Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Rzeszów: Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego
Numer ogłoszenia: 147595 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Zamówienie podzielone zostało na 25 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym jako część zamówienia traktuje się jedno z zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na świadczenie usług komunalnych wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta odpowiednio do właściwości świadczonych usług na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 ze zm.). Uzyskanie zezwolenia dotyczy podmiotów innych niż gminne jednostki organizacyjne prowadzące działalność polegającą na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Iwoniczu Zdroju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Białobrzegach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Birczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Usuwanie nieczystości stałych - Zespół Prewencji w Orłach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Usuwanie nieczystości stałych - Zespół Prewencji w Stubnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Usuwanie nieczystości stałych - Zespół Prewencji w Roźwienicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Bojanowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Grębowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Usuwanie nieczystości stałych - Komisariat Policji w Sędziszowie Młp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Dynowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Błażowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Świlczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Lubenii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Hyżnem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Chmielniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Nozdrzcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Markowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Iwierzycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Niebylcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Kamieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Raniżowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - Usuwanie nieczystości stałych - Komenda Powiatowa Policji w Leżajsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Grodzisku Dolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Kuryłówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - Usuwanie nieczystości stałych - Komisariat Policji w Nowej Sarzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.