Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Grodziec: Usługa dowozu wraz z opieką dzieci do Zespołu Szkół w Grodźcu, Szkoły Podstawowej w Lipicach i Szkoły Podstawowej w Biskupicach
Numer ogłoszenia: 147467 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie, tel. 063 2485500 w. 25, fax 063 2485500 wew. 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu wraz z opieką dzieci do Zespołu Szkół w Grodźcu, Szkoły Podstawowej w Lipicach i Szkoły Podstawowej w Biskupicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa dowozu dzieci wraz z opieką, która w zakresie obejmuje: a) 3 autokary z 3 kierowcami wraz z 3 osobami sprawującymi opiekę ( z zastrzeżeniem, że osoba sprawująca opiekę nie może być kierowcą autobusu) Trasa obejmuje 375 km dziennie (drogi żwirowe - utwardzone 40 %, drogi asfaltowe 60 %) Czas dowozu od około 6.45 do 16.30 dziennie ( określa harmonogram) Liczba dzieci dowożonych do szkół wynosi ok. 275 Dowóz obejmuje przewóz dzieci z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego do szkół i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki. Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić trzech opiekunów do przewozu dzieci, którzy spełniają następujące warunki: są pełnoletni, posiadają zdolności do czynności prawnych, których stan zdrowia i doświadczenie gwarantuje prawidłowe sprawowanie opieki. Do obowiązków opiekuna należeć będzie: - zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych do szkół dzieci - opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu - ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci , nie dopuszczenie do ich przewozu - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za powyższe obowiązki Zakres tras i godziny przejazdów określa harmonogram tras oraz mapa tras. (Harmonogram tras zostanie określony szczegółowo po ustaleniu planu zajęć w poszczególnych placówkach, do których zorganizowana będzie usługa dowozu).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.72.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3,500 zł , słownie: trzy tysiące pięćset złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty zlożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku graficznego: spełnia/niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem załącznika nr 1. a.2) Projekt umowy - zaakceptowany w formie zaparafowania każdej ze stron umowy oraz jej podpisanie przez Wykonawcę z wykorzystaniem załącznika nr 3. a.3) kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem) dowodu wniesienia wadium. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. LICENCJA NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO OSÓB C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualne ubezpieczenie OC każdego pojazdu. 2) Dokument potwierdzający, że osoby pełniące funkcję opiekunów są pełnoletnie i posiadają zdolność do czynności prawnych - oświadczenie zał. nr 4 3) Dokumenty potwierdzające użytkowanie 3 pojazdów z liczbą minimum 39 miejsc siedzących - dowód rejestracyjny pojazdu lub dokument potwierdzający prawo do użytkowania w przypadku gdy autobus nie jest własnością wykonawcy (przedłożone dokumenty muszą dotyczyć każdego pojazdu z osobna) 4)Oświadczenie, że kierowcy wykonujący zamówienie posiadają ważne prawo jazdy oraz zaświadczenie lekarskie uprawniające do prowadzenia pojazdów- załącznik nr 5 5) Oświadczenie zobowiązujące Wykonawcę do zapewnienia obsługi przez trzech opiekunów (po jednym na autokar) w czasie prowadzenia dowozów zał. nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Grodziec, ul.Głowna 17, 62-580 Grodziec.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grodziec Ul. Główna 17, 62-580 Grodziec pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.08.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. II
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na terenie kraju dla 12 WOG w Toruniu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Usługa przewozu osób autobusami/busami wraz z kierowcą
- Wynajem autokaru z kierowcą w terminie 16.01.2025 r. na trasie Warszawa - Sokołów /k. Warszawy - Warszawa
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.