Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych
Numer ogłoszenia: 147533 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Cewniki do embolektomii - 500szt.; Zadanie nr 2 - Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne - 8500szt.; Zadanie nr 3 - Klipsy do klipsownicy ETHICON - 300 magazynków; Zadanie nr 4 - Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ- 200 magazynków; Zadanie nr 5 - Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP - 180 magazynków; Zadanie nr 6 - Protezy naczyniowe z PTFE - 48szt.; Zadanie nr 7 - Protezy naczyniowe poliestrowe - 85szt.; Zadanie nr 8 - Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane kolagenem - antybakteryjne - 90szt.; Zadania nr 9 - Łaty naczyniowe - 30szt.; Zadanie nr 10 - Implanty do powłok brzusznych - 164szt.; Zadanie nr 11 - Zestawy do drenażu niskociśnieniowego w systemie zamkniętym - 100szt., wymienne worki - 30szt.; Zadanie nr 12 - Taśmy prolenowe - obturator do przezzasłonowego podwieszania cewki moczowej wraz z igłami - 50szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2) opis przedmiotu zamówienia; 3) formularz ofertowy; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - po 1 sztuce F3, F4 , F5; Zadanie nr 2 - pozycja 1 i 2 - po 1 sztuce z każdej pozycji; - pozycja 3 - 7 - po 1 sztuce z każdej pozycji; - pozycja 8 - 17 - po 1 sztuce z trzech dowolnych rozmiarów; Zadanie nr 3 - po 1 sztuce z każdej pozycji; Zadanie nr 4 - 1 sztuka; Zadanie nr 5 - 1 sztuka; Zadanie nr 6, 7, 8, 9, 10, 11,12 - karty katalogowe. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności z załącznikami; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki do embolektomi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do embolektomi - 500 Szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Butla do odsysania - od 200 ml do 300 ml - 2 200 Szt.; 2) Butla do odsysania - od 400 ml do 600 ml - 1 300 Szt.; 3) Dren Redona - F10/70 cm - 100 Szt.; 4) Dren Redona - F12/70 cm - 600 Szt.; 5) Dren Redona - F14/70 cm - 800 Szt.; 6) Dren Redona - F16/70 cm - 900 Szt.; 7) Dren Redona - F18/70 cm - 400 Szt.; 8) Dreny brzuszne - F16/40 cm, F18/40cm - 20 Szt.; 9) Dreny brzuszne - F20/40 cm - 100 Szt.; 10) Dreny brzuszne - F22/40 cm - 200 Szt.; 11) Dreny brzuszne - F24/40 cm - 300 Szt.; 12) Dreny brzuszne - F26/40 cm - 500 Szt.; 13) Dreny brzuszne - F28/40 cm - 450 Szt.; 14) Dreny brzuszne - F30/40 cm - 300 Szt.; 15) Dreny brzuszne - F32/40 cm - 200 Szt.; 16) Dreny brzuszne - F34/40 cm - 80 Szt.; 17) Dreny brzuszne - F36/40 cm - 50 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klipsy do klipsownicy ETHIKON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Klipsy tytanowe M/L - 100 magazynków; 2) Klipsy tytanowe L - 100 magazynków; 3) Klipsy wchłaniane - 100 magazynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe - 200 magazynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe - 180 magazynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Protezy naczyniowe z PTFE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza wykonana z PTFE cienkościenna, grubość ściany 0,40 mm, spiralne zbrojenie, średnica 6 mm - długość 50 cm - 30 Szt.; 2) Proteza wykonana z PTFE cienkościenna, grubość ściany 0,40 mm, spiralne zbrojenie, średnica 6 mm - długość 80 cm - 15 Szt.; 3) Proteza wykonana z PTFE cienkościenna, powlekana heparyną, grubość ściany 0,40 mm, spiralne zbrojenie, średnica 6 mm - długość 50 cm - 3 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Protezy naczyniowe poliestrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza naczyniowa poliestrowa - prosta - 8-10/30 cm - 20 Szt.; 2) Proteza naczyniowa poliestrowa - prosta - 8-10/60 cm - 20 Szt.; 3) Proteza naczyniowa poliestrowa - prosta - 16-24/15 cm - 20 Szt.; 4) Proteza naczyniowa poliestrowa - rozwidlona - długość 45 cm - 16/8, 18/9, 20/10, 22/11, 24/12 - 20 Szt.; 5) Proteza tkana pierwotnie szczelna, poliestrowa bez powlekania 24-26/15 cm - 5 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane kolagenem - antybakteryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna - prosta - 8-10/40 cm - 20 Szt.; 2) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna - prosta - 8-10/70 cm - 20 Szt.; 3) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna, - prosta - 16-24/20 cm - 20 Szt.; 4) Proteza naczyniowa poliestrowa, antybakteryjna - rozwidlona - długość 50 cm, 16/8, 18/9, 20/10, 22/11, 24/12 - 30 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Łaty naczyniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łata naczyniowa ultra cienka, dziana - 14/75 mm uszczelniana kolagenem 30 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Implanty powłok brzusznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Siatka do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, prostokątna, wykonana ze 100% polipropylenu monofilamentowego z mikroporami, grubość nici 0,14 mm (tolerancja +-10%), grubość siatki 0,42-0,48mm, wielkość oczek 0,75mm, gramatura 85g/m2 6cm x 11cm - 40 Szt.; 2) Siatka do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, prostokątna, wykonana ze 100% polipropylenu monofilamentowego z mikroporami, grubość nici 0,14 mm (tolerancja +-10%), grubość siatki 0,42-0,48mm, wielkość oczek 0,75mm, gramatura 85g/m2 15cm x 15cm - 15 Szt.; 3) Siatka do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, prostokątna, wykonana ze 100% polipropylenu monofilamentowego z mikroporami, grubość nici 0,14 mm (tolerancja +-10%), grubość siatki 0,42-0,48mm, wielkość oczek 0,75mm, gramatura 85g/m2 30cm x 30cm - 6 Szt.; 4) Siatka częściowo wchłaniana do przepukliny pachwinowej wykonana z polipropylenu monofilamentowego powleczonego wchłanianym związkiem kwasu poliglikolowego i kaprolactonu (PGACL), czas absorpcji po 90-120 dniach, wielkość porów 2-4mm. 6cm x 11cm - 80 Szt.; 5) Siatka częściowo wchłaniana do przepukliny pachwinowej wykonana z polipropylenu monofilamentowego powleczonego wchłanianym związkiem kwasu poliglikolowego i kaprolactonu (PGACL), czas absorpcji po 90-120 dniach, wielkość porów 2-4mm. 15cm x 15cm - 15 Szt.; 6) Siatka kompozytowa wewnątrzotrzewnowa, wykonana z 100% polipropylenu prasowanego termicznie, z jednej strony pokryta silikonem, nieprzylegajaca z możliwością położenia bezpośrednio na jelita - antyadhezyjna 22cm x 15 cm x 10cm - 4 Szt.; 7) Siatka kompozytowa wewnątrzotrzewnowa, wykonana z 100% polipropylenu prasowanego termicznie, z jednej strony pokryta silikonem, nieprzylegajaca z możliwością położenia bezpośrednio na jelita - antyadhezyjna 30cm x 30cm x 20cm - 4 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do drenażu niskociśnieniowego w systemie zamkniętym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw - komora hemisferyczna, łącznik, dren, worek - 100 Szt.; 2) Wymienne worki 600ml - 30 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Taśmy prolenowe - obturator do przezzasłonowego podwieszania cewki moczowej wraz z igłami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma prolenowa - 50 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.