eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych
Numer ogłoszenia: 147533 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Cewniki do embolektomii - 500szt.; Zadanie nr 2 - Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne - 8500szt.; Zadanie nr 3 - Klipsy do klipsownicy ETHICON - 300 magazynków; Zadanie nr 4 - Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ- 200 magazynków; Zadanie nr 5 - Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP - 180 magazynków; Zadanie nr 6 - Protezy naczyniowe z PTFE - 48szt.; Zadanie nr 7 - Protezy naczyniowe poliestrowe - 85szt.; Zadanie nr 8 - Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane kolagenem - antybakteryjne - 90szt.; Zadania nr 9 - Łaty naczyniowe - 30szt.; Zadanie nr 10 - Implanty do powłok brzusznych - 164szt.; Zadanie nr 11 - Zestawy do drenażu niskociśnieniowego w systemie zamkniętym - 100szt., wymienne worki - 30szt.; Zadanie nr 12 - Taśmy prolenowe - obturator do przezzasłonowego podwieszania cewki moczowej wraz z igłami - 50szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2) opis przedmiotu zamówienia; 3) formularz ofertowy; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - po 1 sztuce F3, F4 , F5; Zadanie nr 2 - pozycja 1 i 2 - po 1 sztuce z każdej pozycji; - pozycja 3 - 7 - po 1 sztuce z każdej pozycji; - pozycja 8 - 17 - po 1 sztuce z trzech dowolnych rozmiarów; Zadanie nr 3 - po 1 sztuce z każdej pozycji; Zadanie nr 4 - 1 sztuka; Zadanie nr 5 - 1 sztuka; Zadanie nr 6, 7, 8, 9, 10, 11,12 - karty katalogowe. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności z załącznikami; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki do embolektomi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do embolektomi - 500 Szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Butla do odsysania - od 200 ml do 300 ml - 2 200 Szt.; 2) Butla do odsysania - od 400 ml do 600 ml - 1 300 Szt.; 3) Dren Redona - F10/70 cm - 100 Szt.; 4) Dren Redona - F12/70 cm - 600 Szt.; 5) Dren Redona - F14/70 cm - 800 Szt.; 6) Dren Redona - F16/70 cm - 900 Szt.; 7) Dren Redona - F18/70 cm - 400 Szt.; 8) Dreny brzuszne - F16/40 cm, F18/40cm - 20 Szt.; 9) Dreny brzuszne - F20/40 cm - 100 Szt.; 10) Dreny brzuszne - F22/40 cm - 200 Szt.; 11) Dreny brzuszne - F24/40 cm - 300 Szt.; 12) Dreny brzuszne - F26/40 cm - 500 Szt.; 13) Dreny brzuszne - F28/40 cm - 450 Szt.; 14) Dreny brzuszne - F30/40 cm - 300 Szt.; 15) Dreny brzuszne - F32/40 cm - 200 Szt.; 16) Dreny brzuszne - F34/40 cm - 80 Szt.; 17) Dreny brzuszne - F36/40 cm - 50 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klipsy do klipsownicy ETHIKON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Klipsy tytanowe M/L - 100 magazynków; 2) Klipsy tytanowe L - 100 magazynków; 3) Klipsy wchłaniane - 100 magazynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe - 200 magazynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe - 180 magazynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Protezy naczyniowe z PTFE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza wykonana z PTFE cienkościenna, grubość ściany 0,40 mm, spiralne zbrojenie, średnica 6 mm - długość 50 cm - 30 Szt.; 2) Proteza wykonana z PTFE cienkościenna, grubość ściany 0,40 mm, spiralne zbrojenie, średnica 6 mm - długość 80 cm - 15 Szt.; 3) Proteza wykonana z PTFE cienkościenna, powlekana heparyną, grubość ściany 0,40 mm, spiralne zbrojenie, średnica 6 mm - długość 50 cm - 3 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Protezy naczyniowe poliestrowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza naczyniowa poliestrowa - prosta - 8-10/30 cm - 20 Szt.; 2) Proteza naczyniowa poliestrowa - prosta - 8-10/60 cm - 20 Szt.; 3) Proteza naczyniowa poliestrowa - prosta - 16-24/15 cm - 20 Szt.; 4) Proteza naczyniowa poliestrowa - rozwidlona - długość 45 cm - 16/8, 18/9, 20/10, 22/11, 24/12 - 20 Szt.; 5) Proteza tkana pierwotnie szczelna, poliestrowa bez powlekania 24-26/15 cm - 5 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane kolagenem - antybakteryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna - prosta - 8-10/40 cm - 20 Szt.; 2) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna - prosta - 8-10/70 cm - 20 Szt.; 3) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna, - prosta - 16-24/20 cm - 20 Szt.; 4) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna - rozwidlona - długość 50 cm, 16/8, 18/9, 20/10, 22/11, 24/12 - 30 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Łaty naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łata naczyniowa ultra cienka, dziana - 14/75 mm uszczelniana kolagenem 30 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Implanty powłok brzusznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Siatka do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, prostokątna, wykonana ze 100% polipropylenu monofilamentowego z mikroporami, grubość nici 0,14 mm (tolerancja +-10%), grubość siatki 0,42-0,48mm, wielkość oczek 0,75mm, gramatura 85g/m2 6cm x 11cm - 40 Szt.; 2) Siatka do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, prostokątna, wykonana ze 100% polipropylenu monofilamentowego z mikroporami, grubość nici 0,14 mm (tolerancja +-10%), grubość siatki 0,42-0,48mm, wielkość oczek 0,75mm, gramatura 85g/m2 15cm x 15cm - 15 Szt.; 3) Siatka do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, prostokątna, wykonana ze 100% polipropylenu monofilamentowego z mikroporami, grubość nici 0,14 mm (tolerancja +-10%), grubość siatki 0,42-0,48mm, wielkość oczek 0,75mm, gramatura 85g/m2 30cm x 30cm - 6 Szt.; 4) Siatka częściowo wchłaniana do przepukliny pachwinowej wykonana z polipropylenu monofilamentowego powleczonego wchłanianym związkiem kwasu poliglikolowego i kaprolactonu (PGACL), czas absorpcji po 90-120 dniach, wielkość porów 2-4mm. 6cm x 11cm - 80 Szt.; 5) Siatka częściowo wchłaniana do przepukliny pachwinowej wykonana z polipropylenu monofilamentowego powleczonego wchłanianym związkiem kwasu poliglikolowego i kaprolactonu (PGACL), czas absorpcji po 90-120 dniach, wielkość porów 2-4mm. 15cm x 15cm - 15 Szt.; 6) Siatka kompozytowa wewnątrzotrzewnowa, wykonana z 100% polipropylenu prasowanego termicznie, z jednej strony pokryta silikonem, nieprzylegajaca z możliwością położenia bezpośrednio na jelita - antyadhezyjna 22cm x 15 cm x 10cm - 4 Szt.; 7) Siatka kompozytowa wewnątrzotrzewnowa, wykonana z 100% polipropylenu prasowanego termicznie, z jednej strony pokryta silikonem, nieprzylegajaca z możliwością położenia bezpośrednio na jelita - antyadhezyjna 30cm x 30cm x 20cm - 4 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do drenażu niskociśnieniowego w systemie zamkniętym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw - komora hemisferyczna, łącznik, dren, worek - 100 Szt.; 2) Wymienne worki 600ml - 30 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Taśmy prolenowe - obturator do przezzasłonowego podwieszania cewki moczowej wraz z igłami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma prolenowa - 50 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.