eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-28

POZYCJA 14759

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Głuchołazy: przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: inż. Zbigniew Kazek, ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391326, fax 077 4391326, e-mail: spzoz@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoz.glucholazy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Cyfrowy aparat do USG, wideokolonoskop, wideobronchoskop, wideo procesor i źródło światła, monitor do zestawu LCD, wózek jezdny, myjnia ultradźwiękowa, automatyczna myjnia endoskopowa, akcesoria endoskopowe, kardiomonitor kompaktowy stacjonarno - przenośny, aparat do EKG 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: a/ wypełniony formularz ofertowo-cenowy ( zał.1 do SIWZ), b/ wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. 2do SIWZ), c/ pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, d/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał.3 do SIWZ), e/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( zał. nr 4 do SIWZ). f/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h/ Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. 2. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ. W przypadku ewentualnego braku dokumentu lub konieczności jego uzupełnienia, Zamawiający wykluczy z postępowania lub odrzuci ofertę Wykonawcy, który pomimo wezwania ze strony Zamawiającego nie uzupełni lub nie dostarczy brakujących dokumentów w wyznaczonym terminie. Oferty wykonawców wykluczonych z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp uznaje się za odrzucone. Odrzucenie ofert nastąpi zgodnie z przepisami art. 89 ust. 1 pkt. 1 do 8 ustawy Pzp. Oferty wykonawców wykluczonych jak również oferty odrzucone nie będą rozpatrywane. 6. Oferty wspólne składane przez Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) winny spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie jak również wspólnicy spółki cywilnej ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. Pełnomocnictwo to należy załączyć do składanej oferty. b)Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie 6. a. c) Wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z wykonawców / wspólników musi być częścią opisanego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia zamówienia pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy. d)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ, jakie składa Pełnomocnik (w tym, wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24, sygnowane przez Pełnomocnika) winna dodatkowo zawierać następujące dokumenty od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie: -odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę, winna zawierać dodatkowo od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Dane dotyczące poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie - jeżeli jest to wymagane warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ (nie dotyczy to spółek cywilnych) - w zakresie potencjału ludzkiego, technicznego (wykaz osób koniecznych do realizacji zadania, wykaz sprzętu) i doświadczenia podlegają sumowaniu. W razie wątpliwości, za prawo właściwe dla postępowania i związanych z nim dokumentów uważa się prawo polskie z uwzględnieniem Ustawy Pzp i Kodeksu Cywilnego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera Oryginalny kod CPV: 33.11.23.40 - Echokardiografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.40 - Echokardiografy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 450 000,00 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 15.03.2007; lub data zakończenia: 19.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: - oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, - z ilości i treści złożonych dokumentów wynika , że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w SIWZ, - złożone dokumenty są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie, - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 11:30, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy, Ul. M.C. Skłodowskiej 16 Tel/ fax: 077/ 4391 326.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.