Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-09
Łódź: ZP/122/2009 dostawa implantów chirurgicznych, drenów i akcesoriów do drenażu w postaci: asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 147527 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/122/2009 dostawa implantów chirurgicznych, drenów i akcesoriów do drenażu w postaci: asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 6 pakietów. Składa sie na nie:
Pakiet 1 :
1. Zestaw - zastawka ultra VS, noworodkowa, średniociśnieniowa, z integralnym zbiornikiem Rickhama i integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy- 5 szt.
2. Zestaw - zastawka Novus standard, średniociśnieniowa z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy. - 10 szt.
3. Zestaw - zastawka Novus mini, średniociśnieniowa, z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy. - 10 szt.
4. Zestaw - zastawka Orbis Sigma II z przedkomorzem, (two-piece) z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy. - 30 szt.
Pakiet 2:
1. Zestaw - zastawka Delta Regular PL 1,5 z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy. - 20 szt.
2. Zestaw - zastawka Delta Burr Hole 12 mm, PL 1,5 z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy. - 10 szt.
3. Zestaw - zastawka Delta Small PL 1,5 z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy. - 20 szt.
Pakiet 3:
1. Zestaw - zastawka Hakim Precision In line, z okrągłym zbiornikiem i integralnym mechanizmem antysyfonowym, ciśnienie średnio - wysokie + dren otrzewnowy + dren komorowy. Dreny impregnowane antybiotykami. - 30 szt.
2. Zestaw - zastawka Hakim, programowana in line, z okrągłym zbiornikiem i integralnym mechanizmem antysyfonowym + dren otrzewnowy + dren komorowy. Dreny impregnowane antybiotykami. - 10 szt.
Pakiet 4:
1. Zestaw - zastawka PAEDI-GAV 9/19 z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy z przedkomorzem przepływowym w odległości 6 cm od czubka drenu. - 8 szt.
2. Zestaw - zastawka PAEDI-GAV 9/24 z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy z przedkomorzem przepływowym w odległości 9 cm od czubka drenu. - 6 szt.
3. Zastawka PRO-GAV - zastawka programowalna, mechanizm zastawkowy sprężynowy z zaworem kulka/stożek z kulką szafirową w gnieździe tytanowym, z integralnym mechanizmem antysyfonowym (20 cm H2O), z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy z pośrednim zbiornikiem. - 6 szt.
Pakiet 5:
1. Dreny komorowe o długości do 20 cm. - 40 szt.
2. Dreny komorowe o długości powyżej 30 cm. - 20 szt.
3. Dreny otrzewnowe/przedsionkowe o długości 120 cm. - 5 szt.
4. Dreny otrzewnowe/przedsionkowe o długości 90 cm. - 20 szt.
5. Dreny dosercowe zamknięte. - 10 szt.
6. Łączniki proste, plastikowe. - 15 szt.
7. Łączniki typu Y, plastikowe. - 10 szt.
8. Łączniki typu T, plastikowe. - 10 szt.
9. Zbiornik Rickhama z tworzywa o średnicy 6mm + dren komorowy. - 40 szt.
Pakiet 6:
1. Zestawy do drenażu komorowego zewnętrznego: dreny komorowe 35 cm + komora kropelkowa zintegrowana z workiem drenażowym o pojemności równej lub większej 500 ml, zawierającym skalę ciśnieniową, plastikowy przewód o długości powyżej 150 cm z zaciskami i łącznikiem typu Luer-Lock i portem do wkłuć typu Y. System hermetyczny, bez filtrów. - 80 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004.:
- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,
- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
- WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)
o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik Nr 5 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany stawki podatku VAT;
2. zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
3. zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
7. zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Implant ortopedyczny teleskopowy gwóźdź śródszpikowy "rosnący" wraz z osprzętem - używane przy leczeniu dzieci
- Dostawa implantów neurochirurgicznych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.