eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Rzeszów: Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego
Numer ogłoszenia: 147595 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Zamówienie podzielone zostało na 25 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym jako część zamówienia traktuje się jedno z zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na świadczenie usług komunalnych wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta odpowiednio do właściwości świadczonych usług na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 ze zm.). Uzyskanie zezwolenia dotyczy podmiotów innych niż gminne jednostki organizacyjne prowadzące działalność polegającą na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Iwoniczu Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Białobrzegach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Birczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Usuwanie nieczystości stałych - Zespół Prewencji w Orłach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Usuwanie nieczystości stałych - Zespół Prewencji w Stubnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Usuwanie nieczystości stałych - Zespół Prewencji w Roźwienicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Bojanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Grębowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Usuwanie nieczystości stałych - Komisariat Policji w Sędziszowie Młp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Dynowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Błażowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Świlczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Lubenii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Hyżnem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Chmielniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Usuwanie nieczystości stałych - Rewir Dzielnicowych w Nozdrzcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Markowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Iwierzycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Niebylcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Kamieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Raniżowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - Usuwanie nieczystości stałych - Komenda Powiatowa Policji w Leżajsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Grodzisku Dolnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - Usuwanie nieczystości stałych - Posterunek Policji w Kuryłówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - Usuwanie nieczystości stałych - Komisariat Policji w Nowej Sarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego. Orientacyjna (średnioroczna) ilość wytwarzanych i przeznaczonych do wywozu nieczystości określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.