To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-20
Wrocław: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na
przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław.
Znak postępowania: ZP/PN/68/2016/WTR.
Numer ogłoszenia: 147616 - 2016; data zamieszczenia: 20.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164715 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław. Znak postępowania: ZP/PN/68/2016/WTR..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała obsługa przystanków komunikacji zbiorowej, organizowanej przez Gminę Wrocław, obejmująca: 1) wywieszanie (wymianę) rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej w gablotach na słupkach i w wiatach przystanków komunikacji zbiorowej oraz usuwanie z nich rozkładów jazdy i informacji, które utraciły ważność, 2) oznaczanie na znakach przystankowych numerów linii, których pojazdy zatrzymują się na danym przystanku, 3) oznaczanie przystanków wyłączonych z ruchu (zasłanianie pokrowcem), 4) stałą kontrolę (monitorowanie) czynnych w danym miesiącu kalendarzowym przystanków oraz uzupełnianie (bez dodatkowych zleceń Zamawiającego) brakujących, zniszczonych lub nieczytelnych rozkładów jazdy i pozostałych informacji pasażerskich a także usuwanie informacji, które utraciły ważność, a także usuwanie z gablot przeznaczonych na rozkłady jazdy materiałów umieszczonych bez wiedzy i zgody Zamawiającego 5) ustawianie, demontaż, bieżącą konserwację i naprawę awaryjnych słupków przystankowych, 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: a) Zadanie I - obejmuje obsługę przystanków zlokalizowanych w północno-zachodniej i południowozachodniej częściach miasta, wykazanych w Załączniku nr 3A do umowy na to zadanie, b) Zadanie II - obejmuje obsługę przystanków zlokalizowanych w północno-wschodniej i południowowschodniej częściach miasta, wykazanych w Załączniku nr 3B do umowy na to zadanie. Wykonawca może się starać o realizację jednego lub dwóch zadań jednocześnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zamówienia: a) co najmniej 6 osób, w tym 2 osoby posiadające aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciw wskazań do pracy na wysokościach; b) co najmniej 3 samochody (osobowe, osobowo-ciężarowe), w tym 1 dostawczy, c) sprzęt umożliwiający pracę na wysokości 3-5 m od poziomu peronu (chodnika): 2 drabiny rozkładane (długości 3 m i 5 m); d) telefon całodobowy (numer należy podać najpóźniej w momencie zawarcia umowy), bez obciążenia faksem lub modemem (utrzymanie dyżurów w razie nagłej konieczności zabezpieczenia obiektów objętych obsługą), e) urządzenie typu faks (numer należy podać najpóźniej w momencie zawarcia umowy) czynne całą dobę, f) minimum 2 (dwie) kopiarki (drukarki), pozwalające na kopiowanie (drukowanie z pliku w formacie pdf) rozkładów jazdy i innych informacji pasażerskich. g) 3 rurowe słupki awaryjne wraz z tablicami znaku przystanku z możliwością dowolnego umieszczenia na nich piktogramów D-15 lub D-17 oraz oznaczenia numerów linii, h) 12 metalowych gablot formatu 2xA4 (w pionie) na rozkłady jazdy i informacje pasażerskie posiadającymi zamykane zabezpieczenie (osłonę) z przeźroczystego poliwęglanu o grubości minimum 3 mm wraz z obejmami do montażu na rurowych słupkach przystankowych, i) 40 pokrowców przystanek nieczynny a w uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zwiększyć posiadaną liczbę pokrowców. Uwaga: (ww. ilości osób i urządzeń dotyczą jednego zadania, czyli w przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca musi zapewnić ich podwójną ilość.) 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy) oraz zgodnie z ofertą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- HANDLOWE "ASWRO" BOHDAN JETZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- HANDLOWE "ASWRO" BOHDAN JETZ
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ASWRO Bohdan Jetz, ul. Reymonta 3/1/2, 50-225 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280864,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 402062,40
Oferta z najniższą ceną: 402062,40 / Oferta z najwyższą ceną: 402062,40
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Celmar Sp. z o.o., ul. Św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265712,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 337487,40
Oferta z najniższą ceną: 337487,40 / Oferta z najwyższą ceną: 381029,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.