eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onie › Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej Nr 1, ul. Poniatowskiego 19 w B³oniu, na dz. nr ew. 25 obr 022 i 53 obr 0018.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-02-12

B³onie: Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej Nr 1, ul. Poniatowskiego 19 w B³oniu, na dz. nr ew. 25 obr 022 i 53 obr 0018.
Numer og³oszenia: 14753 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina B³onie , Rynek 6, 05-870 B³onie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej Nr 1, ul. Poniatowskiego 19 w B³oniu, na dz. nr ew. 25 obr 022 i 53 obr 0018..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje rozbudowê szko³y polegaj±c± na dobudowie do istniej±cego ju¿ kompleksu dwóch czê¶ci o ró¿nym przeznaczeniu. Od strony pó³nocnej zostanie dobudowane skrzyd³o z funkcj± dydaktyczn± (sale lekcyjne, szatnie) od strony wschodniej zostanie dobudowana sala gimnastyczna z zapleczem. Zarówno czê¶æ dydaktyczna jak i sportowa zosta³a komunikacyjnie po³±czona z istniej±cym kompleksem. 1.Podstawowe parametry techniczne budynku: 1.1.Maksymalna d³ugo¶æ obiektu: - skrzyd³o dydaktyczne -23,36 m, - sala gimnastyczna - 31,80 m, 1.2.Maksymalna szeroko¶æ obiektu: - skrzyd³o dydaktyczne -10,82 m, - sala gimnastyczna - 31,41 m, 1.3. Maksymalna wysoko¶æ obiektu: - skrzyd³o dydaktyczne -16,13 m, - sala gimnastyczna - 9,36 m, 1.4. Ilo¶æ kondygnacji: - skrzyd³o dydaktyczne - 4, - sala gimnastyczna - 2, 1.5. Powierzchnia u¿ytkowa: - skrzyd³o dydaktyczne - 824,16 m, - sala gimnastyczna - 1079,80 m, 1.6. Kubatura : - skrzyd³o dydaktyczne - 3 450 m3, - sala gimnastyczna - 9 553 m3, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentach: - projektach budowlanych i wykonawczych, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotycz±ce wadium: 1. Wysoko¶æ wadium. 1.1. Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 50.000 PLN (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych). 2. Forma wadium. 2.1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a). pieni±dzu, b). porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c). gwarancjach bankowych, d). gwarancjach ubezpieczeniowych, e). porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank PKO BP S.A. VO/Warszawa nr rachunku: 95 1020 1055 0000 9302 0024 2743 3.2. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em lub dostarczyæ j± Zamawiaj±cemu przed otwarciem ofert. 3.3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej uznaje siê za wniesione, je¿eli znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadz±cy bankow± obs³ugê Gminy. 3.4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 3.5. W przypadku sk³adania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego rozdzia³u, dokument winien zawieraæ jednoznacznie sformu³owane: nazwê i adres Zamawiaj±cego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowi±zywania dokumentu, wysoko¶æ wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiaj±cego wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. 4. Orygina³ wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto Zamawiaj±cego) nale¿y z³o¿yæ w Wydziale Zamówieñ Publicznych w Urzêdzie Miejskim w B³oniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub za³±czyæ do oferty. 5. Wykonawca, który nie wniós³ wadium zostaje wykluczony z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, a z³o¿on± przez niego ofertê uznaje siê za odrzucon±. 6. Zwrot wadium. 6.1. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1- 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7. Utrata wadium. 7.1. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 7.2. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art.46 ust.5 ustawy je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a). odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b). nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ - co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj.: 1 robota dotycz±ca obiektów sportowych kubaturowych oraz 1 robota dotycz±ca budynków o¶wiatowych kubaturowych i ³±cznej warto¶ci min. 5 mln. z za³±czeniem dowodów (referencji) potwierdzaj±cych, czy zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, - kierownikami robót w bran¿ach: sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej posiadaj±cymi uprawnienia w danej specjalno¶ci oraz aktualn± przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e wykazani kierownicy robót, posiadaj± wymagane uprawnienia i aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa;

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertê sk³adaj± siê inne dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego: 1.1. druk oferty wype³niony i podpisany przez osoby uprawnione (za³±cznik nr 1 do SIWZ), 1.2. uproszczony kosztorys ofertowy, 1.3. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ), 1.4. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych przepisami art. 44 ustawy Pzp (za³±cznik nr 4 do SIWZ), 1.5. o¶wiadczenie dotycz±ce podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej tj. lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacje o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 do SIWZ), 1.6. podpisany wzór umowy (za³±cznik nr 8 do SIWZ) .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, chyba ¿e wyst±pi³y okoliczno¶ci: 1.1. zmiana zakresu robót: a) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót nie wynikaj±cych z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy. b) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniós³ Wykonawca w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. 1.2. zmiana terminu realizacji: a) zmiana terminu realizacji umowy je¿eli uzasadnione to bêdzie okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi, b) z powodu niekorzystnej aury wyd³u¿aj±cej termin budowy, 1.3. w innych przypadkach: a) których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które nie maj± wp³ywu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu, b) nast±pi ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy ustalona bêdzie ka¿dorazowo na dzieñ wystawienia faktury (powstania obowi±zku podatkowego). c) nast±pi zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, d) nast±pi± zmiany dotycz±ce podleganiu ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne Zmiany dotycz±ce punktów b,c,d mo¿liwe bêd± w sytuacji kiedy bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 2. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody zarówno przez Zamawiaj±cego jak i przez Wykonawcê.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w B³oniu ul. Rynek 6, 05-870 B³onie, pok. nr 3 Wydzia³ Zamówieñ Publicznych.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Miejski w B³oniu ul. Rynek 6, 05-870 B³onie, pok. nr 1 Biuro Obs³ugi Interesanta.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Kopczyñska (procedury przetargowe) - Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6 Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. nr 3, tel. 22 725-30-04 w.180,.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.