eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńZaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2015 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Strumień: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2015 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 147611 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236194 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Strumieniu, Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 0-33 8570142, faks 0-33 8570247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2015 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu w kwocie 2.169.497,05 zł z przeznaczeniem na zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2015 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Kredyt zostanie udzielony w jednej transzy. Dla celów porównawczych należy przyjąć termin realizacji kredytu- wypłata w jednej transzy do 30.09.2015 r. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w 27 ratach w następujących terminach i kwotach: 2016 do 28 stycznia 2016 r. 12 497,05 + odsetki do 28 kwietnia 2016 r. 12 000,00 + odsetki do 28 sierpnia 2016 r. 12 000,00 + odsetki do 28 listopada 2016 r. 15 000,00 + odsetki 2017 do 28 stycznia 2017 r. 13 000,00 + odsetki do 28 kwietnia 2017 r. 13 000,00 + odsetki do 28 sierpnia 2017 r. 13 000,00 + odsetki do 28 listopada 2017 r. 13 000,00 + odsetki 2018 do 28 stycznia 2018 r. 13 000,00 + odsetki do 28 kwietnia 2018 r. 13 000,00 + odsetki do 28 sierpnia 2018 r. 13 000,00 + odsetki do 28 listopada 2018 r. 13 000,00 + odsetki 2019 do 28 stycznia 2019 r. 37 500,00 + odsetki do 28 kwietnia 2019 r. 37 500,00 + odsetki do 28 sierpnia 2019 r. 37 500,00 + odsetki do 28 listopada 2019 r. 37 500,00 + odsetki 2020 do 28 stycznia 2020 r. 100 000,00 + odsetki do 28 kwietnia 2020 r. 100 000,00 + odsetki do 28 sierpnia 2020 r. 100 000,00 + odsetki do 28 listopada 2020 r. 100 000,00 + odsetki 2021 do 28 stycznia 2021 r. 200 000,00 + odsetki do 28 kwietnia 2021 r. 200 000,00 + odsetki do 28 sierpnia 2021 r. 200 000,00 + odsetki do 28 listopada 2021 r. 200 000,00 + odsetki 2022 do 28 stycznia 2022 r. 224 000,00 + odsetki do 28 kwietnia 2022 r. 220 000,00 + odsetki do 28 sierpnia 2022 r. 220 000,00 + odsetki 2. Skarbnik Strumienia złoży podpis na wekslu oraz deklaracji wekslowej, mającej stanowić zabezpieczenie kredytu. 3. Kredytobiorca nie przewiduje innych form zabezpieczenia kredytu. 4. Miasto nie posiada zobowiązań z tytułu zakupu wierzytelności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282499,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 275466,08

  • Oferta z najniższą ceną: 275466,08 / Oferta z najwyższą ceną: 281106,71

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.