To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2008-07-02
Komorniki: Przebudowa i adaptacja budynku szko³y na przedszkole II-oddzia³owe w Szreniawie
Numer og³oszenia: 147631 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak, numer og³oszenia w BZP: 104759 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Komorniki, ul. Stawna, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, fax 061 8107985.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa i adaptacja budynku szko³y na przedszkole II-oddzia³owe w Szreniawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i adaptacja budynku szko³y na przedszkole II-oddzia³owe obejmuje roboty budowlane, roboty instalacyjne (wod.-kan., co, gaz i kot³owniê gazow±) oraz roboty elektryczne. Docelowo w budynku szko³y ma powstaæ II-oddzia³owe przedszkole zawieraj±ce dwie sale zajêæ dla dzieci, szatniê, le¿akowniê, ³azienki dla dzieci i oddzieln± dla personelu, pomieszczenie do przygotowania i rozdzielania ¿ywno¶ci, zmywalniê, pokój dla nauczycieli, kancelariê, pokój dla wo¼nych oraz magazyn na ¶rodki czysto¶ci.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 419192,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZDZIS£AW STRÓ¯YK ZAK£AD OGÓLNOBUDOWLANY "OL-BUD"
jakie przetargi wygra³a firma
ZDZIS£AW STRÓ¯YK ZAK£AD OGÓLNOBUDOWLANY "OL-BUD"
- Zak³ad Ogólnobudowlany OL-BUD Zdzis³aw Stró¿yk, ul. Poznañska 85, 62-052 Komorniki, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 419192.50
- Oferta z najni¿sz± cen±: 419192.50 / oferta z najwy¿sz± cen±: 419192.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Budowa ul. Wiosennej w Plewiskach
- Budowa ³±cznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy - pumptrack w £êczycy
wiêcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola o oddzia³ ¿³obkowy z infrastruktur± techniczn± na dzia³kach nr ewid. gruntów 3019/3 i 1826/7 w obrêbie ewidencyjnym Wide³ka, jednostka ewidencyjna Kolbuszowa
- Budowa ¿³obka w ¯yrakowie
- "Przebudowa budynków przedszkolnych na terenie MOF W³odawa"
- Budowa przedszkola i ¿³obka przy ul. Saba³y 10 w Zakopanem
- Budowa ¿³obka na dzia³kach nr ewid. 349/3, 352/7, 349/5, 352/6 w miejscowo¶ci £uszczów Pierwszy
- Adaptacja dwóch klas szkolnych na oddzia³ przedszkolny (klasa zerowa)
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.