; -Zespół Szkół nr 3 w Dąbkach, ul. Darłowska 6, 76-156 Dąbki - 35 Mg; -Zespół Szkół Nr 4 w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo - 35 Mg. 2.Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 2 Mg (ton) na 1 punkt. 3.Podane ilości opału są szacunkowe i należy traktować je orientacyjnie, ponieważ mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane ilości opału mogą ulec zmianie (+/-30%) w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz warunków pogodowych bez możliwości dochodzenia przez Wykonawcę odszkodowań lub kar nakładanych na Zamawiającego. 4.Węgiel musi spełniać następujące parametry: Węgiel kamienny orzech I klasy 27-050-06 o następujących normach jakościowych: 1)wartość opałowa nie mniejsza niż 26 MJ/kg, 2)zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %, 3)zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %, 4)wilgotność nie większa niż 9,00 %, 5.Parametru eko-groszku (dotyczy świetlicy w Kowalewicach 10 Mg): 1)Wartość opałowa (kaloryczność) Q ri - powyżej 28 MJ/kg, 2)Granulacja (uziarnienie) - 5-25 mm. 3)Zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20, 4)Zawartość popiołu (części niepalnych) - poniżej 10%, 5)Zawartość siarki - poniżej 0,8%.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09111210-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa węgla kamiennego, eko-groszku dla Gminy Darłowo oraz świetlic w 2017 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT96747.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skład Opału ROMAT Roman Gula ,  gulajoanna@interia.pl,  ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 88,  84-200,  Wejherowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97531.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97531.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122600.87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa węgla kamiennego dla Zespół Szkół Nr 2 w Starym Jarosławiu w 2017 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45528.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skład Opału ROMAT Roman Gula ,  gulajoanna@interia.pl,  ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 88,  84-200,  Wejherowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45520.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45520.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57600,41
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa węgla kamiennego dla Zespół Szkół nr 3 w Dąbkach w 2017 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19918.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skład Opału ROMAT Roman Gula ,  gulajoanna@interia.pl,  ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 88,  84-200,  Wejherowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19915,36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19915,36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25200,18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawa węgla kamiennego dla Zespół Szkół Nr 4 w Kopnicy w 2017 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19918.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skład Opału ROMAT Roman Gula ,  gulajoanna@interia.pl,  ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 88,  84-200,  Wejherowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19915.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19915.36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25200,18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.