Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Wisznice: Zarządzanie Projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej gminy Wisznice oraz na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wisznice
Numer ogłoszenia: 14758 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej gminy Wisznice oraz na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wisznice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Zadanie I - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla robót budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), w tym pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej gminy Wisznice. Zadanie II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wisznice..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4 500,- zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a w szczególności spełnianie następujących wymagań:
1/ posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem
zamówienia,
2/ dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia w specjalnościach:
Zadanie I:
- przedstawiciel Inżyniera Kontraktu - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych w zespole Inżyniera Kontraktu w ramach przynajmniej jednego przedsięwzięcia prowadzonego według warunków kontraktowych FIDIC.
- inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba,
- inspektor nadzoru robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba;
- inspektor nadzoru robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji drogowej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba;
- inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba;
Zadanie II:
- inspektor nadzoru robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba;
Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykazać przynajmniej po jednej osobie do objęcia nadzoru o w/w kwalifikacjach.
3/ posiadają doświadczenie w wykonaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden kontrakt o minimalnej wartości 5,0 mln PLN, którego przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięć realizowanych wg warunków FIDIC;
4/ posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej
100.000,00 zł,
5/ dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł,
6/ wykazanie się nie zaleganiem z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty wymienione poniżej, wg formuły
.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. - na załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli zaistnieje taka sytuacja.
6/ Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za
realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności
konstrukcyjno -budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej wraz z ważnym
zaświadczeniem o przynależności tych osób do Izby Samorządu Zawodowego.
7/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług których przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięć realizowanych wg warunków FIDIC, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz prac powinien obejmować minimum jeden kontrakt pełnienia funkcji
dla inwestycji o minimalnej wartości 5,0 mln PLN. 8/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 100 000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne : oferty przetargowe z siwz).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznice
21-580 Wisznice
ul. Rynek 35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice 21-580 Wisznice ul. Rynek 35 pokój 208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego..
INNE PRZETARGI WISZNICE
więcej: przetargi WISZNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pn.: Budowa ul. Racławickiej nr 303114T w Skarżysku - Kamiennej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.