Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Sosnowiec: Dostawa wraz z dowozem, instalacją i instruktażem sprzętu i oprogramowania komputerowego do Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97
Numer ogłoszenia: 147526 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7861100, faks 032 7861205.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec1s.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z dowozem, instalacją i instruktażem sprzętu i oprogramowania komputerowego do Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z dowozem, instalacją i instruktażem sprzętu i oprogramowania komputerowego w ilości wyszczególnionej poniżej, a minimalne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ część A -monitory LCD-szt. 20 -komputery klasy PC z pakietem MS Office 2010 -szt. 20 2. Przedmiot zamówienia w części B obejmuje dostawę wraz z dowozem i instalacją sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilości wyszczególnionej poniżej a minimalne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ część B.: -laptopy z torbami i z pakietem MS Office 2010-szt. 20 3. Przedmiot zamówienia w części C obejmuje dostawę wraz z dowozem, instalacją i instruktażem sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilości wyszczególnionej poniżej a minimalne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ część C.: -serwer z systemem MS Windows 2010-szt. 2 -macierz dyskowa -szt. 1 -zasilacz UPS 1000 VA-szt.3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.21.30.00-5, 48.42.20.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 71.35.62.00-0, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX, wg kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX, wg kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX, wg kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX, wg kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX, wg kryterium: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 1 do SIWZ - podpisany opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie, Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie , Załącznik nr 5 do SIWZ - podpisany projekt umowy. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wykonawca, ubiegający się o niniejsze zamówienie, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.23 ustawy, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika i przedłożyć odpowiednie dokumenty (np. umowa, upoważnienie, pełnomocnictwo) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo zawarcie umowy w sprawie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiecls.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu,u1. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec, faks 032-786-12-05, e-mail us2471@sl.mofnet.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 10:30, miejsce: godzina 10:30, miejsce: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu,u1. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec, Kancelaria, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z dowozem, instalacją i instruktażem sprzętu i oprogramowania komputerowego w ilości wyszczególnionej poniżej, a minimalne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitory LCD-szt. 20 komputery klasy PC z pakietem MS Office 2010 -szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.21.30.00-5, 48.42.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w części B obejmuje dostawę wraz z dowozem i instalacją sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilości wyszczególnionej poniżej a minimalne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptopy z torbami i z pakietem MS Office 2010 szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.42.20.00-2, 30.23.72.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia w części C obejmuje dostawę wraz z dowozem, instalacją i instruktażem sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilości wyszczególnionej poniżej a minimalne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ część C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer z systemem MS Windows 2010 szt. 2 macierz dyskowa szt. 1 zasilacz UPS 1000 VA szt.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 71.35.62.00-0, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.