eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiszniceZarządzanie Projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej gminy Wisznice oraz na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rozb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Wisznice: Zarządzanie Projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej gminy Wisznice oraz na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wisznice
Numer ogłoszenia: 14758 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej gminy Wisznice oraz na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wisznice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Zadanie I - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla robót budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), w tym pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej gminy Wisznice. Zadanie II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wisznice..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4 500,- zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 1/ posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2/ dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia w specjalnościach: Zadanie I: - przedstawiciel Inżyniera Kontraktu - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych w zespole Inżyniera Kontraktu w ramach przynajmniej jednego przedsięwzięcia prowadzonego według warunków kontraktowych FIDIC. - inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba, - inspektor nadzoru robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba; - inspektor nadzoru robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji drogowej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba; - inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba; Zadanie II: - inspektor nadzoru robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze tego rodzaju robót - 1 osoba; Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykazać przynajmniej po jednej osobie do objęcia nadzoru o w/w kwalifikacjach. 3/ posiadają doświadczenie w wykonaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden kontrakt o minimalnej wartości 5,0 mln PLN, którego przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięć realizowanych wg warunków FIDIC; 4/ posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, 5/ dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 6/ wykazanie się nie zaleganiem z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty wymienione poniżej, wg formuły ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. - na załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli zaistnieje taka sytuacja. 6/ Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności tych osób do Izby Samorządu Zawodowego. 7/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług których przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięć realizowanych wg warunków FIDIC, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz prac powinien obejmować minimum jeden kontrakt pełnienia funkcji dla inwestycji o minimalnej wartości 5,0 mln PLN. 8/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 100 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne : oferty przetargowe z siwz).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznice 21-580 Wisznice ul. Rynek 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice 21-580 Wisznice ul. Rynek 35 pokój 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.