eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrajenkaBudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy 30-tego stycznia w Krajence

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Krajenka: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy 30-tego stycznia w Krajence
Numer ogłoszenia: 147548 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka , ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy 30-tego stycznia w Krajence.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci wodociągowej O110 wraz z przyłączami wodociągowymi O32 w ulicy 30 Stycznia w Krajence. Rzeczowy zakres robót: - sieć wodociągowa O110 PN10 około 369 mb - przyłącza wodociągowe PE100 SDR11 PN16 O32x3 mm około 414 mb - nawiertki wodociągowe 110/32 zintegrowane z zasuwą odcinającą wraz z obudową i skrzynką uliczną - 31 szt. - dodatkowe zasuwy odcinające na przyłączach wodociągowych wraz z obudową, skrzynką uliczną i oznakowaniem - 6 szt. - hydranty podziemne DN80 ppoż wraz z zasuwą, obudową i skrzynką uliczną - 2 szt. (należy ująć też odcinek pomiędzy trójnikiem żeliwnym a hydrantem) W zakresie Wykonawcy robót budowlanych będzie również: - pełna obsługa geodezyjna - wytyczenie sieci i przyłączy oraz wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu 3 kompletów inwentaryzacji powykonawczej wybudowanej sieci wodociągowej - jeżeli zajdzie potrzeba to wykonanie projektu organizacji ruchu i jego uzgodnienia u zarządcy drogi (Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie) - pokrycie opłaty za zajęcie w/w pasa drogowego podczas wykonywania robót - zakupienie wszelkich niezbędnych do budowy materiałów o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową i STWiORB - wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych, ziemnych, zabezpieczeniowych, montażowych oraz odtworzenie zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, opisem przedmiotu zamówienia oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej - wykonanie prób szczelności, dezynfekcji, płukania wodociągu oraz przedstawienie wyników z badań laboratoryjnych wody, wykonanych przez akredytowane laboratorium Uwarunkowania szczegółowe: - obszar robót znajduje się w terenie silnie zurbanizowanym, z gęstym uzbrojeniem podziemnym. Lokalizacja istniejących może nieznacznie różnić się od wskazanej na mapach zasadniczych. Dopiero próbne przekopy wskazują faktyczną lokalizację istniejących sieci. - przejścia sieci pod zjazdami asfaltowymi, drogą asfaltową i innymi nawierzchniami utwardzonymi wykonać metodą bezwykopową. - z uwagi na istniejące sieci uzbrojenia podziemnego, drzewa, krzewy, nawierzchnie dopuszcza się wykonania sieci metodą przewiertu sterowanego. W takim przypadku należy zastosować przewody spełniające wymagania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - wybór technologii wykopu otwartego, przewiertu sterowanego lub racjonalnego połączenia obu pozostawia się Wykonawcy - z racji obecności w obszarze robót ziemnych m.in. drzew należy je odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem - z w/w powodów możliwe będą korekty trasy sieci wodociągowej w ramach obowiązujących przepisów. Aby takowych korekt dokonać niezbędna będzie jednomyślna decyzja wszystkich uczestników procesu budowlanego. - większość wybudowanych przyłączy wodociągowych będzie wykonana na podstawie art. 29 a ust.1 Prawa budowlanego - możliwa będzie w trakcie korekta lokalizacji przyłączy wodociągowych po uzyskaniu uzgodnień właścicieli poszczególnych posesji i pozostałych uczestników procesu budowlanego - w celu rzetelnego przygotowania oferty przez potencjalnego Wykonawcy robót budowlanych zaleca się, aby dokonał wizji lokalnej na terenie planowanych robót Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: - projekt budowlany - PZT; - rysunki wykonawcze - PZT, profil; - specyfikacje techniczne; - przedmiar robót, - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie przebudowie, remoncie sieci wodociągowej o długości min 200 mb. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, tj. wykazu robót budowlanych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz dowodów potwierdzających, że co najmniej 1 robota polegająca na budowie, przebudowie, remoncie sieci wodociągowej o długości min 200 mb, wskazana w wykazie robót budowlanych została wykonana w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli dysponuje lub będzie dysponował: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych . Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, tj. oświadczenia wykonawcy (wg załącznika nr 5).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 100 000 zł. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest do złożenia poświadczeń dotyczących wykonania co najmniej 1 roboty polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej o długości min 200 mb, w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej;;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokument potwierdzający wniesienie wadium, 3)pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 4)kosztorys ofertowy. Kosztorys na etapie sprawdzania ofert nie będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: a)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych; b)wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn lezących po stronie Zamawiającego; c)konieczność zastosowania innych materiałów, rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem prac; 2.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres trwania tych okoliczności. 3.W przypadku zmiany stawki podatku VAT na realizowane roboty strony w drodze aneksu do umowy, w oparciu o wykonaną inwentaryzację robót, ustalą wysokość wynagrodzenia brutto na pozostały do wykonania zakres robót zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką podatku VAT. 4.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem), przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krajenka.pl/?c=178
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, sekretariat - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.